Статті

Розпочали роботу постійні комісії районної ради

11 грудня, під головуванням Сергія Бергера відбулося засідання постійної комісії  з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення. Окрім членів комісії, у засіданні взяли участь голова районної ради Олена Гадемська, заступник голови районної ради Наталія Сабліна, депутати районної ради  Сергій Німенко, Зоя Секрет, Лариса Цесарська, Сергій Косенко, Олег Ємельянов.


На початку засідання депутати районної ради заслухали звернення Рожкована С.М. до Бобринецької районної ради про зауваження до роботи органу місцевого самоврядування, яке зачитала голова районної ради Олена Гадемська. Заступник голови комісії Сергій Бергер запропонував зазначене звернення взяти до відому, за що депутати проголосували одноголосо.


Питання порядку денного засідання складались із тринадцяти проектів рішень, серед них: звіт про виконання районного бюджету за січень-вересень 2017 року, внесення змін до рішення Бобринецької районної ради від 21 грудня 2016 року № 161 “Про районний бюджет на 2017 рік”, про результати виконання програми зайнятості населення Бобринецького району на період до 2017 року, хід виконання районної програми “Про відзначення державних та професійних свят”, про затвердження програми зайнятості населення Бобринецького району на 2018-2020 роки, затвердження районної програми забезпечення роти охорони та загону оборони Бобринецького району на 2017-2021 роки.


Члени постійної комісії заслухали інформацію начальника відділу управління персоналом апарату райдержадміністрації Альони Почтар про призначення Клюя Ю.А. на посаду директора комунальної установи “Спортивний комплекс “Олімпієць” Бобринецької районної ради. Депутати запропонували внести зазначене питання на розгляд пленарного засідання 13 сесії районної ради.


Депутати виважено підійшли до розгляду питань, що стосуються передачі майна спільної власності територіальних громад сіл та міста району. Так, відповідно до Закону України “Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації”, підготовленим проектом рішення запропоновано МКП «Дім Бобринець» укласти на 15 років договір оренди на користування 100 кв.м. приміщення (перший поверх адмінприміщення) з ТОВ “Бобринецьке РВО “Новий день” (приміщення, в якому на час реформування розташовувалася редакція друкованого засобу масової інформації). Також, члени комісії розглянули проект рішення "Про безоплатну передачу майна".


Крім того, депутати вирішили виключити питання про затвердження програми економічного та соціального розвитку району на 2018 рік із порядку денного 13 сесії районної ради, так як зазначене питання доцільніше розглядати разом з прийняттям районного бюджету на 2018 рік.

Наостанок члени комісії заслухали питання про визначення умов оплати праці та затвердження положення про преміювання, установлення надбавок та надання матеріальної допомоги працівникам Бобринецької районної ради.

За результатами роботи постійної комісії вирішено внести на розгляд пленарного засідання 13 сесії, яке відбудеться 15 грудня 2017 року 11 питань.

До уваги громадян