БОБРИНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ

 

від “_06_” _березня_ 2019 року                                                        № _11-гр_

м.Бобринець

 

Про скликання двадцять другої сесії

районної ради сьомого скликання

 

Відповідно до частини 15 статті 46, пунктів 1, 2 частини 6 статті 55 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Регламенту Бобринецької районної ради:

 

1. Скликати двадцять другу сесію Бобринецької районної ради сьомого скликання 22 березня 2019 року о 10 годині в малій залі засідань районної ради (ІІІ поверх).

2. На розгляд двадцять другої сесії районної ради внести питання:

1) Про визнання повноважень депутата Бобринецької районної ради сьомого скликання Щіченка О.К.

2) Звіт голови Бобринецької районної державної адміністрації про здійснення делегованих повноважень Бобринецькою районною радою Бобринецькій районній державній адміністрації.

3) Про внесення змін до рішення районної ради від 21 грудня 2017 року №272 “Про районний бюджет на 2018 рік”.

4) Про звіт про виконання районного бюджету за січень-грудень 2018 року.

5) Про внесення змін до рішення районної ради від 14 грудня 2018 року №325 “Про районний бюджет на 2019 рік”.

6) Про внесення змін до Методики розрахунку, пропорцій розподілу та порядок використання плати за оренду майна спільної власності територіальних громад сіл та міста району.

7) Про кінцеві результати виконання програми економічного і соціального розвитку Бобринецького району на 2018 рік.

8) Про кінцеві результати виконання районної програми розвитку малого та середнього підприємництва у Бобринецькому районі на 2016-2018 роки.

9) Про затвердження районної програми розвитку малого та середнього підприємництва у Бобринецькому районі на 2019-2021 роки.

10) Про затвердження районної програми забезпечення соціальним та впорядкованим житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа на період до 2021 року.

11) Про затвердження районної програми по реалізації в районі заходів з виконання у 2019-2021 роках Державної програми “Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини” на період до 2021 року.

12) Про заключний звіт про результати виконання районної Програми підтримки органів виконавчої влади у Бобринецькому районі за 2016-2018 роки.

13) Про районну програму підтримки органів виконавчої влади у Бобринецькому районі на 2019-2021 роки.

14) Про перейменування окремих фельдшерських та фельдшерсько-акушерських пунктів комунального некомерційного підприємства “Центр первинної медико-санітарної допомоги Бобринецького району” Бобринецької районної ради.

15) Про внесення змін до районної програми військово-патріотичного виховання молоді та забезпечення проведення призову громадян України на строкову та контрактну військову службу у Бобринецькому районі на 2016-2020 роки.

16) Про звіт про фінансово-господарську діяльність комунальної установи Бобринецької районної ради “Трудовий архів Бобринецького району” за 2018 рік.

17) Про погодження надання в оренду майна спільної власності територіальних громад сіл та міста району.

18) Про внесення змін до рішення районної ради від 30 травня 2018 року №298 “Про створення комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр” Бобринецької районної ради”.

19) Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану комунального некомерційного підприємства “Центр первинної медико-санітарної допомоги Бобринецького району” Бобринецької районної ради.

20) Про затвердження фінансового плану комунального некомерційного підприємства “Центр первинної медико-санітарної допомоги Бобринецького району” Бобринецької районної ради на 2019 рік.

21) Про районну програму розвитку надання первинної медико-санітарної допомоги населенню Бобринецького району та відновлення матеріально-технічної бази комунального некомерційного підприємства “Центр первинної медико-санітарної допомоги Бобринецького району” Бобринецької районної ради на 2019 рік.

22) Про погодження створення на території Бобринківської сільської ради нових об’єктів природно-заповідного фонду місцевого значення.

23) Про звіт директора КЗ “Бобринецький районний Будинок культури” Бобринецької районної ради.

24) Про звіт директора КЗ “Бобринецька дитяча школа мистецтв” Бобринецької районної ради.

25) Про погодження Бобринецькій центральній районній лікарні списання основних засобів спільної власності територіальних громад сіл та міста району.

26) Про реорганізацію Бобринецької центральної районної лікарні шляхом перетворення.

27) Про включення квартир до службового житла.

28) Про внесення змін до рішення районної ради від 24 березня 2018 року № 219 “Про управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл та міста району”.

29) Про затвердження розпорядження голови Бобринецької районної ради від 05 лютого 2019 року № 7-гр “Про зняття з контролю рішень районної ради”.

30) Про затвердження витрат на утримання Бобринецької районної ради на 2019 рік.

31) Про погодження розміщення пам’ятника.

32) Про затвердження Статуту комунального некомерційного підприємства “Центр первинної медико-санітарної допомоги Бобринецького району” Бобринецької районної ради в новій редакції.

33) Про звіт про результати фінансово-господарської діяльності КП “Інженерний центр” за 2018 рік.

34) Про звіт про результати фінансово-господарської діяльності МКП “Дім Бобринець” за 2018 рік.

35) Про звіт постійної комісії Бобринецької районної ради з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення.

36) Про звіт постійної комісії Бобринецької районної ради з питань охорони здоров’я, освіти, праці, соціального захисту та соціального забезпечення населення, культури та спорту.

37) Про звіт постійної комісії Бобринецької районної ради з питань діяльності ради, депутатської етики, регламенту, законності, запобігання корупції, об’єднань громадян та адміністративно-територіального устрою.

38) Про звіт постійної комісії Бобринецької районної ради з питань агропромислового комплексу та земельних відносин, екології, раціонального використання природних ресурсів, промисловості, енергетики, транспорту, зв’язку та житлово-комунального господарства, будівництва і архітектури.

39) Різне.

3. Запросити на пленарне засідання двадцять другої сесії районної ради депутатів районної ради сьомого скликання та запрошених згідно додатку, що додається.

4. Виконавчому апарату районної ради здійснити організаційну підготовку та проведення пленарного засідання двадцять другої сесії районної ради сьомого скликання.

5. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника голови Бобринецької районної ради Сабліну Н.А.

 

 

 

Голова районної ради                                              О.ГАДЕМСЬКА

 

Додаток

до розпорядження

голови районної ради

від 06 березня 2019 року

№ 11-гр

Список

запрошених для участі в пленарному засіданні двадцять другої сесії районної ради від “_22_” березня 2019 року

Алексєєнко Руслан Сергійович – начальник Бобринецького районного відділу управління ДСНС України у Кіровоградській області, капітан служби цивільного захисту;

Винник Олександр Леонідович – начальник 24 ДПРЧ управління ДСНС України у Кіровоградській області, капітан служби цивільного захисту;

Гончарук Олег Вікторович – начальник Відділу у Бобринецькому районі Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області;

Гребенюк Інна Андріївна – голова Бобринецької ветеранської організації;

Григорчук Валерій Сильвестрович – начальник Бобринецького відділення поліції Новоукраїнського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області, підполковник поліції;

Ісупов Ігор Володимирович – начальник Бобринецької державної податкової інспекції Новоукраїнського управління Головного управління Державної фіскальної служби України у Кіровоградській області;

Капітоненко Микола Петрович військовий комісар Бобринецького районного військового комісаріату;

Коваленко Олег Іванович – начальник Бобринецького відділу Новоукраїнської місцевої прокуратури;

Кубенко Наталія Володимирівна – директор комунального некомерційного підприємства “Центр первинної медико-санітарної допомоги Бобринецького району”;

Лашкул Володимир Георгійович – головний інспектор Бобринецького районного відділу управління ДСНС України у Кіровоградській області;

Леус Ігор Сергійович – директор (головний редактор) ТОВ “Бобринецьке редакційно-видавниче об’єднання “Новий день”;

Пітенко Віталій Анатолійович – начальник управління Держпродспоживслужби в Бобринецькому районі;

Пріхно Валентина Миколаївна – начальник управління Державної казначейської служби України у Бобринецькому районі;

Семенюк Лариса Віталіївна – головний лікар Бобринецької центральної районної лікарні;

Синьогуб Андрій Михайлович – начальник Бобринецького відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області.

 

 

 

Продовження додатка

 

Список

запрошених для участі в пленарному засіданні двадцять другої сесії Бобринецької районної ради сьомого скликання

від 22 березня 2019 року

Бобринецька районна державна адміністрація:

 

Тертичний Олег Васильович – голова Бобринецької районної державної адміністрації

Когадько Юрій Миколайович – перший заступник голови Бобринецької районної державної адміністрації

Карпова Галина Юріївна – керівник апарату Бобринецької  районної державної адміністрації

Нестеренко Людмила Миколаївна – начальник фінансового управління Бобринецької районної державної адміністрації

Кузьмічова Марина Сергіївна – начальник управління економічного розвитку і торгівлі та інфраструктури Бобринецької районної державної адміністрації

Різун Олексій Леонідович – начальник відділу освіти, молоді та спорту Бобринецької районної державної адміністрації

Ковбасюк Людмила Євгеніївна – начальник відділу з юридичної, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності та комунікацій з громадянами апарату Бобринецької районної державної адміністрації

Хоружа Любов Миколаївна – начальник загального відділу апарату Бобринецької районної державної адміністрації

Гребень Лариса Олександрівна – начальник відділу культури і туризму Бобринецької районної державної адміністрації

Неклеса Лілія Анатоліївна – начальник служби у справах дітей Бобринецької районної державної адміністрації

Славінська Ірина Василівна – начальник архівного відділу Бобринецької районної державної адміністрації

Панібратець Петро Іванович – начальник управління агропромислового Бобринецької розвитку районної державної адміністрації

 

Продовження додатка

 

 

Список

запрошених осіб, що інформують на пленарному засіданні

двадцять другої сесії районної ради сьомого скликання

від 22 березня 2019 року

 

Андалюкевич Олег Володимирович – директор комунального підприємства “Інженерний центр”.

Бергер Сергій Володимирович – заступник голови постійної комісії Бобринецької районної ради з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення.

Бойко Галина Олександрівна – голова Бобринецької районної виборчої комісії Кіровоградської області.

Гречаний Віктор Миколайович – директор малого комунального підприємства “Дім Бобринець”.

Димченко Володимир Іванович – директор комунального закладу “Бобринецька дитяча школа мистецтв”.

Карпова Галина Юріївна – керівник апарату районної державної адміністрації.

Когадько Юрій Миколайович – перший заступник голови Бобринецької районної державної адміністрації.

Косенко Сергій Опанасович – голова постійної комісії Бобринецької районної ради з питань агропромислового комплексу та земельних відносин, екології, раціонального використання природних ресурсів, промисловості, енергетики, транспорту, зв’язку та житлово-комунального господарства, будівництва і архітектури.

Кочубей Марина Сергіївна – начальник управління економічного розвитку і торгівлі та інфраструктури районної державної адміністрації.

Кубенко Наталія Володимирівна – директор комунального некомерційного підприємства “Центр первинної медико-санітарної допомоги Бобринецького району” Бобринецької районної ради.

Неклеса Лілія Анатоліївна – начальник служби у справах дітей районної державної адміністрації.

Нестеренко Людмила Миколаївна – начальник фінансового управління Бобринецької районної державної адміністрації.

Плющевський Сергій Олександрович – директор комунального закладу “Бобринецький районний Будинок культури”.

Різун Олексій Леонідович – начальник відділу освіти, молоді та спорту Бобринецької районної державної адміністрації.

Руда Ірина Миколаївна – завідувач комунальної установи Бобринецької районної ради “Трудовий архів Бобринецького району”.

Сабліна Наталія Анатоліївна – заступник голови Бобринецької районної ради.

Секрет Зоя Федорівна – голова постійної комісії Бобринецької районної ради з питань діяльності ради, депутатської етики, регламенту, законності, запобігання корупції, об’єднань громадян та адміністративно-територіального устрою.

Семенюк Лариса Віталіївна – головний лікар Бобринецької центральної районної лікарні.

Тертичний Олег Васильович – голова Бобринецької районної державної адміністрації.

Цесарська Лариса Наумівна – голова постійної комісії Бобринецької районної ради з питань охорони здоров’я, освіти, праці, соціального захисту та соціального забезпечення населення, культури та спорту.

 

 

Продовження додатка

 

Список

міського та сільських голів Бобринецького району, запрошених для участі в пленарному засіданні двадцять другої сесії Бобринецької районної ради сьомого скликання

від 22 березня 2019 року

з/п

Назва ради

П.І.Б. голови

1

Бобринецька міська рада

Сніжко Валерій Вадимович

2

Апрелівська

(Володимиро-Іллінська)

Гартман Наталія Вікторівна

3

Благодатненська

(Куйбишевська)

Денисова Валентина Миколаївна

4

Бобринківська

Утулова Марина Іванівна

5

Буховецька

Гурдиш Дмитро Юрійович

6

Василівська

Курач Валентин Петрович

7

Веселівська

Секрет Констянтин Леонідович

8

Верхньоінгульська

Руденко Олена Станіславівна

9

Витязівська

Погосян Аветік Артакович

10

Златопільська

(Свердлівська)

Поліщук Віктор Васильович

11

Кетрисанівська

Червоняк Олександр Васильович

12

Костомарівська

Ільчишина Галина Петрівна

13

Кривоносівська

(Червонозорівська)

Копотій Людмила Миколаївна

14

Мар”янівська

Цидуляк Анатолій Михайлович

15

М-Бабанська

Карась Олена Анатоліївна

16

Новомиколаївська

Лисогор Антоніна Володимирівна

17

Новоградівська

Нечай Микола Станіславович

18

Олексіївська

Кравченко Іван Панасович

19

Павлогірківська

Мазенко Віра Василівна

20

Рощахівська

Дубчак Світлана Федорівна

21

Солонцюватська

Рябоконь Ольга Іванівна

22

Сугокліївська

Кулікович Галина Анатоліївна

23

Тарасівська

Шворінь В’ячеслав Вікторович

24

Федіївська

Дацун Галина Михайлівна

25

Чарівненська

Крамаренко Микола Іванович

 

__________________________

 

БОБРИНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ

 

від “_05_”_березня_ 2019 року                                                                №__10-гр__

м.Бобринець

 

Про створення комісії

 

Відповідно до статей 43, 55 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України “Про оренду державного та комунального майна”, зі змінами, рішення вісімнадцятої сесії Бобринецької районної ради від 22 червня 2018 року № 307 “Про затвердження Порядку проведення конкурсу на право оренди нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл та міста Бобринецького району”, рішення постійної комісії районної ради з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення від 04 березня 2019 року № 6:

 

1. Створити конкурсну комісію з передачі в оренду майна спільної власності територіальних громад сіл та міста району у кількості п'яти осіб.

2. Затвердити склад конкурсної комісії з передачі в оренду майна спільної власності територіальних громад сіл та міста району (додається).

3. Комісії забезпечити проведення конкурсу на право оренди нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл та міста району, а саме: комплексу будівель, що знаходиться за адресою м.Бобринець, вул. Соборна (Луначарського), 78, Кіровоградської області.

4. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

Голова районної ради                                                              О.ГАДЕМСЬКА

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови Бобринецької районної  ради

від 05 березня 2019 року

№ 10-гр

 

Склад

конкурсної комісії з передачі в оренду майна спільної власності територіальних громад сіл та міста району

 

Голова комісії:

ОЛЕКСІЄНКО

Людмила Йосипівна

депутат районної ради, член постійної комісії районної ради з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення

 

Члени комісії:

НЕСТЕРЕНКО

Людмила Миколаївна

начальник фінансового управління Бобринецької районної державної адміністрації

 

РИБАЧУК

Надія Вікторівна

депутат районної ради, член постійної комісії районної ради з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення

 

СОРОЧАН

Наталія Анатоліївна

завідувач сектора з питань управління об’єктами спільної власності територіальних громад міста та сіл району, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю виконавчого апарату районної ради

 

ЦЕСАРСЬКИЙ

Анатолій Юрійович

депутат районної ради, член постійної комісії районної ради з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення

____________________

Номер документа
Дата реєстрації
Кореспондент
Номер вихідного
Дата вихідного
Зміст
Статус
1/04-06
11.01.2019
Рожкован Сергій Миколайович
б/н
11.01.2019
Про розгляд рішення Кіровоградського окружного адмінсуду у справі №1140/3050/18
Відповідь надана вих.№04-06/5 від 17.01.2019р.
2/04-06
21.01.2019
Рожкован Сергій Миколайович
б/н
21.01.2019
Про розгляд рішення Кіровоградського окружного адмінсуду у справі №1140/2936/18
Відповідь надана вих.№04-06/7 від 21.01.2019р.
3/04-06
29.01.2019
Рожкован Сергій Миколайович
б/н
29.01.2019
Про заробітну плату голови районної ради Гадемської О.А. за січень 2019 року
Відповідь надана вих.№04-06/8 від 01.02.2019р.
4/04-06
30.01.2019
Рожкован Сергій Миколайович
б/н
30.01.2019
Про заробітну плату заступника голови районної ради Сабліної Н.А. за січень 2019 року
Відповідь надана вих.№04-06/9 від 01.02.2019р.
5/04-06
31.01.2019
Рожкован Сергій Миколайович
б/н
31.01.2019
Про копії розпоряджень з особового складу, про відрядження, стягнення, надання відпусток за січень 2019 року
Відповідь надана вих.№04-06/11 від 04.02.2019р.
6/04-06
01.02.2019
Рожкован Сергій Миколайович
б/н
01.02.2019
Про копію протоколу засідання постійної комісії райради, яке відбулося 29.01.2019 року
Відповідь надана вих.№04-06/10 від 04.02.2019р.
7/04-06
04.02.2019
Рожкован Сергій Миколайович
б/н
04.02.2019
Про копії розпоряджень з основної діяльності за січень 2019 року
Відповідь надана вих.№04-06/12 від 05.02.2019р.
8/04-06
12.02.2019
Рожкован Сергій Миколайович
б/н
12.02.2019
Про інформацію щодо доручень/згоди від Бобринецької ОТГ на передачу комплексу будівель в оренду
Відповідь надана вих.№04-06/14 від 18.02.2019р.
9/04-06
13.02.2019
Рожкован Сергій Миколайович
б/н
13.02.2019
Про повноваження районної ради щодо передачі комплексу будівель в оренду
Відповідь надана вих.№04-06/15 від 18.02.2019р.
10/04-06
15.02.2019
Рожкован Сергій Миколайович
б/н
15.02.2019
Про копію листа районної ради до Державної регуляторної служби України
Відповідь надана вих.№04-06/13 від 18.02.2019р.

 

БОБРИНЕЦЬКА РАЙОННА РАДА

КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ

 

від _27_”__лютого__ 2019 року                                                                №_9-гр__

м.Бобринець

 

Про припинення діяльності комісії

 

Відповідно до статей 43, 55 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України “Про оренду державного та комунального майна”, зі змінами, рішення вісімнадцятої сесії Бобринецької районної ради від 22 червня 2018 року № 307 “Про затвердження Порядку проведення конкурсу на право оренди нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл та міста Бобринецького району”:

 

1. Припинити діяльність конкурсної комісії з передачі в оренду майна спільної власності територіальних громад сіл та міста району.

2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови районної ради від 01 лютого 2019 року №6-гр “Про створення комісії”.

3. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

Голова районної ради                                                              О.ГАДЕМСЬКА

П Р О Т О К О Л №3

Засідання конкурсної комісії з передачі в оренду майна спільної власності територіальних громад сіл та міста району

від 27 лютого 2019 року                                                                      м.Бобринець

час проведення: 10.30

місце проведення: кабінет заступника голови Бобринецької районної ради

Присутні:

Голова комісії:

Німенко Сергій Іванович – голова конкурсної комісії

Члени комісії:

Костюкова Олена Вікторівна – головний спеціаліст з питань правової роботи і звернень громадян;

НестеренкоЛюдмила Миколаївна – начальник фінансового управління Бобринецької районної державної адміністрації;

Цесарський Анатолій Юрійович – депутат Бобринецьої районної ради ;

Бергер Сергій Володимирович – депутат Бобринецької районної ради

 

Присутні: __4_

Відсутні__Бергер С.В.______________________________________

 

Запрошені:

Сабліна Наталія Анатоліївна – заступник голови Бобринецької районної ради;

Сорочан Наталія Анатоліївна – завідувач сектора виконавчого апарату Бобринецької районної ради.

____________________________________________________________________

 

Веде засідання: Німенко Сергій Іванович – голова конкурсної комісії.

СЛУХАЛИ: Німенка С. І., голову конкурсної комісіїкінцевим терміном прийняття заяв та конкурсних пропозицій на участь у конкурсі на право оренди комплексу будівель що знаходиться за адресою м. Бобринець, вул. Соборна (Луначарського), 78 було 25 лютого 2019 року. Жодної заяви про участь у конкурсі до орендодавця подано не було, тому згідно п. 37 Порядку проведення конкурсу на право оренди нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл та міста Бобринецького району, затвердженого рішенням Бобринецької районної ради від 22.06.2018 року №307 конкурсна комісія припиняє свою діяльність.

В обговоренні взяли участь: ________________________________________

СЛУХАЛИ: Німенка С. І., голову конкурсної комісіїпоставив на голосування пропозицію про припинення діяльності конкурсної комісії.

Результати голосування:

ЗА  _4__

Проти  ___0___

Утримались  __0__

Не голосували  __0__

Всього проголосувало:_4__

ПРИЙНЯТО.

 

ВИРІШИЛИ: Припинити діяльність конкурсної комісії у зв’язку із відсутністю заяв про участь у конкурсі.

 

 

Підписи:

 

Голова комісії:                                         С.Німенко

 

Члени комісії:

Л.Нестеренко

 

А.Цесарський

 

С. Бергер

 

О.Костюкова

 

 

 

Оприлюднено 17 січня 2018 року
Додаток 2
Узагальнені результати аналізу ефективності бюджетних програм
станом на 01 січня 2018 року
1.              0100000 Бобринецька районна рада
(КПКВК МБ)                                                          (найменування головного розпорядника)
2. Результати аналізу ефективності
№ з/п
КПКВК МБ
Назва бюджетної програми
Кількість нарахованих балів
Висока ефективність
Середня ефективність
Низька ефективність
1
2
3
4
5
6
1
0110170
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад
181
2
0118600
Інші видатки
140
Середній результат оцінки програм
181
140
1 Зазначаються усі програми головного розпорядника, за якими складено звіт про виконання паспорту бюджетної програми
3. Поглиблений аналіз причин низької ефективності
№ з/п
КПКВК МБ
Назва завдання бюджетної програми 2
Пояснення щодо причин низької ефективності, визначення факторів через які не досягнуто запланованих результатів
1
2
3
4
1
0118600
Інші видатки
Низька ефективність даної програми залежить від недостатнього фінансування заходів, так як всі заходи програми проводилися без використання фінансового ресурсу. Кошти в сумі 2,0 тис грн. було витрачено на сплату членських внесків до Української асоціації районних та обласних рад
2 Зазначаються усі програми, які мають низьку ефективність
Голова районної ради    ____________   О.ГАДЕМСЬКА
(підпис)               (ініціали та прізвище)
Оприлюднено 17 січня 2018 року
Додаток 1
Результати аналізу ефективності бюджетної програми
станом на 01 січня 2018 року
1.                  0100000 Бобринецька районна рада
(КПКВК МБ)                                                  (найменування головного розпорядника)
2.                  0110000 Бобринецька районна рада
(КПКВК МБ)                                             (найменування відповідального виконавця)
3.  0118600
Інші видатки
(КПКВК МБ)                                                                                  (найменування бюджетної програми)
4. Результати аналізу ефективності
№ з/п
Назва підпрограми / завдання бюджетної програми1
Кількість нарахованих балів
Висока ефективність
Середня ефективність
Низька ефективність
1
2
3
4
5
Підпрограма 1
Інші видатки
140
Загальний результат оцінки програми
140
1 Зазначаються усі підпрограми та завдання, які включені до звіту про виконання паспорту бюджетної програми
5. Поглиблений аналіз причин низької ефективності
№ з/п
Назва завдання бюджетної програми 2
Пояснення щодо причин низької ефективності, визначення факторів через які не досягнуто запланованих результатів
1
2
3
"Інші видатки"
Забезпечення виконання завдань та заходів, визначених районною Програмою розвитку місцевого самоврядування в Бобринецькому районі на 2016-2020 роки
Низька ефективність даної програми залежить від недостатнього фінансування заходів, так як всі заходи програми проводилися без використання фінансового ресурсу. Кошти в сумі 2,0 тис грн. було витрачено на сплату членських внесків до Української асоціації районних та обласних рад
2 Зазначаються усі завдання, які мають низьку ефективність
Голова районної ради    ____________   О.ГАДЕМСЬКА
(підпис)                  (ініціали та прізвище)
Оприлюднено 17 січня 2018 року
Додаток 1
Результати аналізу ефективності бюджетної програми
станом на 01 січня 2018 року
1.              0100000 Бобринецька районна рада
(КПКВК МБ)                                                  (найменування головного розпорядника)
2.                  0110000 Бобринецька районна рада
(КПКВК МБ)                                             (найменування відповідального виконавця)
3.  0110170
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад
(КПКВК МБ)                                                                                  (найменування бюджетної програми)
4. Результати аналізу ефективності
№ з/п
Назва підпрограми / завдання бюджетної програми1
Кількість нарахованих балів
Висока ефективність
Середня ефективність
Низька ефективність
1
2
3
4
5
Підпрограма 1
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської селищної, сільської рад
181
Загальний результат оцінки програми
181
1 Зазначаються усі підпрограми та завдання, які включені до звіту про виконання паспорту бюджетної програми
5. Поглиблений аналіз причин низької ефективності
№ з/п
Назва завдання бюджетної програми 2
Пояснення щодо причин низької ефективності, визначення факторів через які не досягнуто запланованих результатів
1
2
3
Завдання 1
Завдання 2
….
2 Зазначаються усі завдання, які мають низьку ефективність
Голова районної ради     ____________   О.ГАДЕМСЬКА
(підпис)                 (ініціали та прізвище)
Оприлюднено 18 січня 2019 року
Додаток 2
Узагальнені результати аналізу ефективності бюджетних програм
станом на 01 січня 2019 року
1.              0100000 Бобринецька районна рада
(КПКВК МБ)                                                          (найменування головного розпорядника)
2. Результати аналізу ефективності
№ з/п
КПКВК МБ
Назва бюджетної програми
Кількість нарахованих балів
Висока ефективність
Середня ефективність
Низька ефективність
1
2
3
4
5
6
1
0110150
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад
221,7
Середній результат оцінки програм
221,7
1 Зазначаються усі програми головного розпорядника, за якими складено звіт про виконання паспорту бюджетної програми
3. Поглиблений аналіз причин низької ефективності
№ з/п
КПКВК МБ
Назва завдання бюджетної програми 2
Пояснення щодо причин низької ефективності, визначення факторів через які не досягнуто запланованих результатів
1
2
3
4
Завдання 1
….
2 Зазначаються усі програми, які мають низьку ефективність
Голова районної ради  _____________Гадемська О.А.
(підпис)       (ініціали та прізвище)
Оприлюднено 18 січня 2019 року
Додаток 1
Результати аналізу ефективності бюджетної програми
станом на 01 січня 2019 року
1.              0100000 Бобринецька районна рада
(КПКВК МБ)                                                  (найменування головного розпорядника)
2.                  0110000 Бобринецька районна рада
(КПКВК МБ)                                             (найменування відповідального виконавця)
3.  0110150
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад
(КПКВК МБ)                                                                                  (найменування бюджетної програми)
4. Результати аналізу ефективності
№ з/п
Назва підпрограми / завдання бюджетної програми1
Кількість нарахованих балів
Висока ефективність
Середня ефективність
Низька ефективність
1
2
3
4
5
Підпрограма 1
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської селищної, сільської рад
221,7
Загальний результат оцінки програми
221,7
1 Зазначаються усі підпрограми та завдання, які включені до звіту про виконання паспорту бюджетної програми
5. Поглиблений аналіз причин низької ефективності
№ з/п
Назва завдання бюджетної програми 2
Пояснення щодо причин низької ефективності, визначення факторів через які не досягнуто запланованих результатів
1
2
3
Завдання 1
Завдання 2
….
2 Зазначаються усі завдання, які мають низьку ефективність
Голова районної ради    ____________    О.А. Гадемська
(підпис)             (ініціали та прізвище)
Додаток
Оприлюднено 17 січня 2018 року
до Методичних рекомендацій
щодо здійснення оцінки ефективності бюджетних програм
ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ БЮДЖЕТНОЇ ПРОГРАМИ
за 2017 рік
1.            0100000                Бобринецька районна рада
(КПКВК  (МБ)                        (найменування головного розпорядника)
2. 0101100                  Бобринецька районна рада
(КПКВК  МБ)                        (найменування головного розпорядника)
3.      0118600
Інші видатки
4. Мета бюджетної програми:
Створення належних умов роботи органів місцевого самоврядування Бобринецького району, надання допомоги в процесах їх трансформації та адаптації до нових політичних і соціально-економічних умов та сприяння їх діяльності в цілому
5. Оцінка ефективності бюджетної програми за критеріями:
5.1 «Виконання бюджетної програми за напрямами використання бюджетних коштів»:
(тис.грн.)
№ з/п
Показники
План з урахуванням змін
Виконано
Відхилення
загальний
спеціальний
разом
загальний
спеціальний
разом
загальний
спеціальний
разом
фонд
фонд
фонд
фонд
фонд
фонд
1.
Видатки (надані кредити)
2,0
2,0
2,00
2,00
0,00
0,00
Показник виконано
в т.ч.
1,1
Інші видатки
2,0
2,0
2,00
2,00
0,00
0,00
Показник виконано
5.2 «Виконання бюджетної програми за джерелами надходжень спеціального фонду»:
( грн.)
№ з/п
Показники
План з урахуванням змін
Виконано
Відхилення
1.
Залишок на початок року
х
0,0
х
в т.ч.
1.1
власних надходжень
х
х
2+3
1.2
інших надходжень
х
0
х
Пояснення причин наявності залишку надходжень спеціального фонду, в т.ч. власних надходжень бюджетних установ та інших надходжень, на початок року
2.
Надходження
в т.ч.
2.1
власні надходження
0,0
2+3
2.2
надходження позик
0,0
2.3
повернення кредитів
0,0
2.4
інші надходження
0,0
7
Пояснення причин відхилення фактичних обсягів надходжень від планових
3.
Залишок на кінець року
х
0,0
х
в т.ч.
3.1
власних надходжень
х
х
3.2
інших надходжень
х
0
х
Пояснення причин наявності залишку надходжень спеціального фонду, в т.ч. власних надходжень бюджетних установ та інших надходжень, на кінець року
5.3 «Виконання результативних показників бюджетної програми за напрямами використання бюджетних коштів»:
(тис. грн.)
№ з/п
Показники
Затверджено паспортом бюджетної програми
Виконано
Відхилення
загальний
спеціальний
разом
загальний
спеціальний
разом
загальний
спеціальний
разом
фонд
фонд
фонд
фонд
фонд
фонд
Інші видатки
1.
затрат
1.1
Обсяг фінансування, тис.грн.
2,0
0,0
2,0
2,0
0,0
2,0
0,0
0,0
0,0
Показник виконано
2.
продукту
2.1
Проведення урочистих заходів, од
50,0
0,0
50,0
48,0
0,0
48,0
-2,0
0,0
-2,0
2.2
Навчання та підвищення рівня освітньої кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування, проведення семінарів, од
12,0
0,0
12,0
21,0
0,0
21,0
9,0
0,0
9,0
2.3
Вступ, членство та діяльність районної ради в громадських організаціях, асоціаціях, конгресах та інших добровільних об’єднаннях органів місцевого самоврядування, од
1,0
0,0
1,0
1,0
0,0
1,0
0,0
0,0
0,0
Показник 2.1 не виконано у зв'язку з проведенням двох заходів в одному; показник 2.2 перевиконано у зв'язку з направленням більшої кількості осіб місцевого самоврядування на підвищення кваліфікації
3.
ефективності
3.1
Кількість проведених урочистих заходів в середньому на місяць, од
4,0
0,0
4,0
4,0
0,0
4,0
0,0
0,0
0,0
3.2
Кількість проведених семінарів в середньому на місяць, од
1,0
0,0
1,0
0,3
0,0
0,3
-0,7
0,0
-0,7
Показник 3.2 не виконано у зв'язку з відсутністю потреби щодо проведення семінарів, так як більшість питань вирішувалися на постійних комісіях районної ради та на сесіях
4.
якості
Відсоток вчасно проведених заходів, %
100,0
0,0
100,0
100,0
0,0
100,0
0,0
0,0
0,0
Пояснення щодо розбіжностей між фактичними та плановими результативними показниками
Оцінка  відповідності фактичних результативних показників проведеним видаткам за напрямом використання бюджетних коштів, спрямованих на досягнення цих показників:
затверджено паспортом бюджетної програми 2,0 тис.грн, проведено касові видатки у сумі 2,0 тис.грн. на сплату членських внесків до Української асоціації районних та обласних рад
5.4 «Виконання показників бюджетної програми порівняно із показниками попереднього року»:
№ з/п
Показники
Попередній рік
Звітний рік
Відхилення виконання (у відсотках)
загальний
спеціальний
разом
загальний
спеціальний
разом
загальний
спеціальний
разом
фонд
фонд
фонд
фонд
фонд
фонд
Видатки (надані кредити)
0,0
0,0
0,0
2,0
0,0
2,0
0,0
0,0
0,0
Пояснення щодо збільшення (зменшення) обсягів проведених видатків (наданих кредитів) порівняно із аналогічними показниками попереднього року
в т.ч.
Інші видатки
0,0
0,0
0,0
2,0
0,0
2,0
0,0
0,0
0,0
Пояснення щодо збільшення (зменшення) обсягів проведених видатків (наданих кредитів) за напрямом використання бюджетних коштів порівняно із аналогічними показниками попереднього року, а також щодо змін у структурі напрямів використання коштів
1.
затрат
Обсяг фінансування, тис.грн.
0,0
0,0
0,0
2,0
0,0
2,0
0,0
0,0
0,0
2.
продукту
Проведення урочистих заходів, од
0,0
0,0
0,0
48,0
0,0
48,0
0,0
0,0
0,0
Навчання та підвищення рівня освітньої кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування, проведення семінарів, од
0,0
0,0
0,0
21,0
0,0
21,0
0,0
0,0
0,0
Вступ, членство та діяльність районної ради в громадських організаціях, асоціаціях, конгресах та інших добровільних об’єднаннях органів місцевого самоврядування, од
0,0
0,0
0,0
1,0
0,0
1,0
0,0
0,0
0,0
3.
ефективності
Кількість проведених урочистих заходів в середньому на місяць, од
0,0
0,0
0,0
4,0
0,0
4,0
0,0
0,0
0,0
Кількість проведених семінарів в середньому на місяць, од
0,0
0,0
0,0
0,3
0,0
0,3
0,0
0,0
0,0
4.
якості
Відсоток вчасно проведених заходів, %
0,0
0,0
0,0
100,0
0,0
100,0
0,0
0,0
0,0
Пояснення щодо динаміки результативних показників за відповідним напрямом використання бюджетних коштів
Напрям використання бюджетних коштів
5.5 «Виконання інвестиційних (проектів) програм»:
Код
Показники
Загальний обсяг фінансування проекту (програми), всього
План на звітний період з урахуванням змін
Виконано за звітний період
Відхилення
Виконано всього
Залишок фінансування на майбутні періоди
1
2
3
4
5
6
7
8
1.
Надходження всього:
х
0
0
0,0
х
х
Бюджет розвитку за джерелами
х
0
0
0,0
х
х
Надходження із загального до спеціального фонду (бюджету розвитку)
х
0
0
0
х
х
Запозичення до бюджету
х
0
0
0
х
х
Інші джерела
х
0
0
0
х
х
Пояснення щодо причин відхилення фактичних надходжень від планових апоказників
2.
Видатки бюджету розвитку всього:
х
х
х
Пояснення щодо причин відхилення касових видатків від планового показника
Пояснення щодо причин відхилення фактичних надходжень від касових видатків
1.2
Всього за інвестиційними проектами
0,0
0,0
0,0
0,0
0,0
0,0
5.6 «Наявність фінансових порушень за результатами контрольних заходів»:
Фінансових порушень не виявлено
5.7«Стан фінансової дисципліни»:
кредиторська та дебіторська заборгованість станом на 01 січня 2017 року по загальному
та спеціальному фондах відсутня,
кредиторська та дебіторська заборгованість станом на 01 січня 2018 року по загальному
та спеціальному фондах відсутня.
6. Узагальнений висновок щодо:
актуальності бюджетної програми:  Програма залишається актуальною для подальшої її реалізації
________________________________________________________________________________________________________
ефективності бюджетної програми: ____низький рівень ефективності_______________________________________
корисності бюджетної програми: дана програма забезпечує створення належних умов роботи органів місцевого самоврядування
Бобринецького району, надання допомоги в процесах їх трансформації та адаптації до нових політичних і соціально-економічних умов
та сприяння їх діяльності в цілому
довгострокових наслідків бюджетної програми: _____дана програма буде і надалі використовуватись____________
1 Зазначаються усі напрями використання бюджетних коштів, затверджені паспортом бюджетної програми.
Головний бухгалтер
Н.О.Денисова
(підпис)


Додаток
Оприлюднено 17 січня 2018 року
до Методичних рекомендацій
щодо здійснення оцінки ефективності бюджетних програм
ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ БЮДЖЕТНОЇ ПРОГРАМИ
за 2017 рік
1.            0100000                Бобринецька районна рада
(КПКВК  (МБ)                        (найменування головного розпорядника)
2. 0101100                  Бобринецька районна рада
(КПКВК  МБ)                        (найменування головного розпорядника)
3.      0110170
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської селищної, сільської рад
4. Мета бюджетної програми:
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради
5. Оцінка ефективності бюджетної програми за критеріями:
5.1 «Виконання бюджетної програми за напрямами використання бюджетних коштів»:
(тис.грн.)
№ з/п
Показники
План з урахуванням змін
Виконано
Відхилення
загальний
спеціальний
разом
загальний
спеціальний
разом
загальний
спеціальний
разом
фонд
фонд
фонд
фонд
фонд
фонд
1.
Видатки (надані кредити)
1567,2
1567,2
1566,00
1566,00
-1,20
-1,20
Показник не виконано у зв'язку з відсутністю потреби щодо проведення видатків
в т.ч.
1,1
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської селищної, сільської рад
1567,2
1567,2
1566,00
1566,00
-1,20
-1,20
Показник не виконано у зв'язку з відсутністю потреби щодо проведення видатків
5.2 «Виконання бюджетної програми за джерелами надходжень спеціального фонду»:
( грн.)
№ з/п
Показники
План з урахуванням змін
Виконано
Відхилення
1.
Залишок на початок року
х
0,0
х
в т.ч.
1.1
власних надходжень
х
х
2+3
1.2
інших надходжень
х
0
х
Пояснення причин наявності залишку надходжень спеціального фонду, в т.ч. власних надходжень бюджетних установ та інших надходжень, на початок року
2.
Надходження
в т.ч.
2.1
власні надходження
0,0
2+3
2.2
надходження позик
0,0
2.3
повернення кредитів
0,0
2.4
інші надходження
0,0
7
Пояснення причин відхилення фактичних обсягів надходжень від планових
3.
Залишок на кінець року
х
0,0
х
в т.ч.
3.1
власних надходжень
х
х
3.2
інших надходжень
х
0
х
Пояснення причин наявності залишку надходжень спеціального фонду, в т.ч. власних надходжень бюджетних установ та інших надходжень, на кінець року
5.3 «Виконання результативних показників бюджетної програми за напрямами використання бюджетних коштів»:
(тис. грн.)
№ з/п
Показники
Затверджено паспортом бюджетної програми
Виконано
Відхилення
загальний
спеціальний
разом
загальний
спеціальний
разом
загальний
спеціальний
разом
фонд
фонд
фонд
фонд
фонд
фонд
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської селищної, сільської рад
1.
затрат
1.1
Кількість штатних одиниць, од
12
0
12
10
0
10
-2
0
-2
Показник не виконано у зв'язку з наявністю однієї вакантної посади та однієї тимчасово вільної посади (дикретна відпустка)
2.
продукту
2.1
Кількість отриманих листів, звернень, заяв, скарг, рішень, депутатських запитів, од
695,0
0,0
695,0
601,0
0,0
601,0
-94,0
0,0
-94,0
2.2
Кількість прийнятих нормативно-правових акті, од
124,0
0,0
124,0
150,0
0,0
150,0
26,0
0,0
26,0
Показник 2.1 не виконано у зв'язку з надходженям меньшої кількості листів до районної ради ніж планувалося; показник 2.2 перевиконано у зв'язку зі створенням більшої кількості  розпоряджень голови районної ради ніж планувалося
3.
ефективності
3.1
Кількість виконаних листів, звернень, заяв, скарг, рішень, депутатських запитів на одного працівник, од
58,0
0,0
58,0
49,0
0,0
49,0
-9,0
0,0
-9,0
3.2
Кількість прийнятих нормативно-правових актів на одного працівника, од
10,0
0,0
10,0
15,0
0,0
15,0
5,0
0,0
5,0
3.3
Витрати на утримання однієї штатної одиниці, тис.грн.
130,6
0,0
130,6
156,6
0,0
156,6
26,0
0,0
26,0
Показник 3.1 не виконано у зв'язку з надходженням меньшої кількості листів ніж планувалося та у зв'язку з наявністю вакантних посад; показник 3.2. виконано у зв'язку зі створенням більшої кількості розпоряджень голови районної ради ніж планувалося; показник 3.3 виконано у зв'язку з прийняттям постанови КМУ від від 24 травня 2017 року №353, якою підвищено посадові оклади працівникам районної ради
4.
якості
Відсоток вчасно виконаних листів, звернень, заяв, скарг у їх загальній кількост, %
100,0
0,0
100,0
100,0
0,0
100,0
0,0
0,0
0,0
Пояснення щодо розбіжностей між фактичними та плановими результативними показниками
Оцінка  відповідності фактичних результативних показників проведеним видаткам за напрямом використання бюджетних коштів, спрямованих на досягнення цих показників:
затверджено паспортом бюджетної програми 1567,2 тис.грн, проведено касові видатки у сумі 1566,0 тис.грн. Показник не виконано у зв'язку з відсутністю потреби щодо проведення видатків
5.4 «Виконання показників бюджетної програми порівняно із показниками попереднього року»:
№ з/п
Показники
Попередній рік
Звітний рік
Відхилення виконання (у відсотках)
загальний
спеціальний
разом
загальний
спеціальний
разом
загальний
спеціальний
разом
фонд
фонд
фонд
фонд
фонд
фонд
Видатки (надані кредити)
0,0
0,0
0,0
1566,0
0,0
1566,0
0,0
0,0
0,0
Пояснення щодо збільшення (зменшення) обсягів проведених видатків (наданих кредитів) порівняно із аналогічними показниками попереднього року
в т.ч.
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської селищної, сільської рад
0,0
0,0
0,0
1566,0
0,0
1566,0
0,0
0,0
0,0
Пояснення щодо збільшення (зменшення) обсягів проведених видатків (наданих кредитів) за напрямом використання бюджетних коштів порівняно із аналогічними показниками попереднього року, а також щодо змін у структурі напрямів використання коштів
1.
затрат
Кількість штатних одиниць, од
0
0
0
9
0
9
0
0
0
2.
продукту
Кількість отриманих листів, звернень, заяв, скарг, рішень, депутатських запитів, од
0,0
0,0
0,0
601,0
0,0
601,0
0,0
0,0
0,0
Кількість прийнятих нормативно-правових акті, од
0,0
0,0
0,0
150,0
0,0
150,0
0,0
0,0
0,0
3.
ефективності
Кількість виконаних листів, звернень, заяв, скарг, рішень, депутатських запитів на одного працівник, од
0,0
0,0
0,0
49,0
0,0
49,0
0,0
0,0
0,0
Кількість прийнятих нормативно-правових актів на одного працівника, од
15,0
0,0
15,0
0,0
0,0
0,0
Витрати на утримання однієї штатної одиниці, тис.грн.
0,0
0,0
0,0
15,6
0,0
15,6
0,0
0,0
0,0
4.
якості
Відсоток вчасно виконаних листів, звернень, заяв, скарг у їх загальній кількост, %
0,0
0,0
0,0
100,0
0,0
100,0
0,0
0,0
0,0
Пояснення щодо динаміки результативних показників за відповідним напрямом використання бюджетних коштів
Напрям використання бюджетних коштів
Код
Показники
Загальний обсяг фінансування проекту (програми), всього
План на звітний період з урахуванням змін
Виконано за звітний період
Відхилення
Виконано всього
Залишок фінансування на майбутні періоди
1
2
3
4
5
6
7
8
1.
Надходження всього:
х
0
0
0,0
х
х
Бюджет розвитку за джерелами
х
0
0
0,0
х
х
Надходження із загального до спеціального фонду (бюджету розвитку)
х
0
0
0
х
х
Запозичення до бюджету
х
0
0
0
х
х
Інші джерела
х
0
0
0
х
х
Пояснення щодо причин відхилення фактичних надходжень від планових апоказників
2.
Видатки бюджету розвитку всього:
х
х
х
Пояснення щодо причин відхилення касових видатків від планового показника
Пояснення щодо причин відхилення фактичних надходжень від касових видатків
1.2
Всього за інвестиційними проектами
0,0
0,0
0,0
0,0
0,0
0,0
5.6 «Наявність фінансових порушень за результатами контрольних заходів»:
Фінансових порушень не виявлено
5.7«Стан фінансової дисципліни»:
кредиторська та дебіторська заборгованість станом на 01 січня 2017 року по загальному
та спеціальному фондах відсутня,
кредиторська та дебіторська заборгованість станом на 01 січня 2018 року по загальному
та спеціальному фондах відсутня.
6. Узагальнений висновок щодо:
актуальності бюджетної програми:  Програма залишається актуальною для подальшої її реалізації
________________________________________________________________________________________________________
ефективності бюджетної програми: ____середній рівень ефективності_______________________________________
корисності бюджетної програми: дана програма забезпечує організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення
діяльності районної ради
довгострокових наслідків бюджетної програми: _____дана програма буде і надалі використовуватись____________
1 Зазначаються усі напрями використання бюджетних коштів, затверджені паспортом бюджетної програми.
Головний бухгалтер
Н.О.Денисова
(підпис)
Оприлюднено 21 лютого 2019 року
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів України
01.12.2010 № 1489
Додаток 1
ІНФОРМАЦІЯ
про бюджет за бюджетними програмами з деталізацією за кодами
економічної класифікації  видатків бюджету або класифікації кредитування бюджету
Бобринецька районна рада
(найменування головного розпорядника коштів )
за 2018 рік
(грн.)
Код програмної класифікації
видатків та кредитування
бюджету/код економічної
класифікації видатків та
кредитування бюджету
Код функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету
Найменування згідно з  програмною класифікацією видатків та кредитування бюджету
Загальний фонд
Спреціальний фонд
Разом
план                на 2018 рік з урахуванням внесених               змін
касове виконання на 2018 рік
план                на 2018 рік з урахуванням внесених               змін
касове виконання на 2018 рік
план                на 2018 рік з урахуванням внесених               змін
касове виконання на 2018 рік
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Видатки всього за головним розпорядником коштів районного бюджету
1638600,00
1638563,69
0,00
0,00
1638600,00
1638563,69
в т.ч. за бюджетними програмами
0110150
“Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад”
1638600,00
1638563,69
0,00
0,00
1638600,00
1638563,69
2110
1144755,00
1144754,81
0,00
0,00
1144755,00
1144754,81
2120
254303,00
254288,63
0,00
0,00
254303,00
254288,63
2210
44217,00
44216,40
0,00
0,00
44217,00
44216,40
2240
74102,00
74100,84
0,00
0,00
74102,00
74100,84
2250
4398,00
4397,10
0,00
0,00
4398,00
4397,10
2271
80875,00
80875,00
0,00
0,00
80875,00
80875,00
2272
1860,00
1860,00
0,00
0,00
1860,00
1860,00
2273
14235,00
14235,00
0,00
0,00
14235,00
14235,00
2800
19855,00
19835,91
0,00
0,00
19855,00
19835,91
Разом:
1638600,00
1638563,69
0,00
0,00
1638600,00
1638563,69
Головний бухгалтер
Денисова Н.О.

Оприлюднено 21 лютого 2019 року

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів України
01.12.2010 №1489
Додаток 2

 

ІНФОРМАЦІЯ

про виконання результативних показників, що характеризують виконання бюджетної програми

Бобринецької районної ради

(найменування головного розпорядника коштів районного бюджету)

за 2018 рік

 

 

0110150 Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне

забезпечення діяльності обласної ради, районної ради,

районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад

(назва бюджетної програми)

 

№ з/п
Показники
Одиниця виміру
Джерело інформації
Затверджено паспортом бюджетної програми на
звітний період
Виконано за звітний період
Відхилення
Загальний
фонд
Спеціальний фонд
Разом
Загальний
фонд
Спеціальний
фонд
Разом
Загальний фонд
Спеціальний
фонд
Разом
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
1
Затрат
1.1
Кількість штатних одиниць
од.
Штатний розпис
12,0
0,0
12,0
10,0
0,0
10,0
-2,0
0,0
-2,0
2
Продукту
2.1
Кількість отриманих листів, звернень, заяв, скарг, рішень обласної ради, депутатських запитів, постанов та ухвал суду
од.
Книга обліку вхідної документації
610,0
0,0
610,0
866,0
0,0
866,0
+256,0
0,0
+256,0
2.2
Кількість прийнятих рішень районної ради
од.
Реєстраційний журнал рішень районної ради
71,0
0,0
71,0
66,0
0,0
66,0
-5,0
0,0
-5,0
2.3
Кількість прийнятих нормативно-правових актів
од.
Журнал реєстрації розпоряджень голови
160,0
0,0
160,0
109,0
0,0
109,0
-51,0
0,0
-51,0
3
Ефективності
3.1
Кількість виконаних листів, звернень, заяв, скарг, рішень обласної ради, депутатських запитів, постанов та ухвал суду на одного на одного працівника
од.
Книга обліку вихідної документації
51,0
0,0
51,0
64,0
0,0
64,0
+13,0
0,0
+13,0
3.2
Кількість прийнятих рішень районної ради на одного працівника
од.
Журнал реєстрації розпоряджень голови
6,0
0,0
6,0
7,0
0,0
7,0
+1,0
0,0
+1,0
3.3
Кількість прийнятих нормативно-правових актів на одного працівника
од.
Розрахункова величина
13,0
0,0
13,0
11,0
0,0
11,0
-2,0
0,0
-2,0
3.4
Витрати на утримання однієї штатної одиниці
тис.грн.
Розрахункова величина
136,55
0,0
136,55
163,86
0,0
163,86
+27,31
0,0
+27,31
4
Якості
4.1
Відсоток вчасно виконаних листів, звернень, заяв, скарг у їх загальній кількості
відс.
Розрахункова величина
100,0
0,0
100,0
100,0
0,0
100,0
0,0
0,0
0,0

 

 

Головний бухгалтер                             Н.О.Денисова

 

Оприлюднено 05 березня 2018 року

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів України
01.12.2010 №1489
Додаток 2

 

ІНФОРМАЦІЯ

про виконання результативних показників, що характеризують виконання бюджетної програми

Бобринецької районної ради

(найменування головного розпорядника коштів районного бюджету)

за 2017 рік

 

 

0118600 Інші видатки

(Код програмної класифікації видатків та кредитування бюджету)                                                                                    (назва бюджетної програми)

 

№ з/п
Показники
Одиниця виміру
Джерело інформації
Затверджено паспортом бюджетної програми на
звітний період
Виконано за звітний період
Відхилення
Загальний
фонд
Спеціальний фонд
Разом
Загальний
фонд
Спеціальний
фонд
Разом
Загальний фонд
Спеціальний
фонд
Разом
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
1
Затрат
Обсяг фінансування
грн.
кошторис
2 000,00
0,00
2 000,00
2 000,00
0,00
2 000,00
0,00
0,00
0,00
2
Продукту
Проведення урочистих заходів
од.
Розрахункова величина
50,0
0,0
50,0
48,0
0,0
48,0
-2,0
0,0
-2,0
Навчання та підвищення рівня освітньої кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування, проведення семінарів
од.
Розрахункова величина
12,0
0,0
12,0
21,0
0,0
21,0
+9,0
0,0
+9,0
Вступ, членство та діяльність районної ради в громадських організаціях, асоціаціях, конгресах та інших добровільних об’єднаннях органів місцевого самоврядування
од.
Укладені договора, угоди
1,0
0,0
1,0
1,0
0,0
1,0
0,0
0,0
0,0
3
Ефективності
Кількість проведених урочистих заходів в середньому на місяць
од.
Розрахункова величина
4,0
0,0
4,0
4,0
0,0
4,0
0,0
0,0
0,0
Кількість проведених семінарів в середньому на місяць
од.
Розрахункова величина
1,0
0,0
1,0
0,3
0,0
0,3
-0,7
0,0
-0,7
4
Якості
Відсоток вчасно проведених заходів
відс.
Розрахункова величина
100,0
0,0
100,0
100,0
0,0
100,0
0,0
0,0
0,0
Головний бухгалтер                                        Н.О.Денисова

Дочірні категорії

До уваги громадян