Районна програма виведення топкових загальноосвітніх закладів району з підвальних приміщень на 2014-2016 роки

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням тридцятої сесії Бобринецької районної ради  шостого скликання

29 серпня 2014 року № 442

 

РАЙОННА  ПРОГРАМА

виведення топкових загальноосвітніх закладів району з підвальних приміщень на 2014-2016 роки

 

 

 

 

 

 

 

 

І. Загальні положення

В районі функціонують 30 загальноосвітніх шкіл:

 

І ступеня – 3 школи,

І-ІІ ступенів – 11 шкіл,

І-ІІІ ступенів – 16 шкіл,

2 позашкільні установи.

 

З 30 загальноосвітніх навчальних закладів району 12 мають газове опалення, а саме: Витязівська, Костомарівська, Новоградівська, Тарасівська, Федіївська, Бобринецькі № 3, № 4, Бобринківська, Миколо-Бабанська, Червонопільська та Свердловська.

Від котельні НВК “Бобринецька гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1” тепловою енергією централізовано забезпечується міська школа №5.

У 14 загальноосвітніх школах котельні опалюються твердим паливом, в 3 пічне опалення.

Позашкільні навчальні заклади БДТ та ДЮСШ “Чемпіон” мають газове опалення.

За результатами перевірки територіальним Управлінням державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України в Кіровоградській області щодо стану охорони праці та з метою забезпечення безпечної життєдіяльності населення і попередження нещасних випадків в загальноосвітніх навчальних закладах районну де топкові розташовані в підвальних приміщеннях відділу освіти був виданий припис від 08 травня 2014 року № 31 про заборону експлуатації топкових, які експлуатуються з грубим порушенням вимог нормативно-правових актів що створює пряму загрозу життю і здоров’ю, як для обслуговуючого персоналу, так і для учасників навчально-виховного процесу.

Згідно наказу Державного комітету України по нагляду за охороною праці від 23 липня 1996 року № 125 “Про затвердження Правил будови та безпечної експлуатації парових котлів, що працюють під тиском не більше 0,07 МПа (0,7 кгс/см²), водогрійних котлів та водопідігрівачів з температурою води не вище 115 ºС”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 листопада 1996 року № 655/1680, про виведення топкових  з підвальних приміщень на підприємстві, “Правила технічної експлуатації теплових установок і мереж”, вимог “Правил будови і безпечної експлуатації парових та водогрійних котлів” НПАОП 0.00-1.60-66, “Правил будови і безпечної експлуатації парових котлів з тиском пари не більше 0,07 МПа (0,7кгс/см²), водогрійних котлів і водопідігрівачів з температурою нагріву води не вище 115 ºС” та СНіП ІІ-35-76 “Котельні установки”. Виникає потреба виведення котелень з підвальних приміщень шляхом будівництва окремо розташованих топкових  відповідно до вимог правил безпеки та СНіПу.

Нестача власних   і   бюджетних   фінансових   ресурсів відсутність  дієвого механізму залучення позабюджетних коштів  не  сприяють  вирішенню  завдань  по виведенню топкових з підвальних приміщень.

Розв’язання зазначених проблем можливе за умови затвердження                              і виконання районної програми виведення топкових загальноосвітніх закладів районну з підвальних приміщень 2014-2016 років (далі - Програма).

ІІ. Мета та основні завдання районної програми

виведення топкових загальноосвітніх закладів районну з підвальних приміщень на 2014-2016 роки

 

Метою Програми є поліпшення стану безпеки і реалізація заходів щодо створення належних, безпечних і здорових умов праці  в загальноосвітніх закладах району шляхом виконання конкретних завдань з організаційного, матеріально-технічного, наукового та нормативно-правового забезпечення їх діяльності у сфері охорони праці, подальшого вдосконалення системи регіонального управління та нагляду за охороною праці.

 

Основними завданнями Програми є:

 

Комплексне розв’язання проблем охорони праці та промислової безпеки, забезпечення пріоритету життя і здоров’я працівників, їх соціального захисту, створення належних, безпечних і здорових умов праці на виробництві;

забезпечення дотримання суб’єктами господарювання нормативно-правових актів з питань охорони праці;

налагодження дієвого контролю за охороною праці на всіх організаційних рівнях;

усунення шкідливих і небезпечних факторів на робочих місцях;

підвищення безпеки експлуатації устаткування і зниження ризику потенційної загрози для безпеки людей та довкілля;

удосконалення системи навчання з охорони праці;

інформаційне забезпечення місцевих органів виконавчої влади та загальноосвітні навчальні заклади з питань охорони праці.

Виконання визначених завдань сприятиме поліпшенню стану охорони праці, його контрольованості та прогнозованості, зменшенню кількості аварій, нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань.

ІІІ. Очікувані результати виконання районної програми

виведення топкових загальноосвітніх закладів районну з підвальних приміщень на 2014-2016 роки

 

Виконання Програми сприятиме:

Поліпшенню стану охорони праці, зниженню рівня загального виробничого травматизму, зменшити соціальні й економічні втрати від них.

Ефективність виконання Програми забезпечується шляхом оптимізації матеріально-технічних, фінансових, трудових витрат, спрямованих на поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища для забезпечення реалізації конституційного права громадян на належні, безпечні і здорові умови праці, збереження трудового потенціалу

 

ІV. Фінансове забезпечення

Фінансування Програми буде здійснюватися у межах асигнувань, передбачених місцевими органами виконавчої влади, які є виконавцями заходів Програми, у межах наявних фінансових ресурсів місцевих бюджетів та за кошти інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

до районної програми виведення топкових загальноосвітніх закладів району з підвальних приміщень на 2014-2016 роки

 

 

Завдання і заходи,

спрямовані на виконання районної програми виведення топкових загальноосвітніх закладів районну з підвальних приміщень

на 2014-2016 роки

Зміст заходів

Термін

виконання

Джерела фінансування

Виконавці

1

Реалізація спільного проекту Українського фонду соціальних інвестицій та громади с. Олексіївка по облаштуванню окремо стоячої тепло генераторної в Олексіївській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів

2014 рік

Український фонд соціальних інвестицій місцеві бюджети

Відділ освіти

2

Реалізація спільного проекту Українського фонду соціальних інвестицій та громади с. Кетрисанівка по облаштуванню окремо стоячої тепло генераторної в Кетрисанівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів

2015 рік

Український фонд соціальних інвестицій місцеві бюджети

Відділ освіти

3

Облаштування окремо стоячої тепло генераторної в Верхньоінгульській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів

2015 рік

Р/б, м/б,

інші

Відділ освіти

4

Облаштування окремо стоячої тепло генераторної в Володимиро-Ільїнській  загальноосвітній школі І-ІІ ступенів

2016 рік

Р/б, м/б,

інші

Відділ освіти

5

Облаштування окремо стоячої тепло генераторної в Мирнівській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів

2016 рік

Р/б, м/б,

інші

Відділ освіти

 

 

 

_________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПАСПОРТ

районної програми виведення топкових загальноосвітніх закладів району з підвальних приміщень на 2014-2016 роки

1

Програма затверджена:

рішенням сесії Бобринецької районної ради

Рішення тридцятої сесії районної ради шостого скликання від 29 серпня 2014 року № 442

2

Ініціатор розроблення Програми

Відділ освіти Бобринецької районної державної адміністрації

3

Назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення документу

Закони України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про місцеві державні адміністрації”,  постанова Кабінету Міністрів України від 02 березня 1994 року № 135, наказ Державного комітету України по нагляду за охороною праці від 23 липня 1996 року № 125

4

Розробник Програми

Відділ освіти Бобринецької районної державної адміністрації

5

Співрозробники Програми

-

6

Відповідальний виконавець Програми

Відділ освіти Бобринецької районної державної адміністрації

7

Учасники Програми

Відділ освіти Бобринецької районної державної адміністрації; фінансове управління районної державної адміністрації; органи місцевого самоврядування

8

Термін реалізації Програми

2014-2016 роки

9

Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні

Районний бюджет, бюджет сільських рад, кошти інших джерел, не заборонених чинним законодавством

10

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, усього,

у тому числі:

2400,0 тис. грн.

кошти державного бюджету

-

кошти районного бюджету

800,0 тис. грн..

кошти сільських рад

800,0 тис. грн.

кошти небюджетних джерел

800,0 тис. грн.

11

Основні джерела фінансування програми

Місцеві бюджети

Небюджетні кошти

 

 

До уваги громадян

Офіс реформ