Протокол № 1 від 27 січня 2016 року

ПРОТОКОЛ № 1 спільного засідання постійних комісій Бобринецької районної ради з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення та з питань діяльності ради, депутатської етики,регламенту, законності, запобігання корупції, об’єднань громадян та адміністративно-територіального устрою

 

від 27 січня 2016 року

час проведення: 10.00

місце проведення: мала зала Бобринецької районної ради

 

Веде спільне засідання постійних комісій районної ради Гадемська Олена Антонівна - голова Бобринецької районної ради

 

На засіданні комісії присутні:

(постійна комісія Бобринецької районної ради з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення):

Голова постійної комісії:         Крутько Юрій Миколайович

Заступник голови комісії:       Бергер Сергій Володимирович

Секретар комісії:                      -

Члени комісії: Рибачук Надія Володимирівна

Шевченко Сергій Анатолійович

(постійна комісія Бобринецької районної ради з питань діяльності ради, депутатської етики,регламенту, законності, запобігання корупції, об’єднань громадян та адміністративно-територіального устрою):

 

Голова постійної комісії:        Секрет Зоя Федорівна

Секретар комісії:                      Деревянко Марія Миколаївна

Члени комісії:                         Бобух Анатолій Григорович

Корінський Віктор Васильович

Німенко Сергій Іванович

Відсутні: Олексієнко Людмила Йосипівна, Цесарський Анатолій Юрійович, Рижков Олексій Миколайович.

ЗАПРОШЕНІ:

Сабліна Наталія Анатоліївна – заступник голови Бобринецької районної ради;

Леус Ігор Сергійович- головний редактор РВО “Новий день”;

Гречаний Віктор Миколайович- директор МКП “Дім Бобринець”;

Андалюкевич Олег Володимирович- директор КП “Інженерний центр”;

Ковбасюк Людмила Євгенівна–начальник відділу з юридичної, мобілізаційної роботи, інформаційної діяльності та комунікацій з громадянами апарату Бобринецької районної державної адміністрації;

Іванова Надія Вікторівна – керуючий справами виконавчого апарату Бобринецької районної ради;

Гончаренко Любов Василівна – начальник організаційного відділу виконавчого апарату Бобринецької районної ради;

Онисько Інна Анатоліївна – завідувач сектору виконавчого апарату Бобринецької районної ради.

СЛУХАЛИ: Гадемську О.А.- голову Бобринецької районної ради “Про порядок денний роботи спільного засідання постійних комісій”.

Гадемська О.А.

Шановні депутати! Для роботи спільного засідання постійних комісій пропоную наступний порядок денний:

1.Про розгляд листа Бобринецького редакційно-видавничого об’єднання “Новий день” від 13 січня 2016 року № 1/2 “Про реформування Бобринецького РВО “Новий день”.

Інформація Леуса І.С.-головного редактора Бобринецького РВО “Новий день”.

2.Про укладення контрактів з керівниками комунальних підприємств, утворених Бобринецькою районною радою.

Інформація Сабліної Н.А.-заступника голови Бобринецької районної ради.

 

Хто за такий порядок денний прошу голосувати:

Результати голосування:

“За” – 09

“Проти” –00

“Утримались” – 00

“Не голосували” – 00

Всього проголосувало: 09

Прийнято.

 

ВИРІШИЛИ: затвердити запропонований порядок денний.

Шановні депутати, нам необхідно затвердити регламент засідання постійної комісій районної ради:

пропоную надати час:

-         для інформацій - до 15 хвилин;

-         для виступів - до 10 хвилин;

-         для повторних виступів - до 5 хвилин;

-         на розгляд інших питань - до 5 хвилин з кожного питання.

Пропоную провести засідання постійної комісії без перерви за 1 годину роботи.

Прошу голосувати за такий регламент роботи спільного засідання постійних комісій.

Результати голосування:

“За” –09

“Проти” –00

“Утримались” – 00

“Не голосували” –00

Всього проголосувало: 09

Прийнято.

Гадемська О.А.

Розпочнемо роботу спільного засідання постійних комісій з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення та з питань діяльності ради, депутатської етики, регламенту, законності, запобігання корупції, об’єднань громадян та адміністративно-територіального устрою.

Переходимо до розгляду першого питання, яке пропонується до розгляду спільного засідання постійних комісій районної ради.

1.Про розгляд листа Бобринецького редакційно-видавничого об’єднання “Новий день” від 13 січня 2016 року № 1/2 “Про реформування Бобринецького РВО “Новий день”.

Інформація Леуса І.С.-головного редактора Бобринецького РВО “Новий день”.

СЛУХАЛИ: Леуса І.С. головного редактора Бобринецького РВО “Новий день”.

Леус І.С.

Шановні депутати, запрошені!

Понад 10 років Бобринецьке редакційно-видавниче об’єднання “Новий день” активно впроваджує в життя ідею необхідності реформування комунальних ЗМІ. Ще кілька років тому колектив ствердно заявив про наміри взяти участь у пілотному проекті роздержавлення.  У 2013 р. з даного питання на базі об’єднання відбулося розширене засідання правління Кіровоградської обласної організації НСЖУ, в роботі якої взяли участь Секретарі Національної Спілки журналістів України Валерій Горобець і Тетяна Котюжинська. Головний редактор РВО «Новий день» постійно бере участь у семінарах, зустрічах, тренінгах, конференціях щодо реформування ЗМІ.

Один із них – міжнародний семінар-тренінг, що відбувся в Миколаєві 23-24 квітня 2015 р. Його організаторами  виступили Національна спілка журналістів України та адміністрація Президента України. З п'яти друкованих видань Кіровоградщини (редактори яких долучилися до обговорення нагальної теми) на семінарі  детально проаналізували діяльність газети “Честь хлібороба” Бобринецького РВО “Новий день”, яка отримала високу оцінку і, за висновками експертів, повністю готова до пілотного проекту роздержавлення ЗМІ. Зокрема, учасників зустрічі вразив той факт, що об’єднання не лише має творчі здобутки, а й наповнює місцевий бюджет. На сплачені податки припадає 22% доходів. Це один з найвищих показників по Україні (середній показник 7-10%). Про це також повідомляв інформаційний портал “Голос України” та інші ЗМІ.

Упродовж 11 років Бобринецьке РВО “Новий день” працює без дотацій з місцевого чи інших бюджетів, господарська діяльність побудована на умовах госпрозрахунку, відносини із співзасновниками – Бобринецькою районною радою і Бобринецької райдержадміністрацією побудовано на партнерських умовах. Тираж газети “Честь хлібороба” - найвищий серед районних (і не лише) видань Кіровоградської області. На відміну від інших районів, які мали власні друкарні і припинили їх існування, об’єднання модернізувало друкарське обладнання в місцевій друкарні, де друкує газети “Честь хлібороба”, “Трудівник Устинівщини”, виготовляє іншу поліграфічну продукцію. Готуючись до процесу реформування, РВО “Новий день” постійно роширює й комерційну діяльність. Тому об’єднання є прикладом для інших  районних видань.

Колектив Бобринецького РВО “Новий день” здійснює весь комплекс робіт, в т.ч. творчих, по підготовці й виготовленню газети “Честь хлібороба”. Тобто по суті виконує функцію редакції засобу масової інформації.

Роздержавлення комунальної преси було обговорено і на Всеукраїнській нараді головних редакторів комунальних ЗМІ, на якій її учасника - головного редактора РВО “Новий день” Леуса І.С. - обрано членом Ради Всеукраїнської Асоціації місцевої преси. Ухвалення Закону “Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації” наш колектив зустрів як перемогу на цьому нелегкому багаторічному шляху.

З 1 січня 2016 року  Закон вступив у дію.  Відповідно до ст. 4 Закону 13 січня 2016 р. відбулися загальні збори трудового колективу Бобринецького РВО “Новий день”, на яких ухвалено рішення про початок реформування та направлено листи співзасновникам на виконання вимог Закону.

СЛУХАЛИ: Гадемську О.А.

Гадемська О.А.

Шановні депутати, запрошені!

Порядок прийняття рішення про реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій визначений в статті 4 Закону України “Про реформування державних та комунальних засобів масової інформації”.

Рішення про реформування друкованого засобу масової інформації та редакції приймається їх засновниками (співзасновниками) за участю трудового колективу.

Трудовий колектив редакції має пріоритетне право у визначенні способу реформування.

Протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом трудовий колектив редакції на загальних зборах, на яких присутні не менш як три чверті загальної кількості штатних працівників, приймає рішення щодо своєї участі у реформуванні друкованого засобу масової інформації та редакції і подає засновникам (співзасновникам) пропозицію стосовно способу реформування.

Засновники (співзасновники) друкованого засобу масової інформації та редакції у місячний строк після надходження пропозиції трудового колективу редакції приймають рішення про реформування та про спосіб реформування, яке доводиться до відома трудового колективу та надсилається центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері телебачення і радіомовлення, інформаційній та видавничій сферах, для внесення до Зведеного переліку об’єктів реформування та центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації друкованих засобів масової інформації.

У разі якщо трудовий колектив редакції не повідомив про свою участь у реформуванні протягом строку, визначеного частиною другою цієї статті, засновники (співзасновники) відповідного друкованого засобу масової інформації та редакції приймають рішення про реформування самостійно.

Рішення засновників (співзасновників) про реформування друкованих засобів масової інформації та редакцій у місячний строк з дня його прийняття публікується у відповідному друкованому засобі масової інформації.

Спори між засновниками (співзасновниками) друкованого засобу масової інформації та редакції і трудовим колективом редакції зазначеного друкованого засобу масової інформації щодо способу реформування вирішуються у судовому порядку.

До районної ради надійшла пропозиція від трудового колективу РВО комунального підприємства РВО “Новий день” про реформування  даного підприємства.

Гадемська О.А.

Хто бажає виступити?

ВИСТУПИЛИ:

Сабліна Н.А., висловила думку про те, що РВО “Новий день” не підпадає під дію Закону, тому, що воно вже є комунальним підприємством.

Шевченко С.А. запропонував підготувати проект рішення та внести його на розгляд чергової сесії районної ради  щодо підготовки та організації реформування РВО "Новий день".

Бергер С.В. підтримав пропозицію внести питання підготовки та організації реформування до порядку денного чергової сесії районної ради.

Ковбасюк Л.Є.

Шановні депутати!

Законом України “Про реформування державних і комунальних ЗМІ” визначається  механізм реформування друкованих засобів масової інформації, заснованих органами державної влади, іншими державними органами та органами місцевого самоврядування.

Стаття 1. Сфера дії Закону

  1. Дія цього Закону поширюється на друковані засоби масової інформації, засновниками (співзасновниками) яких є органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування (далі - друковані засоби масової інформації), і редакції друкованих засобів масової інформації, засновниками (співзасновниками) яких є органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування (далі - редакції).

Друкованим засобом масової інформації, засновниками якого є Бобринецька рада, Бобринецька районна державна адміністрації та РВО “Новий день” є районна газета “Честь хлібороба”. Свідоцтво про державну реєстрацію ЗМІ від 26 березня 2003 року КГ №0318-У.

Саме районна Газета “Честь хлібороба” підпадає під дію Закону України “Про реформування державних і комунальних ЗМІ”.

ЗУ Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні

Ст. 7 До суб'єктів діяльності друкованих засобів масової інформації належать засновник  (співзасновники)  друкованого  засобу  масової інформації, його редактор (головний редактор), редакційна колегія, редакція, трудовий  колектив  редакції,  журналістський  колектив, журналіст, автор, видавець, розповсюджувач.

Стаття 21. Редакція друкованого засобу масової інформації

Підготовку  та  випуск у  світ  друкованого  засобу  масової інформації за  дорученням  засновника  (співзасновників)  здійснює редакція або інша установа, що виконує її функції.

Редакція діє на підставі свого статуту та  реалізує  програму друкованого засобу  масової  інформації,  затверджену  засновником (співзасновниками).

2.Редакція друкованого   засобу  масової  інформації набуває статусу   юридичної   особи   з   дня  державної  реєстрації,  яка здійснюється відповідно до чинного законодавства України.

Редакція газети “Честь хлібороба” не зареєстрована як юридична особа.

Підготовку і випуск газети “Честь хлібороба” здійснює інша установа РВО “Новий день”, яка згідно з витягом ЄДР є комунальною організацією (установою, закладом), згідно з власним статутом п.3.5. є комунальним підприємством.

З огляду на викладене, РВО “Новий день” не підпадає під дію Закону України “Про реформування державних і комунальних ЗМІ”.

Слід звернути увагу, що ст. 4 Закону України “Про реформування державних і комунальних ЗМІ” встановлено, що рішення про реформування друкованого засобу масової інформації та редакції приймається їх засновниками (співзасновниками) за участю трудового колективу.

Трудовий колектив редакції має пріоритетне право у визначенні способу реформування.

Протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом трудовий колектив редакції на загальних зборах, на яких присутні не менш як три чверті загальної кількості штатних працівників, приймає рішення щодо своєї участі у реформуванні друкованого засобу масової інформації та редакції і подає засновникам (співзасновникам) пропозицію стосовно способу реформування.

В законі не зазначено, що трудовий колектив будь-якої іншої установи приймає рішення чи має пріоритетне право у визначенні способу реформування, яким є трудовий колектив комунального підприємства (організації) РВО “Новий день”.

Слід зазначити, що згідно з статтею 8     ЗУ “Про друковані ЗМІ” органи  державної  влади,  інші  державні  органи  та  органи місцевого   самоврядування   не   можуть   виступати  засновниками (співзасновниками) друкованих засобів масової інформації.

Німенко С.І. вніс пропозицію привести у відповідність до вимог чинного законодавства діяльність районної газети “Честь хлібороба” та КП РВО “Новий день” та підтримав пропозицію внести питання підготовки та організації реформування до порядку денного чергової сесії районної ради.

ПРОПОЗИЦІЯ: питання щодо  підготовки та організації реформування РВО “Новий день” внести на розгляд чергової сесії районної ради.

Гадемська О.А.

Хто за таку пропозицію, прошу голосувати.

Результати голосування:

“За” – 09

“Проти” – 00

“Утримались” – 00

“Не голосували” – 00

Всього проголосувало: 09

Прийнято.

 

ВИРІШИЛИ: питання щодо підготовки та організації реформування РВО “Новий день” внести на розгляд чергової сесії районної ради.

Гадемська О.А.

Переходимо до розгляду наступного питання, яке пропонується до розгляду спільного засідання постійних комісій районної ради.

2.Про укладення контрактів з керівниками комунальних підприємств, утворених Бобринецькою районною радою.

Інформація Сабліної Н.А.-заступника голови Бобринецької районної ради.

СЛУХАЛИ: Сабліну Н.А.- заступника голови Бобринецької районної ради.

Сабліна Н.А.

Шановні депутати, запрошені!

Відповідно до до пункту 20 частини 1 статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, частин 3, 4 статті 65 Господарського кодексу України, рішення другої сесії Бобринецької районної ради сьомого скликання від 18 грудня 2015 року № 43 Про затвердження Положення про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади керівників комунальнихпідприємств, установ, закладів, що є спільною власністю територіальнихгромад Бобринецького району”, Бобринецька районна рада доручила голові районної ради укладати і вносити зміни до контрактів з керівниками комунальних підприємств, що є у спільній власності територіальних громад сіл та міста Бобринецького району Кіровоградської області, згідно із затвердженим Положенням.

Керівники комунальних підприємств призначаються на посаду на умовах контракту за рішенням районної ради.

Ініціатива щодо призначення на посаду керівника комунального підприємства на умовах контракту може виходити від громадян України, трудових колективів, громадських організацій, постійних комісій районної ради, Бобринецької районної державної адміністрації.

Контракт з керівником комунального підприємства укладається головою районної ради згідно із прийнятим рішенням, і набуває чинності з дати, визначеної сторонами у контракті, але не раніше дати прийняття районною радою рішення.

Профільна постійна комісія районної ради окремо може надати пропозиції щодо умов контракту (термін дії контракту, особливі умови, розмір оплати праці (оклад, премії, додаткові заохочення) та інші), а також може рекомендувати випробувальний строк, який не повинен перевищувати трьох місяців.

У контракті передбачаються строки його дії, вимоги до збереження майна спільної власності територіальних громад сіл та міста Бобринецького району Кіровоградської  області, права, обов'язки та відповідальність сторін (у тому числі матеріальна), умови матеріального забезпечення і організації праці (виконання робіт), умови розірвання контракту, соціально-побутові та інші умови, необхідні для виконання прийнятих на себе керівником комунального підприємства зобов'язань, з урахуванням галузевих особливостей та фінансового стану.

Обов'язковими умовами, які закріплюються у контракті, є умови щодо:

виконання комунальними підприємствами,  що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл та міста Бобринецького району Кіровоградської  області, зобов'язань зі сплати податків, внесення інших обов'язкових платежів до бюджетів, своєчасності виплати заробітної плати працівникам чи дотримання погодженого графіка погашення відповідної заборгованості;

обов’язкового погодження головою районної ради штатного розпису, облікової політики підприємства та Колективного договору;

обов’язкового погодження головою районної ради відряджень, графіку та термінів відпустки керівника комунального підприємства.

Керівник комунального підприємства зобов’язаний здійснити заходи щодо виготовлення технічної документації та оформлення права власності на нерухоме майно, яке відображається на балансі комунального підприємства і закріплено за ним на праві господарського відання або оперативного управління.

Відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України, інших законодавчих актів, контракт з керівником підприємства, укладається у письмовій формі на термін від одного до п'яти років.

Контракт з керівником підприємства укладається також у випадку, якщо він раніше був прийнятий на умовах безстрокового трудового договору.

Дія контракту для керівника комунального підприємства починається з дати, визначеної у контракті сторонами, з урахуванням випробувального терміну, але не раніше дати прийняття районною радою рішення про призначення особи на посаду керівника комунального підприємства.

При розірванні контракту на підставах, визначених у контракті, але не передбачених чинним законодавством України, звільнення проводиться згідно з пунктом 8 статті 36 Кодексу законів про працю України.

У разі прийняття постійними комісіями районної ради рішення щодо припинення дії контракту, районна рада до прийняття такого рішення повідомляє керівника комунального підприємства у письмовій формі про винесення на розгляд районної ради питання щодо звільнення його із займаної посади.

Зважаючи на те, що керівники комунальних підприємств, а саме: МКП “Дім Бобринець”   та  КП “Інженерний центр” були прийняті на роботу за розпорядженням голови Бобринецької районної державної адміністрації  на умовах безтрокового трудового договору без укладення контракту,  Бобринецька районна рада укладатиме контракт з відповідними керівниками  за їх особисто поданою заявою.

Відповідно до пункту 6 статті 36 КЗпП України, відмова від продовження роботи у зв’язку із зміною істотних умов праці є підставою припинення трудового договору.

До Бобринецької районної ради надійшли особисто подані заяви від Андалюкевича Олега Володимировича директора КП “Інженерний центр” та Греченого Віктора Миколайовича директора МКП “Дім Бобринець”.

Пропоную розглянути дані заяви та погодити укладення контрактів з вищезгаданими керівниками комунальних підприємств Бобринецької районної ради.

Гадемська О.А.

Хто бажає виступити?

ВИСТУПИЛИ:

Бергер С.В., який підтримав пропозицію укласти контракти з керівниками комунальних підпроиємств районної ради : КП І“нженерний центр”, МКП “Дім Бобринець” терміном на п’ять років.

ПРОПОЗИЦІЯ: укласти контракти з керівниками комунальних підприємтств: КП “Інженерний центр”, МКП “Дім Бобринець”, терміном на п’ять років, у звязку з тим, що вони раніше були прийняті на роботу на умовах безстрокового трудового договору.

Гадемська О.А.

Хто за таку пропозицію, прошу голосувати.

Результати голосування:

“За” – 09

“Проти” – 00

“Утримались” – 00

“Не голосували” – 00

Всього проголосувало: 09

Прийнято.

 

ВИРІШИЛИ: укласти контракти з керівниками комунальних підприємтств: КП “Інженерний центр”, МКП “Дім Бобринець”, терміном на п’ять років, у звязку з тим, що вони раніше були прийняті на роботу на умовах безстрокового трудового договору.

Шановні депутати, питання, які були внесені на розгляд спільного засідання постійних комісій з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення та з питань діяльності ради, депутатської етики, регламенту, законності, запобігання корупції, об’єднань громадян та адміністративно-територіального устрою розглянуто.

Дякую вам за роботу.

Голова районної ради                          О.ГАДЕМСЬКА

___________________________

Останні новини

  • Вітаємо з Різдвом Христовим!
  • Працівників держустанов вітали з Новим роком
  • З Новим 2017 роком!
  • В пам’ять Юрія Олефіренка відкрито меморіальну дошку
  • Відбулася сесія районного парламенту дітей

До уваги громадян

Офіс реформ