Протокол 25 сесії Бобринецької районної ради 6 скликання від 31.01.2014

 

 

У К Р А Ї Н А

Бобринецька  районна  рада

П  Р О Т О К О Л

Пленарного засідання

двадцять п’ятої сесії

Бобринецької районної ради

шостого скликання

 

31 січня 2014 року

м. Бобринець

час проведення: 10.00

місце проведення:

зала адмінприміщення

Пленарне засідання двадцять п’ятої сесії Бобринецької районної ради шостого скликання відкриває голова районної ради Танасієнко Іван Васильович.

Танасієнко І.В.

Шановні депутати, в міжсесійний період в районі пройшли кадрові зміни:

прокурором Бобринецького району призначено молодшого радника юстиції Коваленка Олега Івановича.

Танасієнко І.В.

В період між сесіями відзначили свої річниці з днів народження:

- депутати Бобринецької районної ради:

 

Васильєв Олексій Вікторович

Дроздова Ганна Григорівна

Кучугура Едуард Миколайович

Рижков Володимир Петрович

Плющ Василь Гнатович

Петренко Любов Іванівна

Різун Олексій Леонідович

Сільські та міський голови:

Алеян Тетяна Володимирівна

Від імені депутатів районної ради, запрошених та присутніх бажаю Вам міцного здоров'я, прийняття мудрих рішень на благо жителів Бобринецького району.

 

Голова районної ради

На пленарному засіданні  двадцять п’ятої сесії Бобринецької районної ради присутні 33 депутати.

Кворум  необхідний для проведення пленарного засідання є.

Пленарне засідання двадцять п’ятої сесії районної ради шостого скликання оголошую відкритим.

Грає гімн

На пленарне засідання  запрошені:

- депутати  Кіровоградської обласної ради  шостого скликання:

Секрет З.Ф., Крутько Ю.М.;

-  голова Бобринецької районної державної адміністрації;

- заступники голови Бобринецької районної державної адміністрації;

- начальники відділів і управлінь районної державної адміністрації;

- Коваленко Олег Іванович – прокурор  Бобринецького району Кіровоградської області;

- Ботез Сергій Олександрович – начальник Бобринецького РВ УМВС України у Кіровоградській області;

- міський та сільські  голови;

- керівники  районних установ;

- головний редактор РВО “Новий день”;

- представники обласного та районного парламенту дітей.

Шановні депутати!

Розпочнемо роботу пленарного засідання.

Всі питання, які внесені до порядку денного  пленарного засідання  були попередньо розглянуті на засіданні постійних комісій районної ради.

Проекти рішень, які вносяться на розгляд пленарного засідання  двадцять п’ятої  сесії районної ради опрацьовані та стилістично відредактовані без змін смислового  навантаження  на засіданнях постійних комісій, та виконавчим апаратом районної ради за згодою розробників  відповідних проектів рішень.

Танасієнко І.В.

На пленарному засіданні двадцять п’ятої сесії Бобринецької районної ради пропонується  розглянути питання, перелік  яких вам розданий.

Вносить голова Бобринецької районної державної адміністрації:

1.Про  районний бюджет на 2014 рік.

Інформація Нестеренко Л.М. – начальника фінансового управління Бобринецької районної державної адміністрації.

2.Про внесення змін до рішення Бобринецької районної ради від 21 грудня 2012 року № 238 “Про районний бюджет на 2013 рік”.

Інформація Нестеренко Л.М. – начальника фінансового управління Бобринецької районної державної адміністрації.

3.Про внесення змін до рішення Бобринецької районної ради від 31 січня 2014 року   “Про районний бюджет на 2014 рік”.

Інформація Нестеренко Л.М. – начальника фінансового управління Бобринецької районної державної адміністрації.

Вносить голова Бобринецької районної ради:

4.Про затвердження витрат на утримання Бобринецької районної ради на 2014 рік.

Інформація Танасієнка І.В. – голови Бобринецької районної ради.

5.Різне.

 

Танасієнко І.В.

Вношу пропозицію: запропонований перелік питань включити до порядку денного пленарного засідання та прийняти його за основу.

У кого будуть інші пропозиції ?

Немає.

Прошу депутатів проголосувати за порядок денний роботи пленарного засідання.

Результати голосування:

“ За ” – 33

“ Проти ” – 00

“ Утримались” – 00

Приймається.

 

Танасієнко І.В.

Дякую,  запропоновані питання вносяться до порядку денного роботи пленарного засідання  двадцять п’ятої сесії районної ради.

 

Шановні депутати, нам необхідно затвердити регламент роботи пленарного засідання:

пропоную надати час:

-         для інформацій - до 15 хвилин;

-         для виступів        - до 10 хвилин;

-         для повторних виступів - до 5 хвилин;

-         на розгляд різних питань - до 5 хвилин по кожному питанню;

-    для довідок в кінці роботи сесії - до 3 хвилин.

Пропоную провести  пленарне засідання без перерви за одну годину  роботи.

Прошу голосувати за такий регламент роботи пленарного засідання.

Результати голосування:

“ За ” – 33

“ Проти ” – 00

“ Утримались” – 00

Приймається.

Танасієнко І.В.

 

Шановні депутати !

1.Переходимо до розгляду  першого питання порядку денного:

Про  районний бюджет на 2014 рік.

Слово для інформації надається Нестеренко Людмилі Миколаївні – начальнику фінансового управління Бобринецької районної державної адміністрації.

Нестеренко Л.М.

Шановні депутати !

1.Інформація про  соціально-економічний стан Бобринецького району січень-вересень  2013 року

Найважливішим напрямом у роботі районної державної адміністрації є забезпечення збалансованого економічного і соціального розвитку району. Своєчасно підготовлено та внесено на розгляд районної ради дві Програми економічного і соціального розвитку Бобринецького району на 2013 рік та “Центральний регіон – 2015. Програма розвитку Бобринецького району на 2011-2015 роки”.

У результаті реалізації послідовних організаційно-економічних заходів та цілеспрямованої роботи досягнуто позитивних результатів у провідних галузях і сферах діяльності, соціальній сфері та підвищенні матеріального добробуту населення.

Протягом січня-вересня 2013 року робота районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування була зосереджена на реалізації завдань і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, голови обласної державної адміністрації, завдань і заходів програми економічного і соціального розвитку району на 2013 рік.

Районною державною адміністрацією здійснюється постійний контроль за виконанням показників, визначених програмою економічного і соціального розвитку району на 2013 рік. За звітний період в районі досягнуто певних позитивних результатів в окремих сферах соціально-економічного розвитку району.

За січень-вересень 2013 року темп виробництва валової продукції сільськогосподарськими підприємствами складає 148,2% до вказаного періоду минулого  року. Збільшення показників виробництва валової продукції у галузі рослинництва за січень-вересень 2013 року відбулося за рахунок проведення збирання в червні місяці врожаю ранніх зернових. Індекс обсягу виробництва продукції рослинництва склав 173,9%, тваринництва – 102,5% до вказаного періоду минулого  року.

Сферу державних фінансів характеризує виконання доходів бюджетів усіх рівнів. До загального фонду місцевих бюджетів району станом на 01 жовтня 2013 року надійшло власних і закріплених доходів у сумі 19525,8 тис.грн ., що становить 107,5% до запланованих місцевими радами показників на відповідний період.

Приріст власних і закріплених доходів загального фонду місцевих бюджетів склав 1587,5 тис. грн. або 8,8% порівняно з відповідним періодом 2012 року.

Податкові надходження до місцевих бюджетів району за                            січень-вересень 2013 року  становлять 19410,45 тис. грн. або 107,3% грн. До плану на відповідний період.

Станом на 01 жовтня 2013 року в районі відсутня прострочена кредиторська заборгованість з оплати праці (з нарахуванням) працівників бюджетних установ, що фінансуються з місцевих бюджетів.

Позитивна динаміка розвитку економіки та фінансової сфери сприяла підвищенню матеріального добробуту громадян району, забезпеченню соціальних гарантій.

Станом на 01 жовтня 2013 року заборгованість із заробітної плати відсутня.

Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника по району за січень-вересень 2013 року склала 2187 грн. або 106,7% в порівнянні з минулим роком (2050 грн.).

Вжито комплекс заходів, спрямованих на виконання завдань програми зайнятості населення на 2013 рік, та активізації роботи щодо створення нових робочих місць. В усіх сферах економічної діяльності району за 9 місяців             2013 року створено 325 нових робочих місця, що становить 101,6% до річного програмного завдання (320 робочих місць). Було створено 88 робочих місць в галузі сільського господарства, 21 – в галузі промисловості, в галузі будівництва – 1, виробництва електроенергії – 1; торгівлі – 186, транспорту і зв’язку – 15, освіти – 1, колективні, громадські та особисті послуги – 12 нових робочих місця. За січень-вересень 2013 року ліквідовано 293 робочих місця, що складає 90,2% до новостворених робочих місць за відповідний період.

Легалізовано 52 робочих місць, із 52 виявлених під час перевірок тіньових робочих місць, проведено 303 обстеження.

На обліку в районному центрі зайнятості за січень-вересень 2013 року перебувало 1047 безробітних. В порівнянні з минулим роком обсяги ринку праці збільшились на 236 чоловік або на 29,1%.

Протягом звітного періоду на тимчасові роботи було направлено                 383 особи та заключено 41 договір на організацію громадських та тимчасових робіт. Оплачувані тимчасові роботи фінансувались за рахунок коштів підприємств.

Протягом 9 місяців  2013 року службою зайнятості направлено на навчання 190 безробітних за такими професіями як адміністратор, касир торговельного залу, кухар, продавець продовольчих товарів, тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва, електрогазозварник, підприємець-початківець.

Власні надходження до Пенсійного фонду за звітний період 2013 року становлять 26786,3 тис. грн. або  102,0% в порівнянні з відповідним періодом минулого року (26270,98 тис. грн.). Станом на 01 жовтня 2013 року пенсії виплачено в повному обсязі.

Утримується стабільна цінова ситуація на ринку основних груп продовольчих товарів. Обсяг роздрібного товарообороту за усіма каналами реалізації  за січень-вересень 2013 року склав 153200,4 тис.грн., індекс фізичного обсягу роздрібного товарообороту до відповідного періоду минулого року (145930,3 тис. грн.) становить 104,8%. Обсяг роздрібного товарообороту у розрахунку на одну особу в середньому за місяць склав 251,86 грн.

Створюються сприятливі умови для надходження інвестицій в економіку району. За січень-вересень 2013 року підприємствами та організаціями району освоєно 24,4 млн. грн. капітальних інвестицій, що становило 1,2% до загального обсягу. Одним із основних джерел фінансування капітальних інвестицій були власні кошти підприємств та організацій, за рахунок яких освоєно 16,4 млн. грн. або 67,1% усіх капіталовкладень. Капітальні інвестиції у житлові будівлі склали 1,6 млн. грн., що становило 6,6% загального обсягу капіталовкладень по району.

Обсяг прямих іноземних інвестицій станом на 01 жовтня 2013 року склав 159,2 тис. дол. США, на одну особу – 6,0 дол. США, темп зростання обсягу прямих іноземних інвестицій до обсягів на початку року становить 130,8%.

Протягом січня-вересня 2013 року оплата населенням за житлово-комунальні послуги склала 6820,9 тис. грн., відповідний рівень оплати послуг становить 119,7% до суми нарахованої з початку року (5700,2 тис. грн.).

Водночас у звітному періоді не вдалося повністю подолати ряд проблем і негативних тенденцій.

За 9 місяців 2013 року обсяг реалізованої промислової продукції   склав 2917,7 тис.грн., що становить 99,5% в порівнянні з відповідним періодом минулого року (2931,4 тис.грн .). Обсяг реалізованої промислової продукції на одну особу за січень-вересень 2013 року становить 109,6 грн. або 92,4% до січня вересня 2012 року (118,6 тис.грн.).

У світлі розгляду даного питання слід зазначити про необ’єктивність  статистичного відображення реального стану обсягів виробництва харчових продуктів суб’єктами господарювання району і забезпечення ними населення відповідної території.

Моніторинг ринку продукції свідчить про те, що  в районі виробляється значно ширший асортимент продовольчих  продуктів таких як олія, крупа гречана, халва, рибна продукція, снекова продукція та інше.

Також підприємствами району продукція яких користується попитом не лише в Бобринецькому районі, а й в області, є ПП “Агрофірма “Славутич”- крупа гречана торгової марки “Бобринецькі лани”, яка поставляється  у мережу соціальних магазинів та СТОВ “Червонопілля” - борошномельна продукція.

Виставково-ярмаркові заходи допомагають рекламуванню та популяризації продукції двох  інших підприємств: Бобринецького  заводу продтоварів (рибна і снекова продукція) і виробника якісної натуральної  халви ПП Ломакіна О.Г., продукція яких вже має своїх поціновувачів серед покупців району і області.

Через недосконалість законодавчої бази щодо звітності і обліку харчової продукції  (зокрема олії), яка виробляється  фізичними особами підприємцями на міні-олійнях та реалізовується  шляхом торгівлі на ринку  м. Бобринець, немає змоги включити дану продукцію до загальних обсягів  виробництва продукції по району та вносити позитивні корективи до відповідних показників.

З метою поширення продукції місцевих товаровиробників та пов’язаного  з цим можливого підвищення обсягів виробництва, підприємства, що мають  переробні потужності, залучаються постійно  у рамках проекту “Купуй Кіровоградське” до виставково-ярмаркової діяльності у м. Бобринці та м. Кіровограді,  представлення продукції у торгівельній мережі регіону.

Станом на 01 жовтня 2013 року заборгованість зі сплати єдиного внеску, фінансових санкцій та пені по економічно-активним платникам становить 48,6 тис.грн., в тому числі 25,0 тис.грн. безнадійний статус боргу.

Внаслідок проведених заходів тільки за 9 місяців заборгованість зі сплати єдиного внеску, фінансових санкцій та пені по економічно-активним платникам зменшилась на 34,2 тис.грн., і становить  23,1 тис.грн.

Заборгованість  виникла по таких   фізичних особах – підприємцях: ФОП Пінзар А.І, ФОП Задорожня С.В., ФОП Некоз Ю.О.,   ФОП Кравцов О.О., ФОП Голуб О.В., ФОП Ланецький С.В., ФОП Жадан С.М., ФОП Сергієнко О.В., ФОП Малишева Н.В.,  ФОП Мєднікова, ФОП Фролов В.В.,  ФОП  Сидоренко,  ФОП Клочок С.І. та інші. По всіх боржниках узгоджені вимоги про сплату боргу та передані для примусового стягнення до відділу державної виконавчої служби Бобринецького районного управління юстиції.

Продовжується робота щодо ліквідації суми боргу. Графік погашення недоїмки в 2013 році за лютий-вересень виконано на 119,7%.

За наслідками проведення примусових заходів в                                                  січні-вересні 2013 року стягнуто державною виконавчою службою Бобринецького районного борг в сумі 65,7 тис.грн., що становить 74,2% від поданих вимог. З боржниками також проводяться особисті зустрічі та співбесіди.

Недостатніми є темпи скорочення податкового боргу та значний його обсяг.

Станом на 01 жовтня 2013 року – податковий борг склав 412,2 тис. грн., в тому числі:

  • ДП “ШРБУ №100” ВАТ ДАК Автообільні дорог України – 4,3 тис.грн.;
  • Фермерське господарство “центр Агро” – 3,7 тис.грн. (сплачено 02.10.2013 року);
  • Фермерське господарство “Ледмакс” – 3,7 тис.грн. (сплачено 02.10.2013 року);
  • Фермерське господарство “Тріада-Нео” – 3,6 тис.грн. (сплачено 02.10.2013 року);
  • СФГ Карася С.П. – 3,1 тис.грн. (некоректна робота податкового  блоку);
  • ПП “Охоронна агенція “Чорний скорпіон” – 2,8  тис. грн.

фізичні особи: податок на доходи фізичних осіб по річному декларуванню – 187,1 тис. грн., єдиний податок з фізичних осіб – 56,8 тис. грн., земельний податок – 146,3 тис. грн.

Обсяг експорту товарів по району за січень-серпень 2013 року  становить 169,5 тис. доларів США або 95,2% до відповідного періоду минулого року.

Зменшення обсягу експорту товарів по району відбулось за рахунок зниження експорту готових харчових продуктів, а саме продуктів з м'яса риби, що становить 130,7 тис.дол.США або 89,5% до січня - серпня 2013 року в зв’язку із зниженням попиту на вищезазначену продукцію яка має сезонний характер виробництва.

За оперативними даними підприємства – експортера за 12 місяців                2013 року обсяг експорту очікується  в сумі 226,1 тис.грн., що становитиме 100% до показника 2012 року.

Демографічна ситуація в районі залишається складною. Станом на                 01 вересня 2013 року чисельність населення по району становить 26476 осіб. Темп зменшення чисельності населення склав 0,22% або 153 особи до відповідного періоду минулого року.

2. Загальні положення по формуванню
районного   бюджету   на 2014 рік

Формування місцевих бюджетів та міжбюджетних взаємовідносин на 2014 рік проведено виходячи з положень Бюджетного Кодексу та норм і показників Закону України “Про Державний бюджет України на 2014 рік” та  Закону України “Про  міжбюджетні відносини між районним бюджетом та бюджетами територіальних громад сіл, селищ, міст та  їх об’єднань”.

Розрахунки показників обсягів місцевих бюджетів району на 2014 рік для визначення міжбюджетних трансфертів здійснені на формульній основі                                   відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 8 грудня 2010 року  № 1149 “Деякі питання  розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів”  з урахуванням внесених змін.

Розрахунок обсягу доходів місцевих бюджетів району, що враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів, здійснювався із застосуванням індексу відносної податкоспроможності кожної території, розрахованого на основі даних про фактичні надходження доходів  за три останні бюджетні періоди (2010-2012 роки) по районному бюджету, місту та  сільських бюджетах  району.

З метою максимального врахування основних тенденцій розвитку адміністративно-територіальних одиниць району при обрахунку індексу відносної податкоспроможності застосовано метод екстраполяції та експоненційний метод. Оскільки тенденції розвитку окремих бюджетів та надходження до них протягом базових років, які беруть участь у розрахунку, були неоднорідними застосування даних методів дають можливість найбільш точно за допомогою математичної формули провести вирівнювання динамічного ряду та прогнозувати реальні прогнозні показники на плановий рік.

Тобто, у випадку коли спостерігається ріст податкової бази і відповідно щорічно  зростає індекс відносної податкоспроможності, то на плановий 2014 рік для таких місцевих бюджетів прогнозується вищий індекс податкоспроможності. Водночас, при зниженні податкоспроможності території значення вказаного індексу зменшується.

Крім того, для врахування стану надходжень таких доходів до відповідного місцевого бюджету в поточному році застосовано коефіцієнт актуалізації індексу відносної податкоспроможності місцевих бюджетів.

Розрахункові показники обсягу видатків загального фонду місцевих бюджетів району, що враховуються під час визначення міжбюджетних трансфертів , визначалися окремо для кожної галузі виходячи з розрахункового обсягу видатків на відповідну галузь, які враховані під час визначення обсягу між бюджетних трансфертів для зведеного бюджету району на підставі фінансових нормативів бюджетної забезпеченості, коригуючих коефіцієнтів до них, кількості жителів, учнів, дітей від 0 до 6 років по місту і сільських територіальних громад району.

Усі розрахунки доходів та видатків здійснені виходячи з законодавчо закріпленого їх розподілу між різними рівнями бюджетів. Це створює умови для більш раціонального використання потенціалу адміністративно-територіальних одиниць та підвищення відповідальності за соціально-економічний стан території.

 

3.  Доходи районного бюджету на 2014 рік

Розрахунки прогнозних обсягів доходів місцевих бюджетів району на 2014 рік здійснено з урахуванням фактично отриманих у минулі роки надходжень за окремими доходними джерелами, на базі нового податкового законодавства та у відповідності до прогнозу основних макропоказників економічного і соціального розвитку району на 2014 рік.

Доходи районного бюджету без урахування міжбюджетних трансфертів на 2014 рік обраховані у сумі 13 762,5 тис.грн., у т.ч. доходи загального                                             фонду – 13 416,5 тис.грн.,  доходи спеціального фонду –  346,0 тис.грн.

Затверджений Законом України “Про Державний бюджет України на 2014 рік” та проектом рішення обласної ради   “Про обласний бюджет на 2014 рік ” обсяг міжбюджетних трансфертів для районного бюджету на 2014 рік становить по загальному фонду 91 147,1 тис.грн. (з них дотація вирівнювання – 47 175,3 тис.грн.,  субвенції – 43 762,8 тис.грн.).

Загальний обсяг доходної частини районного бюджету на 2014 рік складає 105 502,7 тис.грн., в тому  числі доходи загального фонду – 104 563,6 тис.грн., доходи спеціального фонду – 939,1 тис.грн.

Загальний фонд

Джерелами доходів загального фонду районного бюджету без урахування міжбюджетних трансфертів (далі – власні і закріплені доходи) є відрахування від податку на доходи фізичних осіб у розмірі 50%, податок на прибуток підприємств та організацій, що належать до комунальної власності спільної власності району, частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до бюджету, інші надходження.

Доходи загального фонду визначені у сумі 13 416,5 тис.грн., з них  доходи, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів, складають 13 355,5 тис.грн., що складає 99,5% до розрахункових показників Міністерства фінансів України на 2014 рік.

Податок  на  доходи  фізичних  осіб обраховано  у  сумі   13 355,5 тис.грн. ( 99,5 % у загальному обсязі власних і закріплених доходів), виходячи з прогнозного фонду оплати праці в цілому по галузях народного господарства, ставки оподаткування  15% та з урахуванням соціальних пільг відповідно до Закону України „Про податок з доходів фізичних осіб”.

При обрахунку суми податку враховано надходження податку на доходи фізичних осіб від оренди земельних часток (паїв), податку з грошового забезпечення військовослужбовців, податку на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування.

Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності, передбачено в сумі 20,0 тис.грн. (0,2% у обсязі власних і закріплених доходів).

Інші надходження передбачено в сумі 41,0 тис.грн. (0,3% у обсязі власних і закріплених доходів).

 

Крім того в доходній частині загального фонду районного бюджету передбачено субвенції з державного бюджету на виконання державних програм на загальну суму 43 762,8  тис.грн., в тому числі на:

-                    виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з  дитинства, дітям – інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям – 37 911,5 тис.грн.;

-                    надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот – 3 265,2 тис.грн.;

-                    на надання пільг з послуг зв'язку, інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло -, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот), на компенсацію втрати частини доходів у зв'язку з відміною податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів та відповідним збільшенням ставок акцизного податку з пального і на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян – 195,4 тис.грн.;

-                    надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 918,1 тис.грн.;

-                    виплату державної соціальної допомоги на дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною» - 1 349,9 тис.грн.;

-                    на часткове відшкодування вартості лікарських засобів для лікування осіб з гіпертонічною хворобою – 122,7 тис.грн.

 

Затверджено вилучення коштів до  районного  бюджету в сумі 209,0 тис.грн., в тому числі з бюджету Червонодолинської сільської ради – 209,0 тис.грн.

 

Спеціальний фонд

Доходи спеціального фонду районного бюджету обраховано в обсязі 939,1 тис.грн., з них:

- власні надходження бюджетних установ – 346,0 тис.грн. (платні послуги, що надаються бюджетними установами, плата за оренду майна бюджетних установ, надходження від додаткової (господарської) діяльності та кошти на виконання цільових заходів).

- субвенція з державного бюджету на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах в сумі 593,1 тис.грн.

4. Видатки районного бюджету

Видаткова частина районного бюджету на 2014 рік  визначена у загальній сумі 105 502,7 тис.грн.,  в тому числі:

-    видатки  загального   фонду  районного бюджету  – 104510,0 тис.грн;

- видатки   спеціального   фонду  районного бюджету – 992,7 тис.грн.

 

Загальний  фонд

Видатки  загального фонду районного бюджету  передбачені  у  сумі             104 510,0 тис.грн., з  яких   3 791,5 тис.грн. – міжбюджетні трансферти бюджетам місцевого самоврядування,  а саме:

дотація вирівнювання, що передається з районного бюджету бюджетам сіл  та міста  3791,5 тис.грн.

Із загальної суми видатків загального фонду видатки за рахунок  субвенції з державного бюджету на виконання соціальних програм  (допомоги, пільги, субсидії населенню ) складають  43709,2 тис.грн.

Без урахування міжбюджетних трансфертів  місцевим бюджетам та цільових субвенцій з державного бюджету видаткова частина загального фонду  районного бюджету на 2014 рік   визначена у сумі  57009,3 тис.грн.

Порівняно з затвердженими  видатками  2013 року обсяг видатків загального фонду районного бюджету (без субвенції з державного бюджету  –    61592,6 тис.грн.)   зменшується   на   791.8 тис.грн., або на   1.3  відсотка.

При  цьому в цілому обсяг  видатків на заробітну плату  з нарахуваннями складає 51058,7 тис.грн., що   більше на 871.0 тис.грн., або на 6,89 відсотків  у порівнянні з планом  із урахуванням змін 2013 р. (47775,4 тис.грн.).

Обсяги видатків на оплату праці працівників бюджетної сфери визначені виходячи з:

розміру посадового окладу працівника першого тарифного розряду ЄТС з 01 січня 2014 року 852 грн., з 01 липня 2014 року – 890 грн., з 01  жовтня 2014 року – 1011 грн. на місяць;

мінімальної заробітної плати з 01 січня 2014 року – 1218 грн., 01 липня 2014 року – 1250 грн., з 01  жовтня 2014 року – 1301 грн. на місяць.

При розрахунку фонду заробітної плати працівників бюджетної сфери враховані видатки на обов’язкові виплати, які включають основну заробітну плату, обов’язкові надбавки і доплати, згідно з законодавством у тому числі:

-         тарифні ставки (оклади);

-          надбавки за вислугу років;

-          підвищення посадових окладів (ставок заробітної плати);

-          доплати та надбавки за особливі умови праці, інші підвищення, які носять обов’язків характер відповідно до діючих умов оплати праці;

-          встановлення посадових окладів працівникам, розмір посадових окладів який буде менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати, посадових окладів на рівні мінімальної заробітної плати;

-          проведення індексації заробітної плати працівників бюджетної сфери ;

-          матеріальної допомоги на оздоровлення  при наданні  щорічної  відпустки у розмірі   посадового окладу  працівникам соціально-культурної сфери (без підвищення) крім обслуговуючого персоналу.

Видатки на енергоносії  передбачено 3458,3  тис.грн., в тому числі:

-             оплату теплопостачання  – 213,4 тис.грн..;

-             видатків на оплату природного газу – 2044,3 тис. грн..;

-             видатків на оплату водопостачання та водовідведення - 119,2 тис.грн.;

-             видатків на оплату електроенергії  – 1081,4 тис. грн.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв ( крім видатків на придбання твердого палива) враховано в натуральних показниках на рівні 2013 року по ціні, яка склалася у  грудні    поточного року за винятком  ціни на  природній газ, яка врахована у розмірі 3 400 грн. за 1 тис.м.куб.

Поряд з цим, не враховано  видатки на  придбання  твердого палива на загальну суму   1442,0  тис.грн., з них:                                                                                                          -  загальноосвітнім закладам району 1292,0 тис.грн.;

- центру первинної медико-санітарної допомоги  – 150,0 тис.грн.

Враховуючи  обмеженість  ресурсу  районного бюджету у 2014 році   та  з  метою  забезпечення першочергових  соціальних  видатків, зокрема  заробітної плати з нарахуваннями,   проектом  бюджету  на 2014 рік  передбачено  скорочення  інших  поточних  видатків за  загальним  фондом   районного  бюджету  на 1870.1 тис.грн., або на 57 відсотків у  порівнянні з 2013 роком.

Видатки на утримання органів місцевого самоврядування   зменшуються  на  4,7 %,  закладів освіти зменшуються   на  – 1,2 %, установ охорони  здоров’я   зменшуються  на 0,8 %,  закладів культури збільшуються – на 8,2 %, на фізичну культуру і спорт збільшуються   на – 8,7 %., соціальний  захист  та  соціальне забезпечення збільшуються на  – 22,7 %.

Розподіл граничних обсягів видатків по кожній галузі за окремими напрямками (по кодах функціональної та економічної класифікації), виходячи з необхідності забезпечення належного виконання ними основних завдань та пріоритетів розвитку галузі.

Видатки на утримання органів місцевого самоврядування

На утримання районної ради у 2014 році передбачені кошти у сумі                      572,7 тис. грн. що на 27,8 тис.грн.   менше  до   затверджених з урахуванням  змін   видатків 2013 року (600,7 тис.грн), або на 4,7 відсотка.

Питома вага захищених видатків у загальному обсязі видатків на галузь складає 88,6  відсотків.

Видатки по галузі “Освіта”

В  районному бюджеті на 2014 рік видатки на освіту по загальному фонду  складають  34962,5 тис.грн.  з них:

- субвенції з державного бюджету  на  виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам вихователям і прийомним батькам за  надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного  типу  та прийомних  сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною”  – 1349,9 тис.грн.

Без урахуванням субвенцій з державного бюджету передбачено видатки  у сумі 33612,6 тис.грн., що  менше до   затверджених видатків з урахуванням змін   на 2013  рік (34306,5 тис.грн.)  на 693,9 тис.грн. або на 2,0 %. Питома вага захищених видатків у загальному обсязі видатків на галузь  складає  98,4  відсотка, у тому числі по розпорядниках коштів:

 

 

Затверджено видатки

з урахуванням змін

2013 року

Враховано

на 2014 рік

Темп росту, %

Загальноосвітні школи

31826,7

30925,1

97,2

Позашкільні заклади освіти

876,1

980,8

112,0

Методична робота

581,7

605,2

104,0

Господарська група відділу освіти

162,6

188,4

115,9

Інші заклади освіти

110,1

118,4

107,6

Інші освітні програми

152,2

194,9

128,1

Допомога дітям ,дітям-сиротам, позбавленим батьківського піклування, після досягнення ними 18-річного віку  та видатки на видачу одноразової допомоги дітям – сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування

21,7

23,5

108,3

Централізовані бухгалтерії

575,5

576,2

101,0

Разом

34306,5

33612,6

98,0

У районному бюджеті  передбачено фінансування  районного відділу освіти  Бобринецької РДА на  утримання:

- 30 загальноосвітніх шкіл, з них середніх І ступеня – 3, середніх І-ІІ ступенів – 11, середніх І-ІІІ ступенів – 16,  в яких навчається  2493 учнів.

-     районний будинок дитячої творчості  , який  відвідують  960  дітей;

-     методичний кабінет;

-     психолого-медико педагогічну  консультацію;

-     централізовану групу господарського обслуговування;

-     централізовану  бухгалтерію;

-     логопедичний  кабінет.

Загальний обсяг видатків  на заробітну плату з нарахуваннями в цілому по закладах освіти  складає  30592,1 тис.грн., що   більше на 1636,6 тис.грн. порівняно з  затвердженими видатками з урахуванням змін на заробітну плату 2013 року  (28955,5 тис.грн.) , або на 5,6  %.

Передбачено кошти на харчування в розмірі 675,0 тис.грн., на  рівні затверджених показників 2013 року  з них на:

- харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій  загальноосвітніх навчальних   закладах  району – 590,0 тис.грн., Вартість харчування  одного  діто-дня   в 2014 році   складе  3,06  грн.;

- харчування  учнів у пришкільних  таборах району передбачено кошти у розмірі  – 85,0 тис.грн.

Вартість харчування  одного  діто-дня   в 2014 році   складе  4,14  грн.

Крім того,  по КФКВ 070201 “Загальноосвітні заклади”  на виконання доручення Президента України від 27.03.2013 №1-1/711  щодо реалізації нових соціальних ініціатив  враховано  цільові кошти на модернізацію дитячих спортивних майданчиків загальноосвітніх навчальних закладів у обсязі 218,0 тис. грн.

Видатки на охорону здоров’я

Видатки на охорону здоров’я по загальному фонду  передбачено  у сумі 15638,8  тис. грн., що менше   проти  затверджених видатків з урахуванням змін   на 2013  рік  (1588,1 тис. грн.) на  120,0 тис.грн. (0,8%).

За рахунок коштів районного бюджету  планується утримувати:

-  центральну районну лікарню  – 11900,6 тис.грн.;

- центр первинної медичної допомоги – 3738,1  тис.грн.

Крім того за рахунок  субвенції з Державного бюджету передбачено видатки на  часткове відшкодування вартості лікарських засобів для  лікування осіб з гіпертонічною хворобою у розмірі 122,7 тис.грн.

На виплату заробітної плати з нарахуваннями медичним працівникам передбачається  13876,1  тис.грн., що на 701,9 тис.грн.,або на 5,3% більше від затверджених  видатків з урахуванням  змін (13174,2 тис.грн.) на заробітну плату у 2013 році.

Видатки на медикаменти передбачено  на 2014 рік у сумі 290,0 тис.грн.

Витрати на медикаменти із розрахунку на 1 ліжко-день складають  3,79 грн.,  що менше проти    показників 2013 року  (4,95 грн.) на 1,16 грн.

Видатки на  продукти харчування  передбачено   160,0 тис.грн.

Витрати на  продукти харчування  із розрахунку на 1 ліжко-день складають  3,27 грн. що менше проти    показників 2013 року  (6,78  грн.) на 3,51 грн.).

Питома вага захищених видатків у загальному обсязі видатків на галузь складає 97,0 відсотків.

 

Видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення

У складі видатків загального фонду районного бюджету враховані видатки на державні програми соціального захисту та соціального забезпечення.

На виконання  постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.2005 року № 558 “Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги” передбачено видатки в розмірі 62,6 тис.грн.;

Утримання територіального центру  соціального обслуговування                    (надання соціальних послуг) становить  2437,5 тис.грн., що більше порівняно з затвердженими  видатками  з урахуванням змін  2013 року (2046,5 тис.грн)  на 391,0 тис.грн., або на 19,1 %.

У видатках на утримання територіального центру враховано видатки  на заробітну плату з нарахуваннями 18,25 штатних одиниць стаціонарного відділення для одиноких та престарілих громадян в м. Бобринець, яке планується ввести  у 2014 році.

На виконання районної програми соціально-економічного розвитку на 2013 рік передбачено  видатки  на  фінансову  підтримку районної громадської організації  “Ветеранська рада” в розмірі 21,5 тис.грн.

Субвенції з Державного бюджету України, що надходитимуть до районного бюджету на фінансування державних програм соціального захисту населення в сумі  42218,9 тис.грн., будуть перераховуватись управлінню  соціального захисту населення на здійснення видатків з надання таких видів соціальних послуг.

Виплата допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасова державна допомога становить 37911,5 тис.грн.

На надання пільг  та житлових  субсидій населенню  на оплату  електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та при будинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот направлено 3265,5 тис.грн.

Надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого  та рідкого пічного  побутового палива  і  скрапленого газу – 918,1 тис. грн.

Передбачаються видатки на виплату державної соціальної допомоги на дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам – вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною” за рахунок субвенції з Державного бюджету – 1349,9 тис.грн.

Надання пільг  з послуг  зв’язку та інших  передбачених законодавством  пільг, в тому числі компенсація втрати частини доходів у зв’язку з відміною податку з власників транспортних засобів та відповідним збільшенням ставок акцизного податку з пального для фізичних осіб ( крім пільг на одержання  ліків , зубопротезування оплату  електроенергії, природного і скрапленого газу

на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло -, водопостачання і водовідведення , квартирної плати   ( утримання будинків і споруд та при будинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та  компенсацію  за  пільговий проїзд окремих категорій громадян  –  141,9 тис.грн.

 

Видатки на соціальні  програми у галузі

сім’ї, жінок, молоді та дітей

Видатки на соціальні програми у галузі сім’ї, жінок, молоді та дітей в районному бюджеті на 2014 рік а саме на утримання районного центру соціальних служб для молоді передбачаються у сумі 444,0 тис.грн.

Питома вага  захищених статей видатків  у загальному обсязі видатків на галузь складає 97,2 відсотка, в тому числі:

- заробітна плата з нарахуваннями – 95,9 відсотка або 425,8 тис.грн.;

-  оплата комунальних послуг – 1,6 відсотка , або 7,5 тис.грн.

 

Видатки на культуру і мистецтво

Видатки на культуру і мистецтво по загальному фонду пропонується затвердити у сумі 2877,5 тис.грн., що на 217,4 тис. грн. більше від   затверджених  видатків  з урахуванням змін  на  2013 рік ( 2660,0тис.грн) , або на  (8,2 %).

З районного бюджету передбачається затвердити кошти:

-   на утримання районного музею історії та краю – 95,5 тис.грн.;

-    районної та дитячої бібліотек – 594,4 тис. грн.,

-   районного  будинку культури – 718,9 тис. грн.;

-   районної школи мистецтв – 1235,7 тис.грн.;

-  на утримання централізованої бухгалтерії районного відділу культури  – 223,7 тис. грн.;

- інші культурні заходи - 9,0 тис.грн.

Питома вага  захищених статей видатків  у загальному обсязі видатків на галузь складає 98,2 відсотків.

 

Засоби   масової  інформації

Для  висвітлення  діяльності  районної  державної  адміністрації, районної  ради, вищих органів  влади  та  представницької  влади   передбачаються кошти у сумі 85,0 тис.грн.

Видатки на фізичну культуру і спорт

Видатки на фізичну культуру і спорт по загальному фонду визначені у сумі  888,3 тис.грн.

За рахунок коштів районного бюджету передбачається фінансувати видатки на: 

утримання  районної дитячо-юнацької спортивної школи                  “Чемпіон” – 676,4 тис.грн.;

утримання спортивного комплексу “Олімпієць” – 179,6 тис.грн.;

проведення спортивних заходів 30,0 тис.грн.

Інші  послуги, пов`язані  з  економічною  діяльністю

З метою проведення  аналізу  виконання  програми  економічного і соціального розвитку Бобринецького району на 2014 рік передбачено  видатки на  придбання  статистичних  видань( бюлетені)   в розмірі  5,2  тис.грн.

 

Інші видатки

Видатки на виконання районної програми соціально-економічного розвитку на 2014 рік передбачено  видатки 1 квартал 2014 року на  фінансову  підтримку КП “Трудовий архів” в розмірі 25,0 тис.грн., в подальшому. видатки на утримання  трудового архіву   планується здійснюватися з сільських та  міського бюджетів.

Частиною 1 статті 29 Закону України від 24.12.1993 року № 3814-ХІІ “Про Національний архівний фонд та архівні установи” (в редакції Закону від 05.07.2012 року № 5068-VI, яка введена в дію з 17.02.2013 року) до архівних установ, які здійснюють централізоване тимчасове зберігання архівних документів, нагромаджених у процесі документування службових, трудових та інших правовідносин юридичних і фізичних осіб, що не належать до Національного архівного фонду – тобто трудових архівів, віднесено архівні установи сільської, селищної, міської ради. Видатки на утримання цих архівних установ, відповідно до статті 34 Закону повинні здійснюватися з відповідного сільського, селищного та міського бюджетів.

Утворення трудових архівів районними радами та утримання їх за рахунок районного бюджету, чинною редакцією Закону не передбачено.

Спеціальний  фонд

Видатки спеціального фонду  складають 399,6 тис.грн. з них:

-                    за рахунок субвенцій з державного бюджету на надання пільг  з послуг  зв’язку та інших  передбачених законодавством  пільг, в тому числі компенсація втрати частини доходів у зв’язку з відміною податку з власників транспортних засобів та відповідним збільшенням ставок акцизного податку з пального для фізичних осіб ( крім пільг на одержання ліків , зубопротезування оплату  електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло -, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та при будинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та  компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян                                    ( капітальний ремонт житлових  будинків  пільговим категоріям населення)  – 53,5 тис.грн.

-                    за рахунок власних надходжень бюджетних установ, що утримуються за рахунок коштів  районного бюджету – 346,0 тис.грн, а саме:

по  районному відділу освіти  – 54,9 тис .грн.;

по центральній районній лікарні – 66,9 тис .грн.;

по територіальному центру – 159,8 тис. грн.;

по  районному відділу культури і туризму – 63,5 тис. грн.;

по центру первинної медичної допомоги – 0,9 тис.грн.

 

5. Між бюджетні трансферти районного бюджету

на 2014 рік

Загальний фонд

В загальному фонді районного бюджету  затверджено:

Дотація вирівнювання, що   передається з районного  бюджету до бюджету  міста  та   сіл на загальну суму 3791,5 тис.грн.,, що меньше на 26,6 тис.грн., або на 0,7 %,  а  саме:

( тис.грн.)

Назва ради

Затверджено на 2014 рік

Затверджено на 2013 рік з урахуванням змін

Відхилення

 

Олексіївська сільська рада

142,8

120,1

22,7

Бобринківська сільська рада

55,2

41

14,2

Буховецька сільська рада

163,2

145,8

17,4

Василівська сільська рада

100,3

123,3

-23

Веселівська сільська рада

106,5

119,1

-12,6

В.-Інгульська сільська рада

98,1

159,5

-61

Витязівська сільська рада

268,4

310,5

-42,1

В.-Іллінська сільська рада

34,8

103,8

-69

Костомарівська сільська рада

242,9

190

52,9

Кетрисанівська сільська рада

281,2

263,4

17,8

Куйбишівська сільська рада

32,2

144,4

-112,2

Мар"янівська сільська рада

23,6

65,3

-41,7

М.-Бабанська сільська рада

147,2

179,3

-32,1

Новоградівська сільська рада

64,7

124,8

-60,1

Н.-Миколаївська сільська рада

139,5

90,6

48,9

Павлогорківська сільська рада

94,7

22,5

72,2

Рощахівська сільська рада

64,5

37,3

27,2

Свердлівська сільська рада

161,9

215,5

-53,6

Сугокліївська сільська рада

60,2

103,1

-42,9

Солонцюватська сільська рада

38,0

80,5

-42,5

Тарасівська сільська рада

44,9

149,1

-104,2

Федіївська сільська рада

98,5

113,8

-15,3

Чарівнянська сільська рада

366,9

333,5

33,4

Червонозорівська сільська рада

12,4

45,7

-33,3

Бобринецька міська рада

948,9

536,2

412,7

Разом

3791,5

3818,1

-26,6

 

Спеціальний фонд

В  спеціальному фонді районного бюджету  затверджено субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання  вулиць і доріг  комунальної  власності  у населених  пунктах593,1 тис.грн., що  на 60,4 тис.грн. меньше до затверджених показників з урахуванням змін на 2013 рік. Вищевказана субвенція розподілена між  міською та сільськими радам.

Танасієнко І.В.

У кого будуть запитання, пропозиції чи зауваження ?

(обговорення)

Прошу прийняти рішення.

Прошу голосувати.

Результати голосування:

“За” –  33

“Проти”  –  00

“Утримались”  – 00

Прийняте рішення № 387 додається.

Танасієнко І.В.

2.Переходимо до розгляду  наступного питання порядку денного:

Про внесення змін до рішення Бобринецької районної ради від 21 грудня 2012 року № 238 “Про районний бюджет на 2013 рік”.

Слово для інформації надається Нестеренко Людмилі Миколаївні – начальнику фінансового управління Бобринецької районної державної адміністрації.

Нестеренко Л.М.

Шановні депутати !

На підставі статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та статті 78 Бюджетного Кодексу України  пропонується розглянути проект рішення районної ради  “Про внесення змін до рішення районної ради від 21 грудня 2012 року № 238 “Про районний бюджет на 2013 рік”.

Метою розгляду даного рішення є збільшення обсягу доходів районного бюджету та видатків розпорядникам коштів.

Запропонованим проектом рішення, згідно з  розпорядженням голови районної державної адміністрації від 24 грудня 2013 року №429-р “Про внесення змін до розпису районного бюджету на 2013 рік” пропонується  зменшити дохідну частину районного бюджету на 2 298,95 грн.  за рахунок зменшення обсягу субвенції з державного бюджету, що носять соціальний характер.

Видатки районного бюджету зменшуються  на 2 298,95 грн., а саме управлінню праці зменшено видатки на здійснення виплат пільг на загальний обсяг – 2 298,95 грн.

 

Танасієнко І.В.

У кого будуть запитання, пропозиції чи зауваження ?

(обговорення)

Прошу прийняти рішення.

Прошу голосувати.

Результати голосування:

“За” –  33

“Проти” –  00

“Утримались” – 00

Прийняте рішення № 388 додається.

Танасієнко І.В.

3.Переходимо до розгляду наступного питання порядку денного:

Про внесення змін до рішення Бобринецької районної ради від 31 січня 2014 року   “Про районний бюджет на 2014 рік”.

Слово для інформації надається Нестеренко Людмилі Миколаївні – начальнику фінансового управління Бобринецької районної державної адміністрації.

Нестеренко Л.М.

Шановні депутати !

На підставі статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та статті 78 Бюджетного Кодексу України  пропонується розглянути проект рішення районної ради  “Про внесення змін до рішення районної ради від 31 січня 2014 року  “Про районний бюджет на 2014 рік”.

Метою розгляду даного рішення є збільшення обсягу видатків розпорядникам коштів районного бюджету за рахунок вільного залишку коштів районного бюджету, що склався станом на 01.01.2014 року на погашення кредиторської заборгованості, яка склалася станом на 01.01.2014 року.

Запропонованим проектом рішення пропонується  збільшити:

На погашення кредиторської заборгованості по видатках загального фонду районного бюджету, що склалася станом на 01 січня 2014 року спрямовується 236 852,60  грн., в тому числі розпорядникам коштів:

-                    районній раді  - 13 658,02 грн., в тому числі на погашення боргів  по проведенню виборів до районної ради у 2013 році – 3 565,93 грн;

-                    відділу освіти – 84 829,39 грн.;

-                    районній лікарні  – 43 941,06 грн.;

-                    центру первинної медичної допомоги – 10 439,33 грн.;

-                    соціальній службі молоді – 3 822,73 грн.;

-                    територіальному центру соціального обслуговування – 33 249,54 грн.;

-                    підтримку малого і середнього підприємництва – 5 000 грн.;

-                    фінансування заходів районної програми відзначення державних та професійних свят – 2 850,00 грн.;

-                    відділу культури і туризму – 9 262,53 грн.;

-                    за висвітлення діяльності райдержадміністрації в районній газеті “Честь хлібороба” – 29 500,00 грн.;

-                    управлінню соціального захисту населення – 300 грн.

На погашення кредиторської заборгованості по видатках спеціального фонду районного бюджету, що склалася станом на 01 січня 2014 року спрямовується  33 136,03  грн., в тому числі розпорядникам коштів:

-                    відділу освіти – 9150,00 грн.;

-                    районній лікарні  – 11 980,00 грн.;

-                    територіальному центру соціального обслуговування – 8 509,03 грн.;

-                    відділу культури і туризму – 3 497,00 грн.

 

Танасієнко І.В.

У кого будуть запитання, пропозиції чи зауваження ?

(обговорення)

 

Прошу прийняти рішення.

Прошу голосувати.

Результати голосування:

“За”  –  33

“Проти”  –  00

“Утримались”  –  00

Прийняте рішення № 389 додається.

 

Шевченко С.А.

4.Переходимо до розгляду  наступного питання порядку денного:

Про затвердження витрат на утримання Бобринецької районної ради на 2014 рік.

Слово для інформації надається Танасієнку Івану Васильовичу – голові Бобринецької районної ради.

Танасієнко І.В.

Шановні депутати !

Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 43, пункту 3 статті 58 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,  на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 2006 року № 268 “Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів”, із змінами та доповненнями, та рішення двадцять п’ятої сесії  Бобринецької районної ради шостого скликання від 31 січня 2014 року “Про районний бюджет на 2014 рік”, вношу пропозицію затвердити витрати на утримання Бобринецької районної ради та її виконавчого апарату на 2014 рік у сумі відповідно до кошторису Бобринецької районної ради.

Шевченко С.А.

У кого будуть запитання, пропозиції чи зауваження ?

(обговорення)

Прошу прийняти рішення.

Прошу голосувати.

Результати голосування:

“За”  – 33

“Проти”  –  00

“Утримались”  – 00

Прийняте рішення № 390 додається.

Танасієнко І.В.

Шановні депутати, всі питання, які були внесені на розгляд пленарного засідання двадцять п’ятої сесії районної ради шостого скликання розглянуті.

Дякую вам за співпрацю.

На цьому пленарне засідання двадцять п’ятої сесії районної ради оголошую закритим.

Голова районної ради                                                             І.ТАНАСІЄНКО

Архів протоколів сесій районної ради 6 скликання

До уваги громадян