Протокол 34 сесії Бобринецької районної ради 6 скликання від 23.01.2015

П Р О Т О К О Л

пленарного засідання тридцять четвертої сесії

Бобринецької районної ради шостого скликання

від 23 січня 2015 року

м. Бобринець

час проведення: 10.00

місце проведення:

зала адмінприміщення

Пленарне засідання тридцять четвертої  сесії Бобринецької районної ради шостого скликання відкриває голова районної ради Танасієнко Іван Васильович.

Танасієнко І.В.

Шановні депутати, запрошені !

18 січня бобринчани попрощалися з командиром Очаківського спецназу, капітаном першого рангу Юрієм Олефіренком, який загинув під Маріуполем 16 січня. 49-річний Юрій Борисович Олефіренко під час мінометного обстрілу закрив своїм тілом трьох підлеглих.

Скорбимо разом із рідними і близькими нашого земляка. Гордимося його незламним свободолюбивим духом, віддавши своє життя за цілісність і незалежність України.

Прошу хвилиною мовчання вшанувати пам’ять героя.

(хвилина мовчання)

Танасієнко І.В.

21 січня 2015 року в м.Кіровграді відбувся заключний етап ХХ (ювілейного) Всеукраїнського конкурсу “Учитель року – 2015”.

Лауреатом конкурсу у номінації “Правознавство” став учитель права НВК “Бобринецька гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1”, депутат Бобринецької районної ради шостого скликання Різанов Микола Станіславович;

у номінації “Української мови і літератури” – вчитель української мови і літератури НВК “Бобринецька гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1” Кунашенко Наталія Григорівна;

у номінації “Образотворче мистецтво” – вчитель Верхньоінгульської загальноосвітньої школи І-ІІІ степенів Григорян Ірина Іванівна.

Дякуємо нашим освітянам за сумлінну працю у вихованні підростаючого покоління.

Танасієнко І.В.

В період між сесіями відзначили свої річниці з днів народження:

- депутати Бобринецької районної ради:

Кожем’якіна Наталія Іванівна

Доброштан Андрій Іванович

Васильєв Олексій Вікторович

Дроздова Ганна Григорівна

Кучугура Едуард Миколайович

Рижков Володимир Петрович

Плющ Василь Гнатович

Петренко Любов Іванівна

Різун Олексій Леонідович

Голови територіальних громад:

Ільчишина  Галина Петрівна

Нечай Микола Станіславович

Алеян Тетяна Володимирівна

 

Від імені депутатів районної ради, запрошених та присутніх бажаю Вам міцного здоров'я, прийняття мудрих рішень на благо жителів Бобринецького району.

Голова районної ради

На пленарному засіданні  тридцять четвертої сесії Бобринецької районної ради присутні 39 депутатів.

Кворум  необхідний для проведення пленарного засідання є.

Пленарне засідання тридцять четвертої сесії районної ради шостого скликання оголошую відкритим.

Грає гімн

На пленарне засідання  запрошені:

- депутати  Кіровоградської обласної ради  шостого скликання:

Крутько Ю.М., Секрет З.Ф.;

- голова Бобринецької районної державної адміністрації;

- заступники голови Бобринецької районної державної адміністрації;

- начальники управлінь і відділів районної державної адміністрації;

- Коваленко Олег Іванович – прокурор Бобринецького району Кіровоградської області;

- Ботез Сергій Олександрович – начальник Бобринецького РВ УМВС України у Кіровоградській області;

- міський та сільські  голови;

- керівники  районних установ;

- головний редактор РВО “Новий день”;

- представники обласного та районного парламенту дітей.

Шановні депутати!

Розпочнемо роботу пленарного засідання.

Всі питання, які внесені до порядку денного  пленарного засідання  були попередньо розглянуті на засіданні постійних комісій районної ради.

Проекти рішень, які вносяться на розгляд пленарного засідання  тридцять четвертої сесії районної ради опрацьовані та стилістично відредактовані без змін смислового  навантаження  на засіданнях постійних комісій, та виконавчим апаратом районної ради за згодою розробників  відповідних проектів рішень.

Внесені зміни та доповнення до проектів рішень районної ради відображені у порівняльних таблицях, які є  додатками до проектів рішень.

Танасієнко І.В.

На пленарному засіданні тридцять четвертої сесії Бобринецької районної ради пропонується  розглянути питання, перелік  яких вам розданий.

Вносить голова Бобринецької районної державної адміністрації:

1. Про затвердження програми економічного і соціального розвитку Бобринецького району на 2015 рік.

Інформація Кузьмічової М.С. – начальника управління економічного розвитку і торгівлі та інфраструктури Бобринецької районної державної адміністрації.

2. Про районний бюджет на 2015 рік.

Інформація Нестеренко Л.М. – начальника фінансового управління Бобринецької районної державної адміністрації.

3.Про затвердження розпорядження голови Бобринецької районної державної адміністрації, прийнятого в міжсесійний період.

Інформація Мельника В. – заступника голови Бобринецької районної державної адміністрації.

4.Про хід виконання районної програми протидії  поширенню наркоманії і боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів на 2011-2015 роки.

Інформація Семенюк Л.В. – головного лікаря Бобринецької центральної районної лікарні.

5. Про погодження Бобринецькій центральній районній лікарні  надання в оренду майна спільної власності територіальних громад сіл та міста району.

Інформація Семенюк Л.В. – головного лікаря Бобринецької центральної районної лікарні.

6. Про внесення змін до Переліку об’єктів спільної власності територіальних громад сіл та міста району.

Інформація Мельника В. – заступника голови Бобринецької районної державної адміністрації.

7. Про внесення змін до програми зайнятості населення Бобринецького

району на період до 2017 року.

Інформація Сабліної Н.А. – начальника управління соціального захисту населення Бобринецької районної державної адміністрації.

8.Про затвердження технічних документацій по нормативній грошовій оцінці земельних ділянок.

Інформація Гончарука О.В. – начальника відділу Держземагентства у Бобринецькому районі.

Вносить голова Бобринецької районної ради:

9. Про депутатський запит групи депутатів Бобринецької районної ради шостого скликання.

Інформація Танасієнка І.В. – голови Бобринецької районної ради.

10.Різне.

Танасієнко І.В.

Вношу пропозицію: запропонований перелік питань включити до порядку денного пленарного засідання та прийняти його за основу.

У кого будуть інші пропозиції ?

Немає.

Прошу депутатів проголосувати за порядок денний роботи пленарного засідання.

Результати голосування:

“ За ” – 39

“ Проти ” – 00

“ Утримались” – 00

Приймається.

Танасієнко І.В.

Дякую,  запропоновані питання вносяться до порядку денного роботи пленарного засідання  тридцять четвертої сесії районної ради.

Шановні депутати, нам необхідно затвердити регламент роботи пленарного засідання:

пропоную надати час:

-         для інформацій - до 15 хвилин;

-         для виступів        - до 10 хвилин;

-         для повторних виступів - до 5 хвилин;

-         на розгляд різних питань - до 5 хвилин по кожному питанню;

-    для довідок в кінці роботи сесії - до 3 хвилин.

Пропоную провести  пленарне засідання з перервою через  дві години  роботи.

Прошу голосувати за такий регламент роботи пленарного засідання.

Результати голосування:

“ За ” – 39

“ Проти ” – 00

“ Утримались” – 00

Приймається.

Танасієнко І.В.

Переходимо до розгляду питання порядку денного:

1. Про затвердження програми економічного і соціального розвитку Бобринецького району на 2015 рік.

Слово для інформації надається Кузьмічової Марині Сергіївні – начальнику управління економічного розвитку і торгівлі та інфраструктури Бобринецької районної державної адміністрації.

Кузьмічова М.С.

Шановні депутати, запрошені!

Районна державна адміністрація пропонує до розгляду проект програми економічного і соціального розвитку Бобринецького району на 2015 рік.

Програма економічного і соціального розвитку Бобринецького району на 2015 рік (далі – Програма) розроблена на основі програми економічного і соціального розвитку Кіровоградської області на 2015 рік, стратегії економічного і соціального розвитку Бобринецького району на 2013 - 2020 роки у рамках виконання законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про місцеве самоврядування в Україні" у частині формування програмних документів економічного і соціального розвитку області, міст і районів.

Формування проекту Програми на 2015 рік здійснювалось в умовах:

проведення в Україні антитерористичної операції, що обумовило ускладнення економічної ситуації у країні та зменшення внутрішнього попиту на товари, продукцію і послуги;

значного коливання курсу вільноконвертованих валют;

значного ускладнення відносин із Російською Федерацією, що обумовило зменшення експортних поставок продукції і товарів;

дії постанов Кабінету Міністрів України від 01 березня 2014 року № 65 "Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету"; від                      05 березня 2014 року № 71 "Деякі питання оптимізації державних цільових програм і національних проектів, економії  бюджетних коштів та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України"

Проект програми містить такі розділи:

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.Мета та першочергові завдання  економічного і соціального розвитку  Бобринецького району на 2015 рік

ФУНКЦІОНУВАННЯ РЕАЛЬНОГО СЕКТОРУ

1. Агропромисловий комплекс, як основа сталого функціонування економіки району

2. Використання земельних ресурсів та удосконалення земельних відносин

3. Стале функціонування промисловості

4. Енергозбереження та енергоефективність

РОЗВИТОК ІНФРАСТРУКТУРИ

1. Транспорт та зв’язок, автомобільні дороги

2. Розбудова інформаційного простору та громадянського суспільства

3. Використання потенціалу туристичної та курортно-рекреаційної сфери

СТАНДАРТИ ЖИТТЯ НАСЕЛЕННЯ

1. Демографічна ситуація, забезпечення підтримки дітей, сім’ї та молоді

2.Доходи та соціальний захист населення

3. Підтримка армії та захист військовослужбовців, населення, яке постраждало від окупації та проведення антитерористичної операції

4.Охорона здоров’я

5.Освіта та наука

6. культурний простір та збереження культурної спадщини

7. Фізична культура та спорт

8. Розвиток споживчого ринку району, зниження інфляції та захист прав споживачів

9. Будівництво та житлова політика

10. Екологічна ситуація, використання природних ресурсів

11. Житлово-комунальне господарство

12. Захист життя, здоров’я, честі і гідності людини

ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ ДЛЯ ЕКОНОМІЧНОГО І СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ РАЙОНУ

1. Створення сприятливих умов для надходження інвестицій

2. Посилення фінансової основи місцевих бюджетів та підвищення  ефективності використання бюджетних коштів

ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА

МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО

РОЗВИТОК МАЛОГО МІСТА БОБРИНЕЦЬ

 

І.  Мета та першочергові завдання економічного і соціального розвитку Бобринецького району на 2015 рік

1) Метою програми є забезпечення сталого економічного розвитку, підвищення рівня доходів населення та його зайнятості, підтримка малого і середнього бізнесу, створення сприятливого інвестиційного клімату.

2) Основні завдання:

модернізація й оновлення парку сільськогосподарської техніки сільськогосподарськими підприємствами;

риборозведення на території Новоградівської сільської ради площею                 25 га, ФОП Войков М.Д.;

відкриття додаткової лінії з пакування та сортування рибної продукції холодного копчення в блістерній упаковці ТОВ “Бобринецький завод продтоварів”, м. Бобринець;

налагодження та забезпечення партнерських відносин між органами виконавчої влади, товаровиробниками та суб'єктами роздрібної торгівлі району в частині реалізації населенню соціально значущих продовольчих товарів належної якості за доступними цінами;

вдосконалення реалізації проекту “Купуй Кіровоградське” шляхом насичення підприємств торгівлі району товарами місцевих товаровиробників, розширення фірмової торговельної мережі;

покращення доступу до якісної питної води громади с.Свердлове.  Першочергові заходи по реконструкції системи водопостачання;

ремонт місцевих доріг району;

відновлення та модернізація зовнішнього освітлення населених пунктів району;

удосконалення системи надання послуг та зміцнення матеріально-технічної бази закладів гуманітарної сфери:

покращення умов надання якісних освітніх послуг, проведення капітального ремонту в Олексіївській, Буховецькій, Кетрисанівській загальноосвітніх школах І-ІІІ ступенів та НВК “Бобринецька гімназія ЗШ І-ІІІ ст. №1” у рамках проекту “Сприяння розвитку соціальної інфраструктури”;

підготовка кадрового потенціалу КЛЗ "ЦПМСД Бобринецького району" (проходження очно-заочної інтернатури);

поліпшення своєчасної, ранньої діагностики раку та стану надання онкологічної допомоги населенню;

розвиток малого міста Бобринець:

проведення реконструкції та капітального ремонту доріг міста;

продовження реконструкції міського парку ім. М.Л.Кропивницького;

реконструкція та модернізація вуличного освітлення з використанням енергозберігаючих технологій на території міської ради;

реконструкція Бобринецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 в дитячий садок.

Реалізація завдань, виконання заходів буде здійснюватись виходячи із ресурсних можливостей місцевих бюджетів, коштів з державного бюджету, коштів інвесторів, міжнародної технічної допомоги, коштів громадських організацій та населення тощо.

Проектом програми заплановано до виконання 13 основних показників на 100% і більше.

ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ

розвитку Бобринецького району на 2015 рік

 

№ з/п

Показники

Одиниця

виміру

2014 р., очіку-ване

Проект програми

2015 рік

2015 рік порівняно з 2014 роком, %

1.

Обсяг реалізованої промислової продукції,  у відпускних цінах підприємств

тис. грн.

5752,9

5764,4

100,2

2.

Обсяг реалізованої промислової продукції на одну особу

грн.

218,7

219,2

100,2

3.

Обсяг виробництва валової продукції у сільськогосподарських підприємствах у цінах 2010 року

у % до попереднього року

88,9

100,2

-

4.

Обсяг виробництва продукції сільського господарства на сільського мешканця (у постійних цінах) сільськогосподарськими підприємствами

грн.

15632

16136

103,2

5.

Обсяг капітальних інвестицій

тис. грн.

36800,5

37000,0

100,5

6.

Обсяг капітальних інвестицій на одну особу

грн.

1401,6

1406,8

100,4

7.

Обсяг роздрібного товарообороту підприємств – юридичних осіб

тис.грн.

88000,0

90000,0

102,3

8.

Темп зростання (зниження) обсягу роздрібного товарообороту підприємств – юридичних осіб

у % до попереднього року

101,9

102,3

-

9.

Обсяг експорту товарів

тис. дол. США

181,0

205,0

113,3

10.

Темп зростання (зниження) обсягу експорту товарів

у % до попереднього року

74,2

113,3

-

11.

Середньомісячна заробітна плата

грн.

2300

2369

102,2

12.

Темп зростання (зниження) обсягу середньомісячної заробітної плати

у % до попереднього року

102,2

103,0

-

13.

Працевлаштовано громадян на нові робочі місця

осіб

153

164

107,2

 

До програми увійшли 3 інвестиційні проекти (77038,6 тис. грн.), потреба на 2015 рік – 23727,4 тис. грн.  та 43 соціальних заходів і об’єктів (16406,06 тис. грн.) потреба на 2015 рік – 9509,48 тис. грн. реалізація яких запланована у 2015 році.

Виконання завдань та досягнення мети Програми буде забезпечено за рахунок укладання та реалізації Угод про співпрацю, Меморандумів порозуміння з іншими центральними органами виконавчої влади, іншими регіонами України, державними підприємствами, інвесторами, громадськими організаціями, організаціями роботодавців, об'єднання зусиль органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, представників бізнесу.

Коригування Програми може здійснюватись у міру вирішення поставлених завдань або зміни умов її реалізації, а також нових завдань щодо регіонального розвитку, які будуть визначені законодавчими і нормативно- правовими актами України.

Танасієнко І.В.

У кого будуть запитання, пропозиції чи зауваження ?

(обговорення)

Прошу прийняти рішення.

Прошу голосувати.

Результати голосування:

“За”  –  39

“Проти”  –  00

“Утримались”  –  00

Прийняте рішення № 504 додається.

Танасієнко І.В.

Переходимо до розгляду наступного питання порядку денного:

2. Про районний бюджет на 2015 рік.

Слово для інформації надається Нестеренко Людмилі Миколаївні – начальнику фінансового управління Бобринецької районної державної адміністрації.

Нестеренко Л.М.

Шановні депутати !

1.Інформація про  соціально-економічний стан Бобринецького району січень-вересень  2014 року

Протягом 2014 року робота районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування була зосереджена на реалізації завдань і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, голови обласної державної адміністрації, завдань і заходів програми економічного і соціального розвитку району на 2014 рік.

Районною державною адміністрацією здійснюється постійний контроль за виконанням показників, визначених програмою економічного і соціального розвитку району на 2014 рік. За звітний період в районі досягнуто певних позитивних результатів в окремих сферах соціально-економічного розвитку району.

За січень-жовтень 2014 року темп виробництва валової продукції сільськогосподарськими підприємствами склав 115,0% до січня – жовтня 2013 року. Збільшення показників виробництва валової продукції у галузі рослинництва відбулося за рахунок збільшення площі вирощування технічних культур на 10,0 тис.га.

За 2014 рік обсяг реалізованої промислової продукції склав                  7335,0 тис.грн., що становить 173,7% в порівнянні з минулим роком                  (4222,9 тис.грн.). Обсяг реалізованої промислової продукції на одну особу за 2014 рік становить 279,9 грн. або 174,8% до 2013 року (160,1 тис.грн.).

До загального фонду місцевих бюджетів району станом на  01 січня            2015 року надійшло власних і закріплених доходів у сумі  30142,9 тис. грн., що становить 107,6% до запланованих місцевими радами показників з урахуванням змін на 2014 рік.

Надходження податку на доходи фізичних осіб склало 19436,6 тис.грн., або 109,3% до плану на 2014 рік, плати за землю – 10107,5 тис.грн., або 104,4% до плану.

Доходів, що враховуються при визначені обсягів міжбюджетних трансфертів, надійшло в обсязі 19494,0 тис.грн., що склало 104,3% до розрахункових показників Міністерства фінансів України та 109,3% до затверджених місцевими радами показників на січень-грудень 2014 року.

Станом на 01 січня 2015 року в районі відсутня прострочена кредиторська заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ, що фінансуються з місцевих бюджетів району.

Позитивна динаміка розвитку економіки та фінансової сфери сприяла підвищенню матеріального добробуту громадян району, забезпеченню соціальних гарантій.

Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника по району за січень-вересень 2014 року склала 2290 грн. або 104,7% в порівнянні з відповідним періодом минулого року (2187 грн.).

На обліку в районному центрі зайнятості за 2014 рік перебувало               1460 безробітних. В порівнянні з минулим роком обсяги ринку праці збільшились на 141 чоловіка або на 10,7%.

Протягом звітного періоду на тимчасові та громадські роботи було направлено 472 особи та укладено 30 договорів на організацію громадських та тимчасових робіт. Оплачувані тимчасові роботи фінансувались за рахунок коштів підприємств, громадські роботи – за рахунок місцевого бюджету в сумі 29,5 тис. грн. та коштів Фонду загальнодержавного соціального страхування у випадках безробіття в сумі 29,5 тис. грн.

Протягом 2014 року службою зайнятості направлено на навчання               220 безробітних за такими професіями як адміністратор, касир торговельного залу, кухар, продавець продовольчих товарів, тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва, електрогазозварник, підприємець-початківець.

Власні надходження до бюджету Пенсійного фонду за 2014 рік становлять 39233,7 тис. грн. або  107,0% в порівнянні з відповідним періодом минулого року (36657,1 тис. грн.).

Станом на 01 січня 2015 року пенсії виплачено в повному обсязі.

Утримується стабільна цінова ситуація на ринку основних груп продовольчих товарів. Обсяг роздрібного товарообороту за усіма каналами реалізації  за січень-червень 2014 року склав 112259,9 тис.грн., індекс фізичного обсягу роздрібного товарообороту до відповідного періоду минулого року (97475,6 тис. грн.) становить 104,6%. Абсолютний приріст обсягу роздрібного товарообороту склав  169,0 грн.

Створюються сприятливі умови для надходження інвестицій в економіку району. За січень-вересень 2014 року підприємствами та організаціями району освоєно 34,2 млн.грн. капітальних інвестицій, що становило 1,8% до загального обсягу.

Протягом січня – жовтня 2014 року оплата населенням за житлово-комунальні послуги склала 7223,3 тис. грн., відповідний рівень оплати послуг становить 105,3% до суми нарахованої з початку року (6862,5 тис. грн.).

Водночас у звітному періоді не вдалося повністю подолати ряд проблем і негативних тенденцій.

Обсяг експорту товарів по району за січень-червень 2014 року  становить 106,4 тис. доларів США або 85,8% до минулого року.

Обсяг прямих іноземних інвестицій за січень-вересень 2014 року склав 98,3 тис. дол. США, на одну особу – 3,7 дол. США, темп зростання обсягу прямих іноземних інвестицій до обсягів на початку року становить 61,7%.

В усіх сферах економічної діяльності району за січень-листопад              2014 року на нові робочі місця працевлаштовано 122 громадянина, що становить 48,8% до програмного показника (250 громадян).

Станом на 01 січня 2015 року заборгованість зі сплати єдиного внеску, фінансових санкцій та пені по економічно-активних платниках становить          256,7 тис.грн.

За наслідками проведення примусових заходів державною виконавчою службою стягнуто 42,0 тис.грн. В грудні 2014 року до ДВС передано на стягнення 10 боржників на суму боргу – 27,3 тис.грн.

Внаслідок примусових заходів державною виконавчою службою протягом 2014 року стягнуто 242,0 тис.грн. податкового боргу.

Станом на 01 січня 2015 року знаходиться на примусовому виконанні у відділі державної виконавчої служби Бобринецького районного управління юстиції 57 виконавчих документи на суму 128,7 тис.грн. та 4 виконавчі документи на суму 14,9 тис.грн., направлено до відділів ДВС інших областей  (ФОП Задорожня С.В., ФОП Пинзар А.І.,ФОП Некоз Ю.О.,                              ФОП Жадан С.М.). Всі боржники є економічно не активні, відсутні за юридичною адресою та знаходяться в розшуку. Продовжується робота щодо ліквідації сум боргу.

Демографічна ситуація в районі залишається складною. Станом на                 01 жовтня 2014 року чисельність населення по району становить                  26196 осіб. Темп зменшення чисельності населення склав 0,50% або                    132 особи до відповідного періоду минулого року.

2. Загальні положення по формуванню
районного   бюджету   на 2014 рік

Обсяг фінансового ресурсу  районного бюджету обраховано  на основі  Закону України “Про Державний бюджет на 2015 рік” від 28 грудня 2014 року № 80-VIII,  Бюджетного кодексу України, Закону України “Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо реформи між бюджетних відносин” від 28 грудня 2014 року № 79-VIII, Закону України “Про внесення змін та  визнання  такими, що  втратили чинність, деяких  законодавчих актів  України”  від 28 грудня 2014 року № 76-VIII та листа міністерства фінансів України  від  25.12.2014 року № 31-05110-14-21/32440 “Щодо  формування місцевих бюджетів на 2015рік”.

Розрахунки прогнозних обсягів доходів місцевих бюджетів району на 2015 рік здійснено з урахуванням фактично отриманих у минулі роки надходжень за окремими доходними джерелами, на базі нового податкового законодавства та у відповідності до прогнозу основних макропоказників економічного і соціального розвитку району на 2015 рік.

На формульній  здійснено  розподілу коштів у вигляді субвенції міському та сільським бюджетам району на  утримання дошкільних навчальних закладів, міського та сільських палаців і будинків культури, бібліотек, а саме:

Vскс = Но*Uo*Ko +  Нк*Uк + Нб*Uб, де:

Но – норматив бюджетної забезпеченості для дошкільних навчальних закладів;

Нк - норматив бюджетної забезпеченості для міського та сільських палаців і будинків культури;

Нб - норматив бюджетної забезпеченості для міської та сільських бібліотек;

Uo – кількість штатних одиниць дошкільного навчального закладу, згідно штатного розпису станом на 01.01.2015 року;

Uк - кількість штатних одиниць міського або сільського палацу (будинку) культури, згідно із штатним розписом станом на 01.01.2015 року;

Uб - кількість штатних одиниць міської  або сільської бібліотек, згідно штатного розпису станом на 01.01.2015 року;

Ko – коефіцієнт охоплення дошкільними навчальними закладами.

Встановлено  норматив бюджетної забезпеченості на 2015 рік для:

- дошкільних навчальних закладів – 34 500,00 грн.;

- міського та сільських палаців і будинків культури – 23 380,00 грн.;

- міської та сільських бібліотек – 40 825 грн.

Встановлено  коефіцієнт охоплення дошкільними закладами:

- у сільській місцевості – 0,91;

- у місті – 1,09.

 

3.  Доходи районного бюджету на 2015 рік

Доходи районного бюджету без урахування міжбюджетних трансфертів на 2015 рік обраховані у сумі 15483,0 тис.грн., у т.ч. доходи загального                                             фонду – 15027,8 тис.грн.,  доходи спеціального фонду –  455,2тис.грн.

Затверджений Законом України “Про Державний бюджет України на 2015 рік ” та проектом рішення обласної ради   “Про обласний бюджет на 2015 рік ” обсяг міжбюджетних трансфертів для районного бюджету на 2015 рік становить по загальному фонду 91485,1 тис.грн. (з них базова дотація – 3788,6 тис.грн.,  субвенції – 87696,5 тис.грн.).

Загальний обсяг доходної частини районного бюджету на 2015 рік складає 106968,1 тис.грн., в тому  числі доходи загального фонду – 106512,9 тис.грн., доходи спеціального фонду – 455,2 тис.грн.

Загальний фонд

Джерелами доходів загального фонду районного бюджету без урахування міжбюджетних трансфертів (далі - власні і закріплені доходи) є відрахування від податку на доходи фізичних осіб у розмірі 60%, податок на прибуток підприємств та організацій, що належать до комунальної власності спільної власності району, частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до бюджету.

Доходи загального фонду визначені у сумі 15 027,7 тис.грн.

Податок  на  доходи  фізичних  осіб обраховано  у  сумі   15 009,7 тис.грн. ( 99,9 % у загальному обсязі власних і закріплених доходів), виходячи з прогнозного фонду оплати праці в цілому по галузях народного господарства, ставки оподаткування  15% та з урахуванням соціальних пільг відповідно до Закону України “Про податок з доходів фізичних осіб”. Крім того враховано податок на доходи фізичних осіб від пенсійних виплат відповідно до вимог Податкового кодексу України.

При обрахунку суми податку враховано надходження податку на доходи фізичних осіб від оренди земельних часток (паїв), податку з грошового забезпечення військовослужбовців, податку на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування.

Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності, передбачено в сумі 13,0 тис.грн. (0,09% у обсязі власних і закріплених доходів).

Частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до бюджету, заплановано в сумі 5,0 тис.грн.

 

В доходній частині загального фонду районного бюджету передбачено субвенції з державного бюджету на виконання державних програм на загальну суму 87 696,5  тис.грн., в тому числі на:

-         виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з  дитинства, дітям – інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу – 33 301,8 тис.грн.;

-         надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот – 6 107,4 тис.грн.;

-         на надання пільг з послуг зв'язку, інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло -, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот), на компенсацію втрати частини доходів у зв'язку з відміною податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів та відповідним збільшенням ставок акцизного податку з пального і на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян – 201,9 тис.грн.;

-         надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 987,1 тис.грн.;

-         виплату державної соціальної допомоги на дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною” - 1 124,0 тис.грн.;

-         освітня субвенція – 30 313,5 тис.грн.;

-         медична субвенція – 15 660,8 тис.грн.

Спеціальний фонд

Доходи спеціального фонду районного бюджету обраховано в обсязі 455,2 тис.грн., з них:

- власні надходження бюджетних установ – 455,2 тис.грн. ( платні послуги, що надаються бюджетними установами, плата за оренду майна бюджетних установ, надходження від додаткової (господарської) діяльності та кошти на виконання цільових заходів).

4. Видатки районного бюджету

Видаткова частина районного бюджету на 2015 рік  визначена у загальній сумі 106 968,0 тис.грн.,  в тому числі:

-    видатки  загального   фонду  районного бюджету  - 106 444,7 тис.грн;

-    видатки   спеціального   фонду  районного бюджету - 523,3 тис.грн.

Загальний  фонд

Видатки  загального фонду районного бюджету  складають  106 444,7 тис.грн., з яких 6 174,1 тис.грн. – субвенції бюджетам місцевого самоврядування,  а саме  субвенція  з районного бюджету на утримання закладів  соціально-культурної сфери міста та села   району.

Із загальної суми видатків загального фонду видатки за рахунок  субвенції з державного бюджету на виконання соціальних програм  (допомоги, пільги , субсидії населенню ) складають  41 672,8 тис.грн.

Без урахування міжбюджетних трансфертів  місцевим бюджетам та цільових субвенцій з державного бюджету видаткова частина загального фонду  районного бюджету на 2015 рік   визначена у сумі 58 597,8 тис.грн.

Порівняно з затвердженими  видатками  2014 року обсяг видатків загального фонду районного бюджету (без міжбюджетних трансфертів  місцевим бюджетам та цільових субвенцій з державного бюджету - 56081,1 тис.грн.) збільшився   на   2 516,7 тис.грн., або на   4,4  відсотка.

При  цьому в цілому обсяг  видатків на заробітну плату  з нарахуваннями складає  47 852,4 тис.грн., що   більше на 253,9 тис.грн., або на 0,5 відсотків  у порівнянні з планом  із урахуванням змін 2014 р. (47598,5 тис.грн.).

Обсяги видатків на оплату праці працівників бюджетної сфери визначені виходячи з:

розміру посадового окладу працівника першого тарифного розряду ЄТС з 1 січня 2015 року 852 грн. на місяць;

мінімальної заробітної плати з 1 січня 2015 року - 1218 грн., з 1  грудня 2015  року - 1378 грн. на місяць.

При розрахунку фонду заробітної плати працівників бюджетної сфери враховані видатки  згідно  з законодавством України на обов’язкові виплати, які включають основну заробітну плату, обов’язкові  надбавки і доплати в тому числі:  надбавку  за престижність праці педагогічним працівникам  у розмірі 20 відсотків посадового окладу,  надбавку за особливі умови роботи  бібліотекарям  у розмірі 50 відсотків посадового окладу та матеріальну допомогу на оздоровлення педагогічним, медичним працівникам та  спеціалістам.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв  враховано в натуральних показниках, які спожиті у 2014 році із розрахунку тарифу, який склався у січні  поточного року, із них:

Водопостачання – 9,07  грн. за 1 м.куб;

Водовідведення – 18,85  грн. за 1 м.куб.

Електроенергія – 1,59 грн. за 1 кВт/год.

Природний газ – 7720 грн. за 1 тис.м.куб.

Видатки на енергоносії  передбачено 7 381,1  тис.грн., що на  56,9% більше, або  2 676,0 тис.грн. у порівнянні з фактичними видатками 2014 року,  в тому числі:

видатків на оплату природного газу – 3681,7 тис. грн..;

видатків на оплату водопостачання та водовідведення – 189,7 тис.грн.;

видатків на оплату електроенергії  - 1292,6 тис. грн.;

видатків на оплату інших енергоносіїв - 2217,0 тис.грн.

з них :                                                                                                          -  загальноосвітнім закладам району - 1612,2тис.грн.;

- центральній лікарні - 450,0 тис.грн.;

- центру первинної медико-санітарної допомоги  - 110,0 тис.грн.;

- районному будинку культури  -  40,8 тис.грн.;

- районній  бібліотеці - 3,0 тис.грн.;

- районному музею - 1,0 тис.грн.

Видатки (без урахування  субвенцій з державного та бюджетів місцевого самоврядування) на утримання органів місцевого самоврядування   зменшуються  на  8,7 %,  закладів освіти збільшуються   на  – 6,0 %, установ охорони  здоров’я   збільшуються  на 3,9 %,  закладів культури зменшуються – на 2 %, на фізичну культуру і спорт  на рівні 2014 року, соціальний  захист  та  соціальне забезпечення збільшуються на  - 10,6 %.

Розподіл граничних обсягів видатків по кожній галузі за окремими напрямками (по кодах функціональної та економічної класифікації) здійснено  виходячи з необхідності забезпечення належного виконання ними основних завдань та пріоритетів розвитку галузі.

Видатки на утримання органів місцевого самоврядування

 

На утримання районної ради у 2015 році передбачені кошти у сумі                      559,3 тис. грн. що на 53,5 тис.грн.   менше  до   затверджених з урахуванням  змін   видатків 2014 року ( 612,8 тис.грн)  , або на 8,7 відсотка .

Питома вага захищених видатків у загальному обсязі видатків на галузь складає 88,6  відсотків.

Видатки по галузі “Освіта”

В  районному бюджеті на 2015 рік видатки на освіту по загальному фонду  складають  34 901,4 тис.грн., що   більше до   затверджених видатків з урахуванням змін   на 2014  рік (32 889,4 тис.грн.), або  на  2 012,0 тис.грн. (6,1 %).

В загальному обсязі видатків передбачених на  освіту (34 901,4 тис.грн.)   видатки за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету становлять 30 313,5 тис.грн., або 86,9 % від загального обсязі видатків.

Питома вага захищених видатків у загальному обсязі видатків на галузь  складає  98,5  відсотка, у тому числі по розпорядниках коштів:

 

 

Затверджено видатки

з урахуванням змін

2014 року

Враховано

на 2015 рік

Темп росту, %

Загальноосвітні школи

30411,1

32348,4

106,4

в тому числі за рахунок Освітньої субвенції з державного бюджету

30313,5

що  менше на 2034,9 тис.грн. від затверндженої суми в районому бюджеті

Позашкільні заклади освіти

842,2

881,3

104,6

Методична робота

571,0

591,3

103,6

Господарська група відділу освіти

166,4

181,2

108,9

Інші заклади освіти

115,5

116,9

101,1

Інші освітні програми

220,6

210,6

95,5

Централізовані бухгалтерії

 

539,1

548,2

101,7

Допомога дітям- сиротам

23,5

23,5

100

Разом

32889,4

34901,4

106,1

У районному бюджеті  передбачено фінансування  районного відділу освіти  Бобринецької РДА на  утримання:

- 30 загальноосвітніх шкіл, з них середніх І ступеня - 3, середніх І-ІІ ступенів – 11, середніх І-ІІІ ступенів – 16,  в яких навчається  2490 учнів.

-     районний будинок дитячої творчості  , який  відвідують  1025  дітей;

-     методичний кабінет;

-     психолого-медико-педагогічну  консультацію;

-     централізовану групу господарського обслуговування;

-     централізовану  бухгалтерію;

-     логопедичний  кабінет.

Загальний обсяг видатків  на заробітну плату з нарахуваннями в цілому по закладах освіти  складає   28 912,9  тис.грн., що   більше на 92,7 тис.грн. порівняно з  затвердженими видатками з урахуванням змін на заробітну плату 2014 року  (28820,2 тис.грн.) , або на 0,3  %.

Передбачено кошти на  організацію харчування учнів 1-4 класів та  пільгових категорій  загальноосвітніх навчальних   закладах  району в розмірі   675,0 тис.грн.,  що більше  на 85,0 тис.грн., або на 14,4% порівняно до  затверджених показників з урахуванням змін  2014 року.

Вартість харчування  одного  діто - дня   в 2015 році   складе  3,84  грн.,

що більше на 0,78 грн., або на 25,4 % проти вартості  харчування у 2014 році              ( 3,06 грн.).

Видатки на охорону здоров’я

Видатки на охорону здоров’я по загальному фонду  передбачено  у сумі 16006,8  тис. грн.,  що  більше   проти  затверджених видатків з урахуванням змін   на 2014  рік  ( 15 389,9 тис. грн.) на  616,9 тис.грн. (4,0%).

В загальному обсязі видатків передбачених на охорону здоров`я                (16006,8 тис.грн.) видатки за рахунок медичної  субвенції з державного бюджету становлять 15 660,8 тис.грн., за рахунок коштів районного бюджету 346 тис.грн., або 2,2 % від затвердженого  обсягу  видатків.

З  районного бюджету  планується утримувати:

-  центральну районну лікарню  - 12 140,2 тис.грн., в тому числі за рахунок медичної субвенції - 11 846,4 тис.грн.,(293,8 тис.грн., або  на 2,5 % від затвердженого обсягу в районному бюджеті);

- центр первинної медико-санітарної допомоги - 3 866,6  тис.грн., в тому числі за рахунок медичної  субвенції - 3814,4 тис.грн., (52,2 тис.грн., або на 1,3 % від затвердженого обсягу в районному бюджеті.

На виплату заробітної плати з нарахуваннями медичним працівникам передбачається  12 925,5  тис.грн., тобто на рівні затверджених  видатків з урахуванням  змін у 2014 році.

Видатки на медикаменти передбачено   340,0 тис.грн.

Витрати на медикаменти із розрахунку на 1 ліжко-день  по центральній районній лікарні складають  6,24 грн.,  що  більше   проти  2014 року  ( 5,35 грн.) на 0,89 грн.

Видатки на  продукти харчування  передбачено   160,0 тис.грн.

Витрати на  продукти харчування  із розрахунку на 1 ліжко-день складають  3,16 грн. що більше проти    показників 2014 року  ( 3,12  грн.) на 0,04 грн.

Питома вага захищених видатків у загальному обсязі видатків на галузь складає 95,9 відсотків.

Видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення

У складі видатків загального фонду районного бюджету враховані видатки на державні програми соціального захисту та соціального забезпечення.

На виконання  постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.2005 року № 558 “Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги” передбачено видатки в розмірі 48, 6 тис.грн.;

Утримання територіального центру  соціального обслуговування                    ( надання соціальних послуг) становить  2 675,3 тис.грн., що більше порівняно з затвердженими  видатками  з урахуванням змін  2014 року (2280,1 тис.грн.)  на 395,2 тис.грн., або на 17,3 %.

У складі видатках на утримання територіального центру враховано видатки  на утримання стаціонарного  відділення для одиноких та престарілих громадян в м. Бобринець,  яке почне діяти у 2015 році, в розмірі  966,4 тис.грн., з них на заробітну плату з нарахуваннями  - 666,4 тис.грн. на утримання 18,25 штатних одиниць, продукти харчування 60,0 тис.грн., медикаменти – 2,0 тис.грн., енергоносії -298,8 тис.грн., оплату послуг та інші видатки - 25,3 тис.грн.

На виконання районної програми соціально-економічного розвитку на 2015 рік передбачено видатки на фінансову підтримку районної громадської організації  “Ветеранська рада” в розмірі 22,5 тис.грн.

 

Субвенції з Державного бюджету України, що надходитимуть до районного бюджету на фінансування державних програм соціального захисту населення в сумі  41 672,8 тис.грн., будуть перераховуватись управлінню  соціального захисту населення на здійснення видатків з надання таких видів соціальних послуг:

Виплата допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги на догляд за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу становить 33301,8 тис.грн.

На надання пільг  та житлових  субсидій населенню  на оплату  електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот направлено 6107,4 тис.грн.

Надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого  та рідкого пічного  побутового палива  і  скрапленого газу – 987,1 тис. грн.

 

Передбачаються видатки на виплату державної соціальної допомоги на дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам – вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною” за рахунок субвенції з Державного бюджету – 1124,0 тис.грн.

Надання пільг  з послуг  зв’язку, інших  передбачених законодавством  пільг (крім пільг на одержання  ліків, зубопротезування, оплату  електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло -, водопостачання і водовідведення , квартирної плати (утримання будинків і споруд та при будинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот), на компенсацію втрати частини доходів у зв’язку з відміною податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів та відповідним збільшенням ставок акцизного податку з пального і на компенсацію  за  пільговий проїзд окремих категорій громадян  – 152,5 тис.грн.

Видатки на соціальні  програми у галузі

сім’ї, жінок, молоді та дітей

Видатки на соціальні програми у галузі сім’ї, жінок, молоді та дітей в районному бюджеті на 2015 рік а саме на утримання районного центру соціальних служб для молоді передбачаються у сумі 147,3 тис.грн.

Питома вага  захищених статей видатків  у загальному обсязі видатків на галузь складає 87,4 відсотка,. в тому числі:

- заробітна плата з нарахуваннями – 83,3 відсотка або 122,7 тис.грн.;

-  оплата комунальних послуг -4,1 відсотка , або 6,1 тис.грн.

Видатки на культуру і мистецтво

Видатки на культуру і мистецтво по загальному фонду пропонується затвердити у сумі 2 657,5 тис.грн., що на 53,0 тис. грн.  менше від   затверджених  видатків  з урахуванням змін  на  2014 рік ( 2710,5тис.грн) , або на  (2,0 %).

З районного бюджету передбачається кошти на утримання:

-   районного музею історії та краю – 72,0 тис.грн.;

-   районної та дитячої бібліотек – 536,5 тис. грн.,

-   районного  будинку культури – 616,6 тис. грн.;

-   районної школи мистецтв – 1221,9 тис.грн.;

-   централізованої бухгалтерії районного відділу культури  – 210,4 тис. грн.

Питома вага  захищених статей видатків  у загальному обсязі видатків на галузь складає 99,3 відсотків.

 

Засоби   масової  інформації

Для висвітлення  діяльності  районної  державної  адміністрації, районної  ради, вищих органів  влади  та  представницької  влади   передбачаються кошти у сумі 85,0 тис.грн.

Інші заходи пов’язані з економічною діяльністю

На   фінансову підтримку КП “Дім Бобринець” планується надати кошти в  розмірі  85,0  тис.грн.

Видатки на запобігання та ліквідацію надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха

На виконання заходів комплексної районної програми запобігання та реагування на надзвичайні ситуації техногенного характеру у Бобринецькому районі на 2006-2010 роки і на період до 2015 року на  поновлення матеріального резерву районного бюджету    передбачаються кошти у сумі 40,0 тис.грн.

Видатки на фізичну культуру і спорт

Видатки на фізичну культуру і спорт по загальному фонду визначені у сумі  887,2 тис.грн.

За рахунок коштів районного бюджету передбачається фінансувати видатки на: 

утримання районної дитячо-юнацької спортивної школи                  “Чемпіон” – 691,8 тис.грн.;

утримання спортивного комплексу “Олімпієць” – 195,4 тис.грн..

 

Резервний фонд

Резервний фонд районного бюджету  на 2015 рік пропонується створити в розмірі 200,0 тис.грн.

 

Крім того, в районному бюджеті передбачено видатки на погашення кредиторської заборгованості, яка склалася по загальному фонду районного бюджету  станом на 01 січня 2015 року в розмірі 282,0 тис.грн., в тому числі:

-         районна рада – 41,6 тис.грн.;

-         відділ освіти - 118,3  тис.грн.;

-         відділ культури та туризму - 9,3 тис.грн.;

-         центральна  районна  лікарня - 34,3 тис.грн.;

-         центр первинної медико-санітарної допомоги - 9,1 тис.грн.;

-         центр соціальних служб, дітей, сімї та молоді - 7,1 тис.грн.;

-         територіальний центр - 6,8 тис.грн.;

-         райдержадміністрація - 54 тис.грн.;

-         управління соціального захисту населення - 1,5 тис.грн.

Спеціальний  фонд

Видатки спеціального фонду  складають 523,3 тис.грн. з них:

-                    за рахунок субвенцій з державного бюджету на надання пільг  з послуг  зв’язку та інших  передбачених законодавством  пільг, в тому числі компенсація втрати частини доходів у зв’язку з відміною податку з власників транспортних засобів та відповідним збільшенням ставок акцизного податку з пального для фізичних осіб ( крім пільг на одержання ліків , зубопротезування оплату  електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло -, водопостачання і водовідведення , квартирної плати ( утримання будинків і споруд та при будинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та  компенсацію  за  пільговий проїзд окремих категорій громадян                                    ( капітальний ремонт житлових  будинків  пільговим категоріям населення)  - 49,4 тис.грн.

-        за рахунок  власних надходжень бюджетних установ, що утримуються за рахунок коштів  районного бюджету – 455,2 тис.грн, а саме:

по  районному відділу освіти  – 55,3 тис .грн.;

по центральній районній лікарні – 51,5 тис .грн.;

по територіальному центру – 282,2тис. грн.;

по  районному відділу культури і туризму – 64,3 тис. грн.;

по центру первинної медичної допомоги – 2,1 тис.грн.

- за рахунок коштів переданих із загального фонду до спеціального фонду районного бюджету на погашення кредиторської заборгованості , яка склалася по  спеціальному фонду районного бюджету  станом на 01 січня 2014 року в розмірі 18,7 тис.грн.,

в тому числі:

-                     відділ освіти - 14,0  тис.грн.;

-                     територіальний центр - 4,7 тис.грн.

5. Між бюджетні трансферти районного бюджету на 2015 рік

Загальний фонд

В загальному фонді районного бюджету  затверджено субвенція  з районного бюджету на утримання закладів  соціально-культурної сфери міста та села   району – 6 174,1 тис.грн.,

а  саме :

(тис.грн.)

Назва ради

Обсяг субвенції на 2015 рік

Олексіївська сільська рада

80,035

Бобринківська сільська рада

64,490

Буховецька сільська рада

240,430

Василівська сільська рада

105,340

Веселівська сільська рада

84,020

В.-Інгульська сільська рада

109,325

Витязівська сільська рада

188,710

В.-Іллінська сільська рада

62,135

Костомарівська сільська рада

232,545

Кетрисанівська сільська рада

108,450

Куйбишівська сільська рада

208,225

Мар"янівська сільська рада

48,795

М.-Бабанська сільська рада

120,130

Новоградівська сільська рада

252,935

Н.-Миколаївська сільська рада

71,585

Павлогорківська сільська рада

97,490

Рощахівська сільська рада

53,415

Свердлівська сільська рада

271,765

Сугокліївська сільська рада

57,395

Солонцюватська сільська рада

34,605

Тарасівська сільська рада

121,135

Федіївська сільська рада

92,000

Чарівнянська сільська рада

426,515

Червонозорівська сільська рада

62,985

Червонодолинівська сільська рада

34,605

Бобринецька міська рада

2945,055

Разом

6174,115

Танасієнко І.В.

У кого будуть запитання, пропозиції чи зауваження ?

(обговорення)

Прошу прийняти рішення.

Прошу голосувати.

Результати голосування:

“За”  –  39

“Проти”  –  00

“Утримались”  –  00

Прийняте рішення № 505 додається.

Танасієнко І.В.

Переходимо до розгляду наступного питання порядку денного:

3. Про затвердження розпорядження голови Бобринецької районної державної адміністрації, прийнятого в міжсесійний період.

Слово для інформації надається Мельнику Валентину Івановичу – заступнику голови Бобринецької районної державної адміністрації.

Мельник В.І.

Шановні депутати !

На виконання доручення голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 04 липня 2014 року № 01-36/134/1 з метою скорочення споживання природного газу та перехід на альтернативний вид палива в області, доручення Прем’єр-міністра України від 13 червня 2014 року № 22131/0/1-14 з урахуванням розпорядження голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 16 листопада 2012 року № 706-р “Про організацію та контроль за виконанням програми енергоефективності Кіровоградської області на період до 2015 року” та з метою раціонального і ефективного використання теплової енергії (природного газу) Бобринецька районна державна адміністрація просить розглянути на черговій сесії Бобринецької районної ради питання “Про затвердження розпорядження голови Бобринецької районної державної адміністрації “Про надання в оренду майна спільної власності територіальних громад сіл та міста району”, прийнятого в міжсесійний період”.

Танасієнко І.В.

У кого будуть запитання, пропозиції чи зауваження ?

(обговорення)

Прошу прийняти рішення.

Прошу голосувати.

Результати голосування:

“За”  –  39

“Проти”  –  00

“Утримались”  –  00

Прийняте рішення № 506 додається.

Танасієнко І.В.

Переходимо до розгляду наступного питання порядку денного:

4. Про хід виконання районної програми протидії  поширенню наркоманії і боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів на 2011-2015 роки.

Слово для інформації надається Семенюк Ларисі Віталіївні – головному лікарю Бобринецької центральної районної лікарні.

Семенюк Л.В.

Шановні депутати !

В Бобринецькій центральній районній лікарні налагоджено співпрацю із службою у справах дітей, відділом освіти та РВ УМВС України в Кіровоградській області щодо обміну інформацією про дітей та підлітків, які вживають наркотичні речовини  та дорослих, які схиляють їх до цього.

Адміністрація та лікарі Бобринецької центральної районної лікарні приймають участь у семінарах, круглих столах, нарадах райдержадміністрації, що проводяться з метою організації взаємодії та обміну інформацією у сфері боротьби поширенню наркоманії та протидії підліткової та рецидивної злочинності.

В Бобринецькій центральній районній лікарні підготовлено молодого фахівця зі спеціальності наркологія (затрачено 4893 грн. бюджетних коштів) та 4 лікаря пройшли короткотермінові курси по наркології з питання проведення наркологічних оглядів з метою встановлення алкогольного чи іншого сп’яніння.

В Бобринецькій центральній районній лікарні програму замісної підтримуючої терапії для лікування та соціальної реабілітації наркозалежних осіб не впроваджено в зв’язку з відсутністю необхідної матеріальної бази. При необхідності такі особи отримують лікування на базі облнаркодиспансеру.

Сімейними лікарями комунального лікувального закладу “Центр первинної медико-санітарної допомоги Бобринецького району”, наркологом центральної районної лікарні постійно проводиться пропаганда здорового способу життя шляхом проведення бесід та лекцій у школах, ПТУ та сільськогосподарському технікумі ім..В.Порика Білоцерківського НАУ.

Наркологом центральної районної лікарні забезпечено диспансерне спостереження за наркозалежними особами в районі та надання необхідної консультативної допомоги споживачам наркотиків та їх близьким.

Нарколог центральної районної лікарні постійно приймає участь в семінарах та тренінгах, що проводяться на базі облнаркодиспансера з метою підвищення рівня знань з питань надання допомоги при передозуванні наркотичними та психотропними речовинами.

В Бобринецькій центральній районній лікарні надається симптоматична допомога хворим особам на наркоманію та розлади психіки внаслідок вживання наркотичних речовин та інших психоактивних речовин (на що в межах кошторисних призначень виділено 1000,0 грн.) з подальшим направленням на консультацію та лікування в облнаркодиспансер.

Лікарями центральної районної лікарні проводиться робота щодо виявлення, обстеження та направлення на облік до наркокабінету центральної районної лікарні осіб з розладами психіки та поведінки внаслідок вживання наркозасобів та інших психоактивних речовин.

Згідно щорічних затверджених графіків лікарі центральної районної лікарні проходять курси з підвищення  кваліфікації, в тому числі з питань виявлення осіб на початковій стадії вживання наркотиків з метою запобігання поширенню наркоманії.

В Бобринецькій центральній районній лікарні в наявності два газоаналізатори “Alcotest” 6510 для проведення діагностики станів сп’яніння у населення району. На технічне обслуговування даних апаратів в 2014 році витрачено 540,0 грн. позабюджетних коштів.

Наркологом центральної районної лікарні забезпечено виконання протоколів та стандартів лікування наркозалежних осіб.

Центральна районна лікарня має ліцензію АВ № 498806 на провадження господарської діяльності на придбання, перевезення, зберігання, відпусток та знищення наркозасобів.

Для збереження наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів в 2014 році облаштовано кімнату, на що витрачено 1875,0 грн. бюджетних та 5562,0 грн. позабюджетних коштів.

Танасієнко І.В.

У кого будуть запитання, пропозиції чи зауваження ?

(обговорення)

Прошу прийняти рішення.

Прошу голосувати.

Результати голосування:

“За”  –  39

“Проти”  –  00

“Утримались”  –  00

Прийняте рішення № 507 додається.

Танасієнко І.В.

Переходимо до розгляду наступного питання порядку денного:

5. Про погодження Бобринецькій центральній районній лікарні  надання в оренду майна спільної власності територіальних громад сіл та міста району.

Слово для інформації надається Семенюк Ларисі Віталіївні – головному лікарю Бобринецької центральної районної лікарні.

Семенюк Л.В.

Шановні депутати !

Адміністрація Бобринецької центральної районної лікарні просить розглянути питання “Про погодження Бобринецької центральної районної лікарні надання в оренду  об’єктів спільної власності територіальних громад сіл та міста району”, саме:

1. Гараж первісною балансовою вартістю 5695,00 грн, рік забудови – 1956, за адресою: пров.Порика, 6, м.Бобринець, Кіровоградської області:

½ боксу № 1 площею 20,70 кв.м;

½ боксу № 4 площею 21,73 кв.м.

2. Гараж первісною балансовою вартістю 22130,00 грн, рік забудови – 1956, за адресою: пров.Порика, 6, м.Бобринець, Кіровоградської області:

бокс № 5 площею 27,91 кв.м.

Які будуть використовуватися комунальним лікувальним закладом  “Центр первинної медико-санітарної допомоги Бобринецького району”.

Танасієнко І.В.

У кого будуть запитання, пропозиції чи зауваження ?

(обговорення)

Прошу прийняти рішення.

Прошу голосувати.

Результати голосування:

“За”  –  39

“Проти”  –  00

“Утримались”  –  00

Прийняте рішення № 508 додається.

Танасієнко І.В.

Переходимо до розгляду наступного питання порядку денного:

6. Про внесення змін до Переліку об’єктів спільної власності територіальних громад сіл та міста району.

Слово для інформації надається Мельнику Валентину Івановичу – заступнику голови Бобринецької районної державної адміністрації.

Мельник В.І.

Шановні депутати !

Відповідно до статей 43, 60, пункту 10 Прикінцевих  та перехідних положень Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, статей 135, 137 Господарського кодексу України, рішення другої сесії Бобринецької районної ради шостого скликання від 29 грудня 2010 року № 25 “Про делегування повноважень Бобринецької районної ради Бобринецькій районній державній адміністрації”, рішення двадцять четвертої сесії Бобринецької районної ради п’ятого скликання від 31 серпня 2010 року № 391 “Про затвердження Порядку управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл та міста району”, рішення тринадцятої сесії Бобринецької районної ради шостого скликання від 30 березня 2012 року № 153 “Про внесення змін до Порядку управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл та міста району”, на підставі декларації про готовність об’єкта для експлуатації: “реконструкція приміщення колишнього терапевтичного відділення Бобринецької центральної районної лікарні під територіальний центр зі стаціонарним відділенням для одиноких престарілих”, з метою ефективного використання  майна спільної власності територіальних громад сіл та міста району територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Бобринецького району вносить пропозицію розглянути на черговій сесії районної ради питання “Про внесення змін до Переліку об’єктів спільної власності  територіальних громад сіл та міста району”, а саме: комплекс будівель за адресою: вул. Енгельса, 93, м. Бобринець, Кіровоградської області, які будуть використовуватися стаціонарним відділенням для постійного проживання та обслуговування 31 одинокого престарілого громадянина.

Танасієнко І.В.

У кого будуть запитання, пропозиції чи зауваження ?

(обговорення)

 

Прошу прийняти рішення.

Прошу голосувати.

Результати голосування:

“За”  –  39

“Проти”  –  00

“Утримались”  –  00

Прийняте рішення № 509 додається.

Танасієнко І.В.

Переходимо до розгляду наступного питання порядку денного:

7. Про внесення змін до програми зайнятості населення Бобринецького

району на період до 2017 року.

Слово для інформації надається Сабліній Наталії Анатоліївні – начальнику управління соціального захисту населення Бобринецької районної державної адміністрації.

Сабліна Н.А.

Шановні депутати !

Районна державна адміністрація пропонує на засіданні чергової сесії районної ради внести зміни до програми зайнятості населення Бобринецького району на період до 2017 року.

Зміни до Програми в частині зменшення показника створення нових робочих місць обумовлені як соціально-економічним становищем в державі в цілому, так і в районі.

Спостерігається певне згортання підприємницької діяльності (торгівля, надання послуг), має місце сезонний характер роботи в сільському господарстві та згортання інвестиційних проектів.

 

Танасієнко І.В.

У кого будуть запитання, пропозиції чи зауваження ?

(обговорення)

Прошу прийняти рішення.

Прошу голосувати.

Результати голосування:

“За”  –  39

“Проти”  –  00

“Утримались”  –  00

Прийняте рішення № 510 додається.

Танасієнко І.В.

Переходимо до розгляду наступного питання порядку денного:

8. Про затвердження технічних документацій по нормативній грошовій оцінці земельних ділянок.

Слово для інформації надається Гончаруку Олегу Вікторовичу – начальнику відділу Держземагентства у Бобринецькому районі.

Гончарук О.В.

Шановні депутати !

Відповідно  до  ст. 23  Закону  України  “Про  оцінку  земель”  технічна  документація  з  розрахунку нормативної  грошової  оцінки  земельних  ділянок,  розташованих  за  межами  населених  пунктів,  затверджується  районною  радою.

На  даний  час  розроблено  три  технічні  документації  з  розрахунку нормативної  грошової  оцінки  земельних  ділянок,  розташованої  за  межами  населеного  пункту  району,  які  потребують  приведення  у  відповідність  до  діючого  законодавства  шляхом  затвердження  на  сесії  районної  ради.  Дані  технічні  документації  пройшли  державну  землевпорядну  експертизу  і  мають  позитивний  висновок  та  розроблені  землевпорядною  організацією,  яка  мала  відповідну  ліцензію  та  на  даний  час  має  у  своєму  складі  інженера-землевпорядника,  який  має  відповідний  сертифікат, а саме:

технічна документація по нормативній грошовій оцінці земельних ділянок загальною площею 43,79 га, в тому числі: 43,39 га – ріллі, 0,40 га – під господарськими шляхами і прогонами, наданої в оренду терміном на 5 років фізичній особі – підприємцю Крутію Олександру Анатолійовичу для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Червонозорівської сільської ради Бобринецького району Кіровоградської області;

технічна документація по нормативній грошовій оцінці земельної ділянки загальною площею 25,0016 га, наданої в оренду ФГ Бобришову Леоніду Борисовичу для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Рощахівської сільської ради Бобринецького району Кіровоградської області;

технічна документація по нормативній грошовій оцінці земельної ділянки загальною площею 25,0000 га, наданої в оренду ФГ Бобух Ніні Борисівні для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Рощахівської сільської ради Бобринецького району Кіровоградської області.

 

Танасієнко І.В.

У кого будуть запитання, пропозиції чи зауваження ?

(обговорення)

Прошу прийняти рішення.

Прошу голосувати.

Результати голосування:

“За”  –  39

“Проти”  –  00

“Утримались”  –  00

Прийняте рішення № 511 додається.

 

 

Шевченко С.А.

Переходимо до розгляду наступного питання порядку денного:

9. Про депутатський запит групи депутатів Бобринецької районної ради шостого скликання.

Слово для інформації надається Танасієнку Івану Васильовичу – голові Бобринецької районної ради.

Танасієнко І.В.

Шановні депутати !

Відповідно статей 21, 22  Закону України “Про статус депутатів місцевих рад”, статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, частин 7, 8 статті 49 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” до Бобринецької районної ради надійшов депутатський запит від групи депутатів Бобринецької ради про внесення клопотання до Бобринецької районної ради на розгляд 34 сесії Бобринецької районної ради щодо ініціювання представлення до присвоєння звання “Заслуженого працівника культури України” Двірній Людмилі Василівні – працівнику відділу культури Бобринецької районної державної адміністрації за особистий внесок в економічний та соціальний розвиток Бобринецького району та за активну життєву позицію і плідну працю як працівнику культури на теренах Кіровоградської області.

Постійна комісія Бобринецької районної ради з питань діяльності ради, депутатської етики, регламенту, законності, об’єднань громадян та адміністративно-територіального устрою розглянула клопотання та запропонувала погодитись з проектом рішення і підтримати вимогу  групи депутатів  Бобринецької районної ради шостого скликання  стосовно питання, порушеного у депутатському запиті.

Депутатський запит групи депутатів  Бобринецької районної ради шостого скликання районної ради направити для розгляду до Бобринецької районної державної адміністрації для відповідного реагування з наступним наданням відповіді депутатам та районній раді в місячний термін.

Шевченко С.А.

У кого будуть запитання, пропозиції чи зауваження ?

(обговорення)

Прошу прийняти рішення.

Прошу голосувати.

Результати голосування:

“За”  –  39

“Проти”  –  00

“Утримались”  –  00

Прийняте рішення № 512 додається.

Танасієнко І.В.

Шановні депутати, запрошені, переходимо до розгляду інших питань:

Танасієнко І.В.

Слово для виступу надається депутату районної ради шостого скликання Німенку С.І.

Німенко С.І.

Я стурбований бездіяльністю виконавчої влади в районі. Пропоную перелік питань, які має підготувати районна державна адміністрація та доповісти про виконану роботу депутатському корпусу на наступній сесії, а саме:

1) провести нараду по роз’ясненню щодо змін податкового і бюджетного законодавства;

2) разом з  із службою райавтодору розглянути питання стану доріг у районі та вирішити, за рахунок яких коштів їх ремонтувати;

3) управлінню економіки районної державної адміністрації розрахувати економічний ефект від використання альтернативних видів палива;

4) пропоную звернутися до вищих органів влади щодо врегулювання заробітних плат голів сільських рад. В кожні й громаді різна інфраструктура, а заробітна плата подекуди при відсутності розвиненої соціальної сфери більша, ніж у голів, які опікуються і школами, і дитсадками;

5) сільські голови повинні організувати роботу повноцінних дитячих садків, облаштувавши їх на базі пустуючих шкіл, що знаходяться на території громад;

6) провести роз’яснення щодо  оподаткування відповідно до вимог чинного законодавства.

Танасієнко І.В.

Слово для виступу надається голові Бобринецької районної державної адміністрації Рожковану С.М.

 

Рожкован С.М.

Я занотував шість порушених питань. Буде організовано проведення необхідних нарад, здійснення розрахунків і про проведену роботу на наступній сесії депутати отримають відповідь.

Танасієнко І.В.

Слово для виступу надається депутату районної ради шостого скликання Бергеру С.В.

Бергер С.В.

Хочу закликати всі територіальні громади району, щоб до процесу об’єднання громад підходити виважено. Будуть дебати, але об’єднання повинне бути справді добровільне. Ми з досвіду знаємо часи, коли було укрупнення, і з’явилися так звані неперспективні села. Таких, як Котлярівка, зараз уже немає.  Моє бачення як депутата районної ради, керівника сільськогосподарського підприємства, що дійсно,  є недопрацювання окремих сільських голів. Але коли з території якоїсь громади піде сільська рада, тоді ми відчуємо, яку роботу вона насправді виконувала.

У зв’язку з прийняттям цілої низки нових законів, особливо з питань оподаткування, пропоную  провести юридичний всеобуч на рівні району для юридичних та фізичних осіб.

 

 

Танасієнко І.В.

Шановні депутати, всі питання, які були внесені на розгляд пленарного засідання тридцять четвертої сесії районної ради шостого скликання розглянуті.

Дякую вам за співпрацю.

На цьому пленарне засідання тридцять четвертої сесії районної ради оголошую закритим.

Голова  районної  ради                                             І.ТАНАСІЄНКО

Архів протоколів сесій районної ради 6 скликання

До уваги громадян

Офіс реформ