Протокол №2 від 9 березня 2017 року
ПРОТОКОЛ № 2
спільного засідання постійних комісій Бобринецької районної ради з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення
та з питань діяльності ради, депутатської етики, регламенту, законності, запобігання корупції, об’єднань громадян та адміністративно-територіального устрою
від 09 березня 2017 року м.Бобринець
час проведення: 10.00
місце проведення: в малому залі Бобринецької районної ради
На засідання комісії запрошено
(постійна комісія Бобринецької районної ради з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення):
Голова постійної комісії: Крутько Юрій Миколайович
Заступник голови комісії: Бергер Сергій Володимирович
Секретар комісії: Олексієнко Людмила Йосипівна
Члени комісії: Рибачук Надія Володимирівна
Рижков Олексій Миколайович
Цесарський Анатолій Юрійович
Шевченко Сергій Анатолійович
(постійна комісія Бобринецької районної ради з питань діяльності ради, депутатської етики,регламенту, законності, запобігання корупції, об’єднань громадян та адміністративно-територіального устрою):
Голова комісії: Секрет Зоя Федорівна
Заступник голови комісії:
Секретар комісії: Дерев’янко Марія Миколаївна
Члени комісії: Бобух Анатолій Григорович
Корінський Віктор Васильович
Німенко Сергій Іванович
Відсутні: _Рижков О.М., Шевченко С.А., Бобух А.Г., Корінський В.В._
ЗАПРОШЕНІ:
Андалюкевич Олег Володимирович – директор КП “Інженерний центр”;
Торіна Світлана Валеріївна – бухгалтер КП “Інженерний центр”;
Іванова Надія Вікторівна – керуючий справами виконавчого апарату Бобринецької районної ради;
Гончаренко Любов Василівна – начальник організаційного відділу виконавчого апарату Бобринецької районної ради;
Костюкова Олена Вікторівна – головний спеціаліст з питань правової роботи і звернень громадян;
Сорочан Наталія Анатоліївна – завідувач сектора виконавчого апарату Бобринецької районної ради.
Бергер С.В., заступник голови постійної комісії Бобринецької районної ради з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення – із пропозицією доручити ведення спільного засідання постійних комісій заступнику голови районної ради Сабліній Н.А.
Вела спільне засідання постійних комісій районної ради заступник голови Бобринецької районної ради – Сабліна Наталія Анатоліївна.
Порядок денний:
1.Про розгляд акта проведення службового розслідування.
2.Про розгляд листа Управління захисту економіки в Кіровоградській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України від 10 лютого 2017 року № 1266/39/110/01-17, щодо розтрати бюджетних коштів службовими особами КП “Інженерний центр” під час приймання-передачі виконаних робіт по об’єкту "Реконструкція Коротяцької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Компаніївського району Кіровоградської області під влаштування дитячого навчального закладу на 20 місць" у 2016 році.
3.Про розгляд звернення Андалюкевича Олега Володимировича про надання копії акта службового розслідування.
СЛУХАЛИ:
Сабліна Н.А., заступник голови районної ради – про порядок денний роботи спільного засідання постійних комісій.
Результати голосування:
“За” – 08
“Проти” – 00
“Утримались” – 00
Прийнято.
ВИРІШИЛИ: затвердити запропонований порядок денний.
Сабліна Н.А., заступник голови районної ради – запропонувала провести спільне засідання комісій за одну годину роботи та надати час: для інформацій – до 15 хвилин; для виступів – до 10 хвилин; для повторних виступів – до 5 хвилин; на розгляд різних питань – до 3 хвилин по кожному питанню; для довідок в кінці роботи комісії – до 3 хвилин.
Результати голосування:
“За” – 08
“Проти” – 00
“Утримались” – 00
Прийнято.
СЛУХАЛИ 1:
Сабліна Н.А., заступник голови районної ради – про надання слова голові комісії з проведення службового розслідування Німенку Сергію Івановичу.
ВИСТУПИЛИ:
Німенко С.І., депутат районної ради, голова комісії з проведення службового розслідування – зачитує акт службового розслідування.
Секрет З.Ф., депутат районної ради – із пропозицію про прийняття акта службового розслідування до відома.
Рибачук Н.В., депутат районної ради – із пропозицією погодитись з рекомендацією комісії з проведення службового розслідування про зняття безпідставних звинувачень на адресу директора КП “Інженерний центр” Андалюкевича Олега Володимировича.
Бергер С.В., депутат районної ради – із пропозицію про завершення роботи комісії з проведення службового розслідування та рекомендацією до Андалюкевича О.В. щодо проведення аудиту підприємства за останні три роки.
Сабліна Н.А., заступник голови районної ради – поставила на голосування пропозицію про прийняття акта службового розслідування до відома.
Результати голосування:
“За” – 08
“Проти” – 00
“Утримались” – 00
Прийнято.
ВИРІШИЛИ: прийняти акт службового розслідування до відома.
Сабліна Н.А., заступник голови районної ради – поставила на голосування пропозицію погодитись з рекомендацією комісії з проведення службового розслідування про зняття безпідставних звинувачень на адресу директора комунального підприємства “Інженерний центр” Андалюкевича Олега Володимировича.
Результати голосування:
“За” – 08
“Проти” – 00
“Утримались” – 00
Прийнято.
ВИРІШИЛИ: погодитись з рекомендацією комісії з проведення службового розслідування про зняття безпідставних звинувачень на адресу директора комунального підприємства “Інженерний центр” Андалюкевича Олега Володимировича.
Сабліна Н.А., заступник голови районної ради – поставила на голосування пропозицію про завершення роботи комісії з проведення службового розслідування.
Результати голосування:
“За” – 08
“Проти” – 00
“Утримались” – 00
Прийнято.
ВИРІШИЛИ: завершити роботу комісії з проведення службового розслідування.
СЛУХАЛИ 2:
Сабліна Н.А., заступник голови районної ради – довела до відома присутніх, що до районної ради надійшов лист Управління захисту економіки в Кіровоградській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України від 10 лютого 2017 року № 1266/39/110/01-17, щодо розтрати бюджетних коштів службовими особами КП “Інженерний центр” під час приймання-передачі виконаних робіт по об’єкту "Реконструкція Коротяцької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Компаніївського району Кіровоградської області під влаштування дитячого навчального закладу на 20 місць" у 2016 році.
Наголосила, що лист Управління надійшов поштою і зареєстрований в районній раді 03 березня 2017 року.
Районною радою підготовлено проект відповіді, що пропонується до вашої уваги. (зачитує проект відповіді).
Сабліна Н.А., заступник голови районної ради – запропонувала ставити запитання, вносити пропозиції чи зауваження.
ВИСТУПИЛИ:
Бергер С.В., депутат районної ради – із пропозицію до Андалюкевича О.В. щодо проведення аудиту підприємства за останні три роки.
Сабліна Н.А., заступник голови районної ради – із пропозицією доповнити відповідь, що питання “Про звіт про результати фінансово-господарської діяльності КП “Інженерний центр” за 2016 рік” внесено на розгляд десятої сесії Бобринецької районної ради сьомого скликання від 24 березня 2017 року.
Німенко С.І., депутат районної ради – із пропозицією доповнити відповідь рекомендацією звертатися Управлінню до Коротяцької сільської ради Компаніївського району Кіровоградської області, як до замовника робіт об’єкту по проекту "Реконструкція ЗОШ І-ІІ ст. с.Коротяк, Компаніївського району, Кіровоградської обл. під влаштування дошкільного навчального закладу на 20 місць", за отриманням необхідної інформації.
Сабліна Н.А., заступник голови районної ради – поставила на голосування пропозицію погодитись з проектом відповіді з урахуванням рекомендацій, внесеними членами комісій, та надіслати копію акта службового розслідування.
Результати голосування:
“За” – 08
“Проти” – 00
“Утримались” – 00
Прийнято.
ВИРІШИЛИ: рекомендувати районній раді надати відповідь на лист Управління захисту економіки в Кіровоградській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України від 10 лютого 2017 року №1266/39/110/01-17, з урахуванням рекомендацій, та надіслати копію акта службового розслідування.
СЛУХАЛИ 3:
Сабліна Н.А., заступник голови районної ради – зачитує звернення директора КП “Інженерний центр” Андалюкевича Олега Володимировича про надання копії акта службового розслідування.
Сабліна Н.А., заступник голови районної ради – запропонувала ставити запитання, вносити пропозиції чи зауваження.
ВИСТУПИЛИ:
Рибачук Н.В., депутат районної ради – із пропозицію погодитись про надання директору КП “Інженерний центр” Андалюкевичу Олегу Володимировичу копії акта службового розслідування.
Сабліна Н.А., заступник голови районної ради – поставила на голосування пропозицію про надання директору КП “Інженерний центр” Андалюкевичу Олегу Володимировичу копії акта службового розслідування.
Результати голосування:
“За” – 08
“Проти” – 00
“Утримались” – 00
Прийнято.
ВИРІШИЛИ: надати директору КП “Інженерний центр” Андалюкевичу О.В. копію акта службового розслідування.
Сабліна Н.А., заступник голови районної ради – оголосила, що питання, які було внесено на розгляд спільного засідання постійних комісій з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення та з питань діяльності ради, депутатської етики, регламенту, законності, запобігання корупції, об’єднань громадян та адміністративно-територіального устрою, розглянуто.
Подякувала за роботу.
Голови постійної комісії Бобринецької районної ради з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення
|
|
Голова постійної комісії Бобринецької районної ради з питань діяльності ради, депутатської етики,регламенту, законності, запобігання корупції, об’єднань громадян та адміністративно-територіального устрою |
КРУТЬКО Ю.М. |
|
СЕКРЕТ З.Ф. |
Спільні засідання постійних комісій районної ради
Постійна комісія з питань діяльності ради
-
Протокол № 1 від 17 лютого 2016 року
-
Протокол № 2 від 30 січня 2018 року
-
Протокол № 2 від 14 квітня 2016 року
-
Протокол №1 від 10 січня 2018 року
-
Протокол №1 від 25 січня 2017 року
-
Протокол №1 організаційного засідання постійної комісії від 11 листопада 2015 року
-
Протокол №2 від 09 грудня 2015 року
-
Протокол №2 від 20 березня 2017 року
-
Протокол №3 від 15 березня 2018 року
-
Протокол №3 від 21 червня 2016року
-
Протокол №3 від 24 березня 2017 року
-
Протокол №4 від 2 червня 2017 року
-
Протокол №4 від 24 квітня 2018 року
-
Протокол №4 від 27 липня 2016 року
-
Протокол №5 від 15 вересня 2017 року
-
Протокол №5 від 2 серпня 2016 року
-
Протокол №5 від 30 травня 2018 року
-
Протокол №6 від 19 вересня 2017 року
-
Протокол №6 від 21 червня 2018 року
-
Протокол №6 від 31 серпня 2016 року
-
Протокол №7 від 17 листопада 2017 року
-
Протокол №7 від 26 жовтня 2016 року
-
Протокол №7 від 27 серпня 2018 року
-
Протокол №8 від 12 грудня 2017 року
-
Протокол №8 від 15 грудня 2016 року
-
Протокол №9 від 21 грудня 2016 року
-
Рішення №1 від 10 січня 2018 року
-
Рішення №2 від 30 січня 2018 року
-
Рішення №3 від 15 березня 2018 року
-
Рішення №4 від 24 квітня 2018 року
-
Рішення №5 від 15 вересня 2017 року
-
Рішення №5 від 30 травня 2018 року
-
Рішення №6 від 19 вересня 2017 року
-
Рішення №6 від 21 червня 2018 року
-
Рішення №7 від 17 листопада 2017 року
-
Рішення №7 від 27 серпня 2018 року
-
Рішення №8 від 12 грудня 2017 року
Постійна комісія з питань агропромислового комплексу
-
Протокол № 1 від 19 лютого 2016 року
-
Протокол № 1 організаційного засідання від 11 листопада 2015 року
-
Протокол № 2 від 11 грудня 2015 року
-
Протокол №1 від 14 березня 2018 року
-
Протокол №1 від 20 березня 2017 року
-
Протокол №2 від 13 квітня 2016 року
-
Протокол №2 від 2 червня 2017 року
-
Протокол №2 від 30 травня 2018 року
-
Протокол №3 від 19 вересня 2017 року
-
Протокол №3 від 22 липня 2016 року
-
Протокол №3 від 22 червня 2018 року
-
Протокол №4 від 19 жовтня 2016 року
-
Протокол №4 від 20 грудня 2017 року
-
Протокол №4 від 22 серпня 2018 року
-
Протокол №5 від 15 грудня 2016 року
-
Рішення №1 від 14 березня 2018 року
-
Рішення №2 від 30 травня 2018 року
-
Рішення №3 від 19 вересня 2017 року
-
Рішення №3 від 22 червня 2018 року
-
Рішення №4 від 20 грудня 2017 року
-
Рішення №4 від 22 серпня 2018 року
Постійна комісія з питань охорони здоров'я, освіти, праці
-
Протокол № 1 від 19 лютого 2016 року
-
Протокол № 1 організаційного засідання постійної комісії від 11 листопада 2015 року
-
Протокол № 2 від 12 квітня 2016 року
-
Протокол № 2 від 15 грудня 2015 року
-
Протокол №1 від 10 січня 2018 року
-
Протокол №1 від 21 березня 2017 року
-
Протокол №2 від 14 березня 2018 року
-
Протокол №2 від 7 червня 2017 року
-
Протокол №3 від 13 вересня 2017 року
-
Протокол №3 від 22 липня 2016 року
-
Протокол №3 від 25 травня 2018 року
-
Протокол №4 від 12 грудня 2017 року
-
Протокол №4 від 19 жовтня 2016 року
-
Протокол №4 від 20 червня 2018 року
-
Протокол №5 від 14 грудня 2016 року
-
Протокол №5 від 15 грудня 2017 року
-
Протокол №5 від 23 серпня 2018 року
-
Рішення №1 від 10 січня 2018 року
-
Рішення №2 від 14 березня 2018 року
-
Рішення №3 від 13 вересня 2017 року
-
Рішення №3 від 25 травня 2018 року
-
Рішення №4 від 12 грудня 2017 року
-
Рішення №4 від 20 червня 2018 року
-
Рішення №5 від 15 грудня 2017 року
-
Рішення №5 від 23 серпня 2018 року
Постійна комісія з питань бюджету, фінансів, власності
-
Протокол № 2 від 16 грудня 2015 року
-
Протокол № 2 від 24 лютого 2016 року
-
Протокол № 3 від 26 лютого 2016 року
-
Протокол № 4 від 18 вересня 2017 року
-
Протокол № 4 від 22 грудня 2015 року
-
Протокол № 4 від 19 квітня 2016 року
-
Протокол № 7 від 19 грудня 2017 року
-
Протокол № 8 від 21 грудня 2017 року
-
Протокол №1 від 10 січня 2018 року
-
Протокол №1 від 12 січня 2016 року
-
Протокол №1 від 18 січня 2017 року
-
Протокол №1 організаційного засідання від 11 листопада 2015 року
-
Протокол №10 від 3 жовтня 2018 року
-
Протокол №2 від 22 березня 2017 року
-
Протокол №2 від 26 лютого 2018 року
-
Протокол №3 від 21 грудня 2015 року
-
Протокол №3 від 20 березня 2018 року
-
Протокол №3 від 6 червня 2017 року
-
Протокол №4 від 30 березня 2018 року
-
Протокол №5 від 23 грудня 2015 року
-
Протокол №5 від 26 жовтня 2017 року
-
Протокол №5 від 27 липня 2016 року
-
Протокол №5 від 29 травня 2018 року
-
Протокол №6 від 11 грудня 2017 року
-
Протокол №6 від 21 жовтня 2016 року
-
Протокол №6 від 21 червня 2018 року
-
Протокол №7 від 20 грудня 2016 року
-
Протокол №7 від 6 липня 2018 року
-
Протокол №8 від 28 серпня 2018 року
-
Протокол №9 від 29 серпня 2018 року
-
Рішення № 7 від 19 грудня 2017 року
-
Рішення № 8 від 21 грудня 2017 року
-
Рішення №1 від 10 січня 2018 року
-
Рішення №10 від 3 жовтня 2018 року
-
Рішення №2 від 26 лютого 2018 року
-
Рішення №3 від 20 березня 2018 року
-
Рішення №4 від 18 вересня 2017 року
-
Рішення №4 від 30 березня 2018 року
-
Рішення №5 від 26.10.2017 року
-
Рішення №5 від 29 травня 2018 року
-
Рішення №6 від 11 вересня 2017 року
-
Рішення №6 від 21 червня 2018 року
-
Рішення №7 від 6 липня 2018 року
-
Рішення №8 від 28 серпня 2018 року
-
Рішення №9 від 29 серпня 2018 року
Останні новини
- Урочисто вітали освітян району з професійним святом
- Працювала постійна профільна комісія райради
- Відбулося чергове засідання оргкомітету
- На обласному засіданні колегії розглянули питання підготовки до нового опалювального сезону
- Вітали зі святом людей похилого віку