Протокол №3 від 21 грудня 2015 року

Протокол №3 засідання постійної комісії з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення

 

від 21 грудня 2015 року

час проведення: 14.00

місце проведення: в кабінеті голови Бобринецької районної ради

 

На засіданні комісії присутні:

Голова постійної комісії:         Крутько Юрій Миколайович

Заступник голови комісії:       Бергер Сергій Володимирович

Секретар комісії:                      Олексієнко Людмила Йосипівна

Члени комісії:                          Рибачук Надія Володимирівна

Рижков Олексій Миколайович

Цесарський Анатолій Юрійович

Шевченко Сергій Анатолійович

 

Відсутні: ___Рижков О.М.__________________________________

ЗАПРОШЕНІ:

Гадемська Олена Антонівна – голова Бобринецької районної ради;

Сабліна Наталія Анатоліївна – заступник голови Бобринецької районної ради;

Мельник Валентин Іванович – перший заступник голови Бобринецької районної державної адміністрації;

Нестеренко Людмила Миколаївна – начальник фінансового управління Бобринецької районної державної адміністрації;

Гончаренко Любов Василівна – начальник організаційного відділу виконавчого апарату Бобринецької районної ради;

Онисько Інна Анатоліївна – завідувач сектору виконавчого апарату Бобринецької районної ради.

Веде засідання Крутько Юрій Миколайович – голова постійної комісії.

СЛУХАЛИ: Крутька Ю.М. “Про порядок денний роботи постійної комісії”.

 

Крутько Ю.М.

Шановні депутати! Для роботи засідання постійної комісії пропоную наступний порядок денний:

І. Про розгляд питання, яке пропонується розглянути на засіданні постійної комісії з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення та включення його до порядку денного пленарного засідання другої частини другої сесії Бобринецької районної ради сьомого скликання.

 

Хто за порядок денний прошу голосувати:

Результати голосування:

“За” – 06

“Проти” – 00

“Утримались” – 00

“Не голосували” – 00

Всього проголосувало: 06

Прийнято.

 

ВИРІШИЛИ: затвердити запропонований порядок денний.

Шановні депутати, нам необхідно затвердити регламент засідання постійної комісій районної ради:

пропоную надати час:

-         для інформацій - до 15 хвилин;

-         для виступів - до 10 хвилин;

-         для повторних виступів - до 5 хвилин;

-         на розгляд інших питань - до 5 хвилин з кожного питання.

Пропоную провести засідання постійної комісії без перерви за                            1 год. роботи.

Прошу голосувати за такий регламент роботи засідання постійної комісії.

Результати голосування:

“За” – 06

“Проти” – 00

“Утримались” – 00

“Не голосували” – 00

Всього проголосувало: 06

Прийнято.

Крутько Ю.М.

Розпочнемо засідання постійної комісії з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення.

 

Переходимо до розгляду питання, яке пропонується до розгляду на засіданні постійної комісії з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення та включення його до порядку денного пленарного засідання другої частини другої сесії Бобринецької районної ради від 25 грудня 2015 року.

 

Вносить голова Бобринецької районної державної адміністрації:

1. Про районний бюджет на 2016 рік.

Інформація Нестеренко Людмили Миколаївни – начальника фінансового управління Бобринецької  районної державної адміністрації.

Крутько Ю.М.

Шановні депутати! Переходимо до розгляду вказаного питання.

 

СЛУХАЛИ 1:

Розгляд питання “Про районний бюджет на 2016 рік”.

Інформація Нестеренко Людмили Миколаївни – начальника фінансового управління Бобринецької районної державної адміністрації.

Шановні члени комісії!

Особливістю формування районного бюджету на 2016 рік є те, що в районі створено міську об’єднану територіальну громаду. У зв’язку з цим відбулися зміни у формуванні дохідної частини районного бюджету. Наслідком об’єднання є зменшення дохідної частини районного бюджету у зв’язку із надходженням податку з фізичних осіб до міського бюджету (а це близько 8,0 млн.грн.), при цьому видатки на утримання районних закладів на території міста фінансуються з районного бюджету. Прошу ознайомитися з поданими вам додатками, в яких фінансовим управлінням було здійснено розрахунки коштів на утримання всіх районних закладів відповідно до чисельності міського та сільського населення. По визначеній пропорції запропонували керівництву міської ради надати субвенцію в сумі близько 6,0 млн.нрн. на утримання районних закладів, які розташовані в місті. Проте, із суми необхідної для утримання районних закладів міською радою підтверджено надання субвенції в сумі близько 2,0 млн.грн. При цьому варто врахувати, що закладено в розрахунки лише на захищені статті, що дозволить нам зберегти і утримувати районні заклади на рівні 2015 року.

Крутько Ю.М.

Хто бажає виступити?

ВИСТУПИЛИ: _Крутько Ю.М., Бергер С.В., Олексієнко Л.Й., Шевченко С.А., Рибачук Н.В., Гадемська О.А.____________________________

Крутько Ю.М., голова комісії – вніс пропозицію запросити на засідання постійної комісії районної ради з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення голову Бобринецької міської об’єднаної територіальної громади та комісію з питань бюджету, яка відбудеться 22 грудня 2015 року о 10.00 годині в малій залі районної ради (ІІІ поверх).

Бергер С.В., заступник голови комісії – підтримав пропозицію по те, щоб запросити на засідання бюджетних комісій районної ради членів комісії міської об’єднаної територіальної громади з питань бюджету.

Результати голосування:

“За” – 06

“Проти” – 00

“Утримались” – 00

“Не голосували” – 00

Всього проголосувало: 06

Прийнято.

Цесарський А.Ю., член комісії – запропонував запросити на засідання постійної комісії районної ради з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення керівників освітніх, культурних та інших установ району.

Результати голосування:

“За” – 06

“Проти” – 00

“Утримались” – 00

“Не голосували” – 00

Всього проголосувало: 06

Прийнято.

ВИРІШИЛИ:

1.Запросити на засідання постійної комісії районної ради з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення голову Бобринецької міської об’єднаної територіальної громади та членів комісії з питань бюджету 22 грудня 2015 року о 10.00 годині в малій залі районної ради (ІІІ поверх).

2.Рекомендувати Бобринецькій районній державній адміністрації запросити взяти участь керівників освітніх, культурних та інших установ району у засіданні постійної комісії районної ради з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення 22 грудня 2015 року о 10.00 годині.

Крутько Ю.М.

Шановні депутати, питання, яке було внесено на розгляд постійної комісії з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення розглянуто.

Дякую вам за роботу.

 

 

Голова постійної комісії                                                    Ю.КРУТЬКО

Секретар постійної комісії                                                Л.ОЛЕКСІЄНКО

Постійна комісія з питань діяльності ради

Постійна комісія з питань агропромислового комплексу

Постійна комісія з питань охорони здоров'я, освіти, праці

Постійна комісія з питань бюджету, фінансів, власності

Останні новини

До уваги громадян

Офіс реформ