Протокол №1 від 22 лютого 2017 року
ПРОТОКОЛ № 1
спільного засідання постійних комісій Бобринецької районної ради з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення
та з питань діяльності ради, депутатської етики, регламенту, законності, запобігання корупції, об’єднань громадян та адміністративно-територіального устрою
від 22 лютого 2017 року м.Бобринець
час проведення: 10.00
місце проведення: в малому залі Бобринецької районної ради
На засідання комісії запрошено
(постійна комісія Бобринецької районної ради з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення):
Голова постійної комісії: Крутько Юрій Миколайович
Заступник голови комісії: Бергер Сергій Володимирович
Секретар комісії: Олексієнко Людмила Йосипівна
Члени комісії: Рибачук Надія Володимирівна
Рижков Олексій Миколайович
Цесарський Анатолій Юрійович
Шевченко Сергій Анатолійович
(постійна комісія Бобринецької районної ради з питань діяльності ради, депутатської етики,регламенту, законності, запобігання корупції, об’єднань громадян та адміністративно-територіального устрою):
Голова комісії: Секрет Зоя Федорівна
Заступник голови комісії:
Секретар комісії: Дерев’янко Марія Миколаївна
Члени комісії: Бобух Анатолій Григорович
Корінський Віктор Васильович
Німенко Сергій Іванович
Відсутні:_Крутько Ю.М., Рижков О.М., Дерев’янко М.М.__________.
ЗАПРОШЕНІ:
Сабліна Наталія Анатоліївна – заступник голови Бобринецької районної ради;
Андалюкевич Олег Володимирович – директор КП “Інженерний центр”;
Торіна Світлана Валеріївна – бухгалтер КП “Інженерний центр”;
Іванова Надія Вікторівна – керуючий справами виконавчого апарату Бобринецької районної ради;
Гончаренко Любов Василівна – начальник організаційного відділу виконавчого апарату Бобринецької районної ради;
Костюкова Олена Вікторівна – головний спеціаліст з питань правової роботи і звернень громадян;
Сорочан Наталія Анатоліївна – завідувач сектора виконавчого апарату Бобринецької районної ради.
Бергер С.В., заступник голови постійної комісії Бобринецької районної ради з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення – із пропозицією доручити ведення спільного засідання постійних комісій голові районної ради Гадемській О.А.
Вела спільне засідання постійних комісій районної ради голова Бобринецької районної ради – Гадемська Олена Антонівна.
СЛУХАЛИ:
Гадемська О.А., голова районної ради – про порядок денний роботи спільного засідання постійних комісій, а саме:
1.Про розгляд лист Управління захисту економіки в Кіровоградській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України від 15 лютого 2017 року № 1478/39/110/01-17 “Подання в порядку частини 3 статті 65 Закону України “Про запобігання корупції”.
Результати голосування:
“За” – 09
“Проти” – 00
“Утримались” – 00
Прийнято.
ВИРІШИЛИ: затвердити запропонований порядок денний.
Гадемська О.А., голова районної ради – запропонувала провести спільне засідання комісій за одну годину роботи та надати час: для інформацій – до 15 хвилин; для виступів – до 10 хвилин; для повторних виступів – до 5 хвилин; на розгляд різних питань – до 3 хвилин по кожному питанню; для довідок в кінці роботи сесії – до 3 хвилин.
Результати голосування:
“За” – 09
“Проти” – 00
“Утримались” – 00
Прийнято.
СЛУХАЛИ:
Гадемська О.А., голова районної ради – довела до відома присутніх, що до районної ради надійшов лист Управління захисту економіки в Кіровоградській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України від 15 лютого 2017 року № 1478/39/110/01-17 “Подання в порядку частини 3 статті 65 Закону України “Про запобігання корупції” щодо вирішення питання про призначення та проведення службового розслідування по встановленню причин та умов, що сприяли невиконанню вимог антикорупційного законодавства, зокрема стосовно порушення з 02.11.2016 р. по 10.02.2017 р. директором комунального підприємства “Інженерний центр” Бобринецької районної ради Андалюкевичем Олегом Володимировичем вимог пунктів 1-4 ч.1 ст.28 Закону України “Про запобігання корупції” від 14 жовтня 2014 року № 1700-VІІ.
Гадемська О.А., голова районної ради – надала слово директору комунального підприємства “Інженерний центр” Андалюкевичу Олегу Володимировичу.
ВИСТУПИЛИ:
Андалюкевич О.В., директор КП “Інженерний центр” – довів до відома присутніх, що дані, викладені в листі, не є правдивими. Запропонував членам комісії ознайомитися з підтверджуючими документами і таким чином зняти безпідставні звинувачення.
Бергер С.В., депутат районної ради – відмітив, що районна рада є засновником даного комунального підприємства і, оскільки надійшло подання від Управління захисту економіки в Кіровоградській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України, наголосив про необхідність проведення службового розслідування.
Німенко С.І., депутат районної ради – із запитанням до Андалюкевича О.В. про те, чи існує договір між КП “Інженерний центр” у особі директора Андалюкевича О.В. із фізичною особою Андалюкевичем О.В. на проведення робіт з технічного нагляду за об’єктом Коротяцької школи, про який вказується у поданні Управління захисту економіки в Кіровоградській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України.
Підтримав пропозицію Бергера С.І. про необхідність проведення службового розслідування та запропонував створити відповідну комісію.
Андалюкевич О.В., директор КП “Інженерний центр” – з відповіддю про відсутність такого договору.
Бергер С.В., депутат районної ради – із пропозицією створення комісії з проведення службового розслідування в складі 5 осіб.
Гадемська О.А., голова районної ради – поставила на голосування пропозицію про створення комісії з проведення службового розслідування в складі 5 осіб.
Результати голосування:
“За” – 09
“Проти” – 00
“Утримались” – 00
Прийнято.
ВИРІШИЛИ: створити комісію з проведення службового розслідування.
Гадемська О.А., голова районної ради – запропонувала вносити пропозиції до складу комісії з числа депутатів.
ВИСТУПИЛИ:
Бергер С.В., депутат районної ради – із пропозицією включити до складу комісії Німенка С.І.
Рибачук Н.В., депутат районної ради – із пропозицією включити до складу комісії Цесарського А.Ю. та Олексієнко Л.Й.
Гадемська О.А., голова районної ради – із пропозицією включити до складу комісії головного спеціаліста з питань правової роботи і звернень громадян районної ради Костюкову Олену Вікторівну та начальника організаційного відділу виконавчого апарату районної ради Гончаренко Любов Василівну, яка згідно розпорядження голови районної ради від 29 вересня 2014 року № 72-гр визначена в районній раді уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції. Обрати секретарем комісії Костюкову О.В.
Бергер С.В., депутат районної ради – із пропозицією обрати головою комісії Німенка С.І.
Гадемська О.А., голова районної ради – поставила на голосування пропозицію про склад комісії з проведення службового розслідування, а саме голови – Німенка С.І., секретаря – Костюкової О.В., членів – Олексієнко Л.Й., Цесарського А.Ю., Гончаренко Л.В..
Результати голосування:
“За” – 09
“Проти” – 00
“Утримались” – 00
Прийнято.
ВИРІШИЛИ: затвердити склад комісії з проведення службового розслідування:
Голова комісії |
|
НІМЕНКО Сергій Іванович |
член постійної комісії районної ради з питань діяльності ради, депутатської етики,регламенту, законності, запобігання корупції, об’єднань громадян та адміністративно-територіального устрою |
Секретар комісії |
|
КОСТЮКОВА Олена Вікторівна |
головний спеціаліст з питань правової роботи і звернень громадян районної ради |
Члени комісії |
|
ГОНЧАРЕНКО Любов Василівна |
начальник організаційного відділу виконавчого апарату районної ради |
ОЛЕКСІЄНКО Людмила Йосипівна |
член постійної комісії районної ради з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення |
ЦЕСАРСЬКИЙ Анатолій Юрійович |
член постійної комісії районної ради з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення |
Гадемська О.А., голова районної ради – надала слово головному спеціалісту з питань правової роботи і звернень громадян районної ради Костюковій О.В.
ВИСТУПИЛИ:
Костюкова О.В., головний спеціаліст з питань правової роботи і звернень громадян районної ради – із роз’ясненнями мети створення комісії, дати початку та закінчення службового розслідування.
Бергер С.В., депутат районної ради – із пропозицією визначити мету створення комісії – перевірити факти викладені в поданні Управління та доповісти про результати проведення перевірки на спільному засіданні постійних комісій Бобринецької районної ради.
Гадемська О.А., голова районної ради – поставила на голосування пропозицію визначити мету створення комісії – перевірити факти викладені в поданні Управління та доповісти про результати проведення перевірки на спільному засіданні постійних комісій Бобринецької районної ради.
Результати голосування:
“За” – 09
“Проти” – 00
“Утримались” – 00
Прийнято.
ВИРІШИЛИ: визначити мету створення комісії – перевірити факти викладені в поданні Управління та доповісти про результати проведення перевірки на спільному засіданні постійних комісій Бобринецької районної ради.
Гадемська О.А., голова районної ради – звернулася до членів комісій вносити пропозиції щодо визначення дати початку і закінчення службового розслідування.
ВИСТУПИЛИ:
Костюкова О.В., головний спеціаліст з питань правової роботи і звернень громадян районної ради – із пропозицією вважати датою початку службового розслідування 22 лютого 2017 року.
Олексієнко Л.Й., депутат районної ради – із запитанням до членів комісії про визначення орієнтовної дати закінчення службового розслідування.
Цесарський А.Ю., депутат районної ради – із пропозицією встановлення орієнтовної дати закінчення службового розслідування – 27 лютого 2017 року.
Гадемська О.А., голова районної ради – поставила на голосування пропозицію визначити дату початку службового розслідування 22 лютого 2017 року, орієнтовну дату закінчення – 27 лютого 2017 року.
Результати голосування:
“За” – 09
“Проти” – 00
“Утримались” – 00
Прийнято.
ВИРІШИЛИ: визначити дату початку службового розслідування 22 лютого 2017 року, орієнтовну дату закінчення – 27 лютого 2017 року.
Гадемська О.А., голова районної ради – оголосила, що питання, яке було внесено на розгляд спільного засідання постійних комісій з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення та з питань діяльності ради, депутатської етики, регламенту, законності, запобігання корупції, об’єднань громадян та адміністративно-територіального устрою, розглянуто.
Подякувала за роботу.
Заступник голови постійної комісії Бобринецької районної ради з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення
|
|
Голова постійної комісії Бобринецької районної ради з питань діяльності ради, депутатської етики,регламенту, законності, запобігання корупції, об’єднань громадян та адміністративно-територіального устрою |
БЕРГЕР С.В. |
|
СЕКРЕТ З.Ф. |
Спільні засідання постійних комісій районної ради
Постійна комісія з питань діяльності ради
-
Протокол № 2 від 30 січня 2018 року
-
Протокол №1 від 10 січня 2018 року
-
Протокол №1 від 19 березня 2019 року
-
Протокол №1 від 25 січня 2017 року
-
Протокол №2 від 20 березня 2017 року
-
Протокол №2 від 8 квітня 2019 року
-
Протокол №3 від 15 березня 2018 року
-
Протокол №3 від 24 березня 2017 року
-
Протокол №4 від 2 червня 2017 року
-
Протокол №4 від 24 квітня 2018 року
-
Протокол №5 від 15 вересня 2017 року
-
Протокол №5 від 30 травня 2018 року
-
Протокол №6 від 19 вересня 2017 року
-
Протокол №6 від 21 червня 2018 року
-
Протокол №7 від 17 листопада 2017 року
-
Протокол №7 від 27 серпня 2018 року
-
Протокол №8 від 12 грудня 2017 року
-
Протокол №8 від 5 листопада 2018 року
-
Протокол №9 від 10 грудня 2018 року
-
Протоколи засідань комісії за 2015-2016 роки (7 скликання)
-
Рішення №1 від 10 січня 2018 року
-
Рішення №1-4 від 19 березня 2019 року
-
Рішення №2 від 30 січня 2018 року
-
Рішення №3 від 15 березня 2018 року
-
Рішення №4 від 24 квітня 2018 року
-
Рішення №5 від 15 вересня 2017 року
-
Рішення №5 від 30 травня 2018 року
-
Рішення №5-8 від 8 квітня 2019 року
-
Рішення №6 від 19 вересня 2017 року
-
Рішення №6 від 21 червня 2018 року
-
Рішення №7 від 17 листопада 2017 року
-
Рішення №7 від 27 серпня 2018 року
-
Рішення №8 від 12 грудня 2017 року
-
Рішення №8 від 5 листопада 2018 року
-
Рішення №9 від 10 грудня 2018 року
Постійна комісія з питань агропромислового комплексу
-
Протокол № 1 від 19 лютого 2016 року
-
Протокол № 1 організаційного засідання від 11 листопада 2015 року
-
Протокол № 2 від 11 грудня 2015 року
-
Протокол №1 від 14 березня 2018 року
-
Протокол №1 від 20 березня 2017 року
-
Протокол №1 від 21 березня 2019 року
-
Протокол №2 від 13 квітня 2016 року
-
Протокол №2 від 2 червня 2017 року
-
Протокол №2 від 30 травня 2018 року
-
Протокол №3 від 19 вересня 2017 року
-
Протокол №3 від 22 липня 2016 року
-
Протокол №3 від 22 червня 2018 року
-
Протокол №4 від 19 жовтня 2016 року
-
Протокол №4 від 20 грудня 2017 року
-
Протокол №4 від 22 серпня 2018 року
-
Протокол №5 від 11 грудня 2018 року
-
Протокол №5 від 15 грудня 2016 року
-
Рішення №1 від 14 березня 2018 року
-
Рішення №1-3 від 21 березня 2019 року
-
Рішення №2 від 30 травня 2018 року
-
Рішення №3 від 19 вересня 2017 року
-
Рішення №3 від 22 червня 2018 року
-
Рішення №4 від 20 грудня 2017 року
-
Рішення №4 від 22 серпня 2018 року
-
Рішення №5 від 11 грудня 2018 року
Постійна комісія з питань охорони здоров'я, освіти, праці
-
Протокол № 1 від 19 лютого 2016 року
-
Протокол № 1 організаційного засідання постійної комісії від 11 листопада 2015 року
-
Протокол № 2 від 12 квітня 2016 року
-
Протокол № 2 від 15 грудня 2015 року
-
Протокол №1 від 10 січня 2018 року
-
Протокол №1 від 20 березня 2019 року
-
Протокол №1 від 21 березня 2017 року
-
Протокол №2 від 14 березня 2018 року
-
Протокол №2 від 7 червня 2017 року
-
Протокол №3 від 13 вересня 2017 року
-
Протокол №3 від 22 липня 2016 року
-
Протокол №3 від 25 травня 2018 року
-
Протокол №4 від 12 грудня 2017 року
-
Протокол №4 від 19 жовтня 2016 року
-
Протокол №4 від 20 червня 2018 року
-
Протокол №5 від 14 грудня 2016 року
-
Протокол №5 від 15 грудня 2017 року
-
Протокол №5 від 23 серпня 2018 року
-
Протокол №6 від 5 листопада 2018 року
-
Протокол №7 від 11 грудня 2018 року
-
Рішення №1 від 10 січня 2018 року
-
Рішення №1 від 20 березня 2019 року
-
Рішення №2 від 14 березня 2018 року
-
Рішення №3 від 13 вересня 2017 року
-
Рішення №3 від 25 травня 2018 року
-
Рішення №4 від 12 грудня 2017 року
-
Рішення №4 від 20 червня 2018 року
-
Рішення №5 від 15 грудня 2017 року
-
Рішення №5 від 23 серпня 2018 року
-
Рішення №6 від 5 листопада 2018 року
-
Рішення №7 від 11 грудня 2018 року
Постійна комісія з питань бюджету, фінансів, власності
-
Протокол № 2 від 16 грудня 2015 року
-
Протокол № 2 від 24 лютого 2016 року
-
Протокол № 3 від 26 лютого 2016 року
-
Протокол № 4 від 18 вересня 2017 року
-
Протокол № 4 від 22 грудня 2015 року
-
Протокол № 4 від 19 квітня 2016 року
-
Протокол № 7 від 19 грудня 2017 року
-
Протокол № 8 від 21 грудня 2017 року
-
Протокол №1 від 10 січня 2018 року
-
Протокол №1 від 12 січня 2016 року
-
Протокол №1 від 18 січня 2017 року
-
Протокол №1 від 29 січня 2019 року
-
Протокол №1 організаційного засідання від 11 листопада 2015 року
-
Протокол №10 від 3 жовтня 2018 року
-
Протокол №11 від 6 листопада 2018 року
-
Протокол №12 від 26 листопада 2018 року
-
Протокол №13 від 12 грудня 2018 року
-
Протокол №14 від 27 грудня 2018 року
-
Протокол №2 від 22 березня 2017 року
-
Протокол №2 від 22 лютого 2019 року
-
Протокол №2 від 26 лютого 2018 року
-
Протокол №3 від 21 грудня 2015 року
-
Протокол №3 від 20 березня 2018 року
-
Протокол №3 від 4 березня 2019 року
-
Протокол №3 від 6 червня 2017 року
-
Протокол №4 від 15 березня 2019 року
-
Протокол №4 від 30 березня 2018 року
-
Протокол №5 від 23 грудня 2015 року
-
Протокол №5 від 20 березня 2019 року
-
Протокол №5 від 26 жовтня 2017 року
-
Протокол №5 від 27 липня 2016 року
-
Протокол №5 від 29 травня 2018 року
-
Протокол №6 від 11 грудня 2017 року
-
Протокол №6 від 21 жовтня 2016 року
-
Протокол №6 від 21 червня 2018 року
-
Протокол №7 від 20 грудня 2016 року
-
Протокол №7 від 6 липня 2018 року
-
Протокол №8 від 28 серпня 2018 року
-
Протокол №9 від 29 серпня 2018 року
-
Рішення № 7 від 19 грудня 2017 року
-
Рішення № 8 від 21 грудня 2017 року
-
Рішення №1 від 10 січня 2018 року
-
Рішення №1 від 29 січня 2019 року
-
Рішення №10 від 3 жовтня 2018 року
-
Рішення №10-14 від 15 березня 2019 року
-
Рішення №11 від 6 листопада 2018 року
-
Рішення №12 від 26 листопада 2018 року
-
Рішення №13 від 12 грудня 2018 року
-
Рішення №14 від 27 грудня 2018 року
-
Рішення №15-17 від 20 березня 2019 року
-
Рішення №2 від 26 лютого 2018 року
-
Рішення №2 від 29 січня 2019 року
-
Рішення №3 від 20 березня 2018 року
-
Рішення №3 від 22 лютого 2019 року
-
Рішення №4 від 18 вересня 2017 року
-
Рішення №4 від 22 лютого 2019 року
-
Рішення №4 від 30 березня 2018 року
-
Рішення №5 від 22 лютого 2019 року
-
Рішення №5 від 26.10.2017 року
-
Рішення №5 від 29 травня 2018 року
-
Рішення №6 від 11 вересня 2017 року
-
Рішення №6 від 21 червня 2018 року
-
Рішення №6-9 від 4 березня 2019 року
-
Рішення №7 від 6 липня 2018 року
-
Рішення №8 від 28 серпня 2018 року
-
Рішення №9 від 29 серпня 2018 року
Останні новини
- 30 квітня - День прикордонника
- 28 квітня - Пасха Христова - Великдень
- Відбулися заходи з нагоди вшанування пам’яті жертв Чорнобильської катастрофи
- Працівники районної ради долучилися до благоустрою районного терцентру
- Щотижнева онлайн-нарада в райдержадміністрації