Протокол №1 від 12 січня 2016 року

Протокол №1 засідання постійної комісії з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення

 

від 12 січня 2016 року

час проведення: 10.00

місце проведення: мала зала Бобринецької районної ради

На засіданні комісії присутні:

Голова постійної комісії:         Крутько Юрій Миколайович

Заступник голови комісії:       Бергер Сергій Володимирович

Секретр комісії:                      Олексієнко Людмила Йосипівна

Члени комісії:                          Рижков Олексій Миколайович

Цесарський Анатолій Юрійович

Шевченко Сергій Анатолійович

Відсутні: Рибачук Надія Володимирівна

ЗАПРОШЕНІ:

Гадемська Олена Антонівна – голова Бобринецької районної ради;

Сабліна Наталія Анатоліївна – заступник голови Бобринецької районної ради;

Нестеренко Людмила Миколаївна – начальник фінансового управління Бобринецької районної державної адміністрації;

Різун Олексій Леонідович- начальник відділу освіти Бобринецької районної державної адміністрації;

Семенюк Лариса Віталіївна- головний лікар Бобринецької центральної районної лікарні;

Кубенко Наталія Володимирівна- головний лікар комунального лікувального закладу “Центр первинної медико-санітарної допомоги”;

Вербовий Юрій Станіславович- наступник начальника управління соціального захисту населення Бобринецької районної державної адміністрації;

Іванова Надія Вікторівна – керуючий справами виконавчого апарату Бобринецької районної ради;

Гончаренко Любов Василівна – начальник організаційного відділу виконавчого апарату Бобринецької районної ради;

Онисько Інна Анатоліївна – завідувач сектору виконавчого апарату Бобринецької районної ради.

Присутні:

Цесарська Лариса Наумівна – голова райкому профспілки працівників освіти району.

Відсутні: Різун Олексій Леонідович.

Веде засідання Крутько Юрій Миколайович – голова постійної комісії.

СЛУХАЛИ: Крутька Ю.М. “Про порядок денний роботи постійної комісії”.

Крутько Ю.М.

Шановні депутати! Для роботи засідання постійної комісії пропоную наступний порядок денний:

І. Про розгляд проекту розпорядження голови Бобринецької районної державної адміністрації “Про внесення змін до розпису районного бюджету на 2016 рік” від __ січня 2016 року № __.

Хто за такий порядок денний прошу голосувати:

Результати голосування:

“За” – 06

“Проти” – 00

“Утримались” – 00

“Не голосували” – 00

Всього проголосувало: 06

Прийнято.

ВИРІШИЛИ: затвердити запропонований порядок денний.

Шановні депутати, нам необхідно затвердити регламент засідання постійної комісій районної ради:

пропоную надати час:

-         для інформацій - до 15 хвилин;

-         для виступів - до 10 хвилин;

-         для повторних виступів - до 5 хвилин;

-         на розгляд інших питань - до 5 хвилин з кожного питання.

Пропоную провести засідання постійної комісії без перерви за  1 год. роботи.

Прошу голосувати за такий регламент роботи засідання постійної комісії.

Результати голосування:

“За” – 06

“Проти” – 00

“Утримались” – 00

“Не голосували” – 00

Всього проголосувало: 06

Прийнято.

Крутько Ю.М.

Розпочнемо засідання постійної комісії з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення.

Переходимо до розгляду питання, яке пропонується до розгляду на засіданні постійної комісії з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення.

Вносить голова Бобринецької районної державної адміністрації:

1. Про розгляд проекту розпорядження голови Бобринецької районної державної адміністрації “Про внесення змін до розпису районного бюджету на 2016 рік” від __ січня 2016 року № __.

Інформація Нестеренко Людмили Миколаївни – начальника фінансового управління Бобринецької  районної державної адміністрації.

Нестеренко Л.М.

На підставі статті 77 Бюджетного Кодексу України, закону України “Про Державний бюджет на 2016 рік”, рішення виконавчого комітету Бобринецької міської ради від 05 січня 2015 року № 5 та пункту 13 рішення районної ради від 25 грудня 2015 року №47 “Про районний бюджет на 2016 рік” пропонується розглянути проект розпорядження голови райдержадміністрації “Про внесення змін до розпису районного бюджету на 2016 рік” від __ січня 2016 року № __.

Метою розгляду даного розпорядження є впорядкування показників міжбюджетних трансфертів районного бюджету на 2016 рік до обсягу міжбюджетних трансфертів передбачених в Державному бюджеті на поточний рік.

Запропонованим проектом розпорядження  пропонується збільшити доходну частину районного бюджету на 31 900 400 грн., а саме за рахунок:

-  збільшення обсягу субвенції з Державного бюджету районному бюджету на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу в сумі 163 400 грн.;

-  збільшення субвенції з Державного бюджету районному бюджету для надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 169800 грн.;

-  збільшення субвенції з Державного бюджету районному бюджету надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот – 20 646 600 грн.;

збільшення субвенції з Державного бюджету районному бюджету на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом “гроші ходять за дитиною” – 64 100 грн.;

-  збільшення освітньої субвенції на 485 100 грн.;

-   збільшення медичної субвенції на 10 323 400 грн.;

-  збільшення обсягу субвенції з бюджету Новоградівської сільської ради на утримання  КП “Трудовий архів” в розмірі 8 000 грн. та на встановлення вікон у Новоградівській ЗОШ – 40 000 грн.

За рахунок збільшення обсягів міжбюджетних трансфертів збільшуються видатки районного бюджету на 31 900 400 грн., в тому числі:

-  відділу освіти 525 100 грн., з них:

- на заробітну плату з нарахуваннями (матеріальна допомога на оздоровлення) – 298 000 грн;

- на енергоносії (водопостачання – 9 300 грн., електроенергію – 16 000 грн., природний газ – 46 700 грн., тверде паливо – 115 100 грн.) – 187 100 грн.;

- за рахунок субвенції з бюджету Новоградівської сільської ради на встановлення вікон у Новоградівській ЗОШ – 40000 грн.

- районній лікарні – 11 184 296 грн., з них:

- на заробітну плату з нарахуваннями – 10 377 930 грн;

- придбання медикаментів – 70 000 грн.;

- на продукти харчування – 70 000 грн.;

- на енергоносії  (водопостачання – 105 580 грн., електроенергію – 275 626 грн., природний газ – 220 000 грн.) – 601206 грн.;

- інші видатки (послуги зв’язку, придбання бензину) – 65160 грн.

-  центру первинної медико-санітарної допомоги зменшено видатки на 1 404 896 грн.

-  на придбання інсулінів – 544 000 грн.;

- управлінню праці та соціального захисту населення – 21043900 грн., в тому числі на:

- виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу в сумі 163 400 грн.;

- надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот – 20 646 600 грн.;

- виплату пільг та субсидій населенню на житлово – комунальні послуги, тверде паливо,скраплений газ – 169 800 грн.;

- виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом “гроші ходять за дитиною” – 64 100 грн.;

збільшуються видатки на утримання КП “Трудовий архів” в розмірі 8 000 грн.

Вищевказаний проект розпорядження направляється для виконання фінансовому управлінню районної державної адміністрації, районному відділу освіти, районній лікарні та КЛЗ “ЦПМСД” та управлінню соціального захисту населення районної державної адміністрації.

Крутько Ю.М.

Хто бажає виступити?

ВИСТУПИЛИ:

Цесарська Л.Н., депутат районної ради – порушивши питання зменшення заробітних плат педагогічним працівникам, у зв’язку із не передбаченням нарахування індексацій у 2016 році, вказавши на відсутність коштів для підвищення кваліфікації педагогів, висловила думку, що проведення засідання сесії районної ради щодо розгляду питання “Про внесення змін до районного бюджету на 2016 рік” необхідне. Поінформувала, що з даних проблемних питань як голова райкому профспілки працівників освіти зверталася до депутата обласної ради Давиденко Л.В. Дане питання не без уваги й на вищих рівнях профспілкової організації.

Нестеренко Л.М., начальник фінансового управління райдержадміністрації – надала відповідь, що відповідно до пункту 13 рішення другої сесії Бобринецької районної ради сьомого скликання від 25 грудня 2015 року №47 “Про районний бюджет на 2016 рік” районній державній адміністрації надано право протягом 2016 року  затверджувати з наступним внесенням змін до рішення районної ради розподіл та перерозподіл, зміни обсягів субвенцій з державного бюджету у розрізі сільських бюджетів та головних розпорядників коштів районного бюджету, кодами тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, об’єктами і заходами.

Крутько Ю.М., депутат районної ради – запропонував спільно шукати шляхи вирішення питання по додаткових надходженнях до районного бюджету.

Цесарський А.Ю., депутат районної ради – висловив думку, що дане питання має вирішувати районне керівництво.

Бергер С.В., депутат районної ради  - звернувся до присутніх з думкою, що ніякому разі не можна допускати закриття сільських шкіл. Підтримав думку й пропозицію депутата районної ради Крутька Ю.М. щодо гострої потреби в пошуку шляхів вирішення питання, зокрема, наповнення бюджету району для кращого фінансового забезпечення закладів соціальної сфери. Висловив думку, що у проведенні пленарного засідання не має потреби, оскільки розподіл субвенцій з державного бюджету можна затвердити розпорядженням голови Бобринецької райдержадміністрації, з послідуючим затвердженням на черговій сесії райради.

Запропонував звертатися до вищих органів влади, Бобринецької міської об’єднаної територіальної громади у пошуках вирішення питання фінансування соціальної сфери. Рекомендував освітянам підготувати та направити відповідні звернення, мотивуючи ситуацією, яка склалася у зв’язку з об’єднанням міської громади.

Шевченко С.А., голова Бобринецької районної державної адміністрації – вказав, що позиція про закриття шкіл не розглядається. Субвенція цільова, тому є потреба затвердити відповідне розпорядження, з подальшим затвердженням відповідного рішення, не скликаючи позачергову сесію й не затримувати фінансове забезпечення закладів соцсфери району.

Сабліна Н.А., заступник голови районної ради – підтримала пропозицію в потребі звертатися депутатів районної ради до Кіровоградської обласної ради, інших органів влади щодо вирішення порушеного питання.

Нестеренко Л.М., начальник фінансового управління райдержадміністрації – відмітила, що відповідна непроста ситуація склалася й в галузі медицини. Підкреслила, що в освітніх закладах передбачені всі обов’язкові виплати в повному обсязі, на відмінну від медичних закладів. В останніх не закладено коштів у повному обсязі на заробітну плату з нарахуваннями (оздоровчими), енергоносії. А саме на оздоровлення – 483975 грн.; енергоносії – 816099 грн.

Щодо КЛЗ “Центр первинної медико-санітарної допомоги”, то не вистачає коштів на заробітну плату з нарахуваннями – 190076 грн.; на енергоносії 189000 грн.

Таким чином доповідач підкреслила, що в галузі медицини не достатньо коштів на захищені статті в сумі – 1679149 грн.

Запропонувала відпрацьовувати шляхи вирішення питання з міської об’єднаною територіальною громадою, зокрема, щоб остання надала субвенцію, так як послуги в ЦРЛ отримують 60% населення міста.

Семенюк Л.В., головний лікар ЦРЛ – виступила з проблемних питань в галузі, які пов’язані із фінансуванням. Зокрема, про зменшення фінансування на сплату за енергоносії, харчування хворих, закупівлю наркотичних засобів, ліків за пільговими рецептами, ремонт медичного обладнання тощо. Крім того, недостатньо коштів й на заробітну плату з нарахуваннями (оздоровчі). Звернулася до присутніх спільно вишукувати реальні шляхи для покращення ситуації.

Бергер С.В., депутат районної ради – підкреслив, що мова про закриття закладів медицини – не варіант. Закликав спільно з міською ОТГ та сільськими радами району напрацювати вирішення питання щодо фінансування та підтримки закладів медицини.

Гадемська О.А., голова Бобринецької районної ради – запропонувала фінансовому управлінню райдержадміністрації провести ґрунтовні обрахунки коштів, які необхідні для подальшого фінансування закладів соціальної сфери по кожній території окремо.

Цесарська Л.Н., депутат районної ради – розповіла про приклад роботи “Солідарного фонду”, запропонувавши по кожній території відпрацьовувати питання головам сільрад спільно із закріпленими депутатами районної ради.

Олексієнко Л.Й., депутат районної ради – вказала на потребу роботи голів сільських рад з одноосібниками, адже сплата ними податків є джерелом наповнення місцевих бюджетів.

Бергер С.В., депутат районної ради – запропонував членам комісії погодитись із проектом розпорядження голови Бобринецької районної державної адміністрації.

Результати голосування:

“За” – 05

“Проти” – 00

“Утримались” – 01

“Не голосували” – 00

Всього проголосувало: 05

Прийнято.

ВИРІШИЛИ: Погодитись з проектом розпорядження голови Бобринецької районної державної адміністрації “Про внесення змін до розпису районного бюджету на 2016 рік” від __ січня 2016 року № __.

Крутько Ю.М.

Шановні депутати, питання, яке було внесено на розгляд постійної комісії з питань бюджету, фінансів, власності, інвестиційної діяльності та приватизації, регуляторної політики, підприємництва, торгівлі, споживчого ринку та побутового обслуговування населення розглянуто.

Дякую вам за роботу.

 

Голова постійної комісії                                                    Ю.КРУТЬКО

Секретар постійної комісії                                                Л.ОЛЕКСІЄНКО

Постійна комісія з питань діяльності ради

Постійна комісія з питань агропромислового комплексу

Постійна комісія з питань охорони здоров'я, освіти, праці

Постійна комісія з питань бюджету, фінансів, власності

Останні новини

До уваги громадян

Офіс реформ